تحصیل در کانادا

اقامت تحصیلی کانادا (تحصیل در دانشگاه های کانادا)

تحصیل در دانشگاه های کانادا مقصد محبوبی برای دانشجویان است . دانشگاه های این کشور در سطح جهانی قرار دارند و پنج نفر از آنها در فهرست 100 مدرسه برتر جهان قرار گرفته اند. فرصت های شغلی متعدد همچنین آینده امیدوار کننده ای را برای دانشجویان بین المللی که می خواهند در کانادا بمانند فراهم […]

تحصیل در دانشگاه های کانادا مقصد محبوبی برای دانشجویان است .

حمایت مالی

اقامت تحصیلی و اخذ ویزا

دانشگاه های این کشور در سطح جهانی قرار دارند و پنج نفر از آنها در فهرست 100 مدرسه برتر جهان قرار گرفته اند. فرصت های شغلی متعدد همچنین آینده امیدوار کننده ای را برای دانشجویان بین المللی که می خواهند در کانادا بمانند فراهم می کند.

کانادایی ها همچنین با کیفیت عالی زندگی خود ، با هزینه نسبتاً پایین زندگی ، امنیت تضمین شده برای شهروندان خود و رعایت زیاد حقوق فردی ، به خود می بالند.

اقامت در کانادا همچنین به معنای بهره گیری از نقاط گرم گردشگری و مکانهای دیدنی آن مانند آبشارهای نیاگارا در انتاریو ، راکی ​​ها و دریاچه لوئیز در آلبرتا و کوه ویستلر در بریتیش کلمبیا است.

در حالی که کانادا نوید زندگی هیجان انگیز و پر جنب و جوش دانشگاهی را برای دانشجویان بین المللی می دهد ، اما توجه به این نکته مهم است که همیشه این فرصت همیشه رایگان نیست.

بسیاری از دانشجویان بین المللی مشتاق ، دلایل مالی را بازدارنده تحصیلات خود در خارج از کشور می دانند.

اما با یک عملکرد برجسته علمی که با تلاش و کوشش مداوم و مداوم بدست آمده است ، شانس بیشتری برای تهیه و ارسال زودهنگام درخواست دانشگاه خود خواهید داشت.

شما می توانید تا آنجا که می توانید برای دانشگاه های کانادا اقدام کنید و از طریق بورسیه و جوایز در کانادا به صورت رایگان در کانادا تحصیل کنید

جدا از بورسیه ها و جوایز ، کانادا دانشگاه های مقرون به صرفه ای نیز دارد که می توانید به دلایل عملی آنها را درخواست کنید. در حالی که هزینه های تحصیل در مقایسه با سایر دانشگاه های کشور ارزان تر است ، با این وجود می توانید اطمینان داشته باشید که سطح تحصیلات در این دانشگاه ها درجه یک است.

با استفاده از این گزینه ها ، تحصیل در کانادا به طور رایگان فارغ از سطح دانشگاه شما خیلی دور از واقعیت نیست. به علاوه ، شما قادر خواهید بود چیزهای بسیار خوبی که کانادا ارائه داده است را تجربه کنید.

آیا تحصیلات رایگان در کانادا برای دانشجویان بین المللی وجود دارد؟

جواب کوتاه، نه است. به بیان ساده ، هیچ دانشگاه بدون شهریه ای برای دانشجویان بین المللی در کانادا وجود ندارد همانطور که قبلاً گفته شد. هیچ دانشگاهی بدون شهریه حتی برای دانشجویان کانادایی وجود ندارد.

با این وجود می توانید بدون گرفتن شهریه با گرفتن بورسیه تحصیلی کامل یا حتی بورسیه های کاملاً بودجه تحصیل کنید. بعداً بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت.

باید بدانید که دانشگاه های بسیار بسیار مقرون به صرفه ای در کانادا حتی برای دانشجویان بین المللی وجود دارد. گرچه دانشگاه های بدون شهریه نیستند اما نزدیک هستند.

اگر اطلاعات بیشتری می خواهید ، از دانشگاههای مقرون به صرفه در کانادا برای دانشجویان بین المللی بازدید کنید!

با کمترین هزینه ویزای تحصیلی ایتالیا را دریافت کنید

نحوه تحصیل در کانادا به صورت رایگان

1. سخت مطالعه کنید و برنامه خود را زودهنگام تنظیم کنید.

یک برنامه خوب مهارت ها و موفقیت های تحصیلی شما را نشان می دهد.

اگرچه توصیه می شود که برنامه خود را به موقع تهیه کنید ، اما به همان اندازه مهم است که بدانید تحصیلات قبلی شما و اینکه چقدر وقت و انرژی خود را صرف آن می کنید ، یک برنامه خوب را تعریف می کند.

با مطالعه سخت در سطح فعلی خود ، گام های پیشرفته ای را به سمت آموزش عالی برمی دارید.

نمرات و معدل ، نمرات آزمون و جوایز علمی ، و همچنین شرکت در برنامه های فوق برنامه ، وضعیت علمی شما را نشان می دهد. این مولفه ها توسط تیم پذیرش دانشگاه هدف شما مورد بررسی دقیق قرار می گیرند بنابراین بهتر است این موارد را به طرز چشمگیری نشان دهید.

آماده سازی زود هنگام درخواست شما همچنین می تواند شانس شما را برای تحصیل در کانادا به صورت رایگان و پذیرش در دانشگاه مورد نظر خود افزایش دهد.

به این ترتیب ، وقت بیشتری برای جمع آوری اسناد و مدارک و داده های لازم برای حمایت از پذیرش خود خواهید داشت. به صورت تصویری ، وقت بیشتری خواهید داشت تا ثابت کنید که چه مقدار دارایی می توانید در مدرسه هدف خود داشته باشید و تیم پذیرش را متقاعد کنید که به اتفاق آرا شما را بپذیرد.

از آنجا که در خارج از کشور تحصیل خواهید کرد ، باید در نظر داشته باشید که درخواست ها ممکن است نیاز به ویزا و سفر داشته باشد. دانستن اینکه چگونه این کارها را زود انجام دهید می تواند به شما کمک کند تا زمان و منابع خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

تحضیل در دانشگاه کانادا

2. برای بورسیه تحصیلی در کانادا اقدام کنید

کانادا بدون شک مکانی عالی برای تحصیل در دانشگاه است. اگر می خواهید برای همیشه در کشور بمانید ، فرصت های شغلی گسترده ای را نیز ارائه می دهد.

با این حال ، ممکن است در هنگام اقامت در خارج از کشور با مشکلات مالی روبرو شوید و برخلاف کشور خود ، جستجوی کمک به خانواده و بستگان ممکن است چالش برانگیز باشد.

درخواست و پذیرش برای بورسیه تحصیلی می تواند کمک بزرگی به امور مالی شما کند. نگاهی به برخی از بهترین بورسیه های تحصیلی در کانادا برای دانشجویان بین المللی.

حداکثر ممکن است شما را به کانادا برساند و می توانید به صورت رایگان در کانادا تحصیل کنید. دانشگاه ها و موسسات خصوصی مختلف در کشور از طریق برنامه های بورس تحصیلی دانشجویان بین المللی را جذب می کنند.

علاوه بر این ، دولت کانادا با ارائه بورسیه های تحصیلی و برتری به دانشجویان برجسته ، از مطالعات بین المللی پشتیبانی می کند.

3. به دانشگاههای ارزان قیمت مراجعه کنید

در صورت عدم پذیرش درخواست های بورس تحصیلی ، با کمک تحصیلات ارزان قیمت در کانادا ، هنوز می توانید به اهداف علمی خود برسید.

دوره های کارشناسی در کانادا سالانه بین 20،000 تا 30،000 CAD برای پوشش هزینه های تحصیل هزینه می گیرند.

هزینه های تحصیل در کانادا نیز بسته به برنامه مورد نظر شما ممکن است متفاوت باشد ، پزشکی و دندانپزشکی بیشترین هزینه را دارد ، در حالی که برنامه های علوم انسانی ارزانترین است.

همچنین می توانید دانشگاه های مقرون به صرفه در کانادا را جستجو و درخواست کنید.

برخی از بهترین مقاصد برای تحصیلات دانشگاهی عملی عبارتند از:

دانشگاه مموریال نیوفاندلند ، دانشگاه رجینا و دانشگاه آتاباسکا. تحصیل در این دانشگاه ها در کانادا به شما کمک می کند تا در کانادا به صورت رایگان تحصیل کنید. هزینه های شهریه این مدارس سالانه از 1،700 CAD تا 20،000 CAD است.

تحصیل در مقطع کارشناسی در کانادا به صورت رایگان

جدا از هزینه تحصیل ، توجه به این نکته مهم است که تحصیل در کانادا نیاز به تأمین سایر هزینه های زندگی و محل اقامت دارد. در حالی که برخی از دانشگاه ها بورسیه تحصیلی را برای هزینه های تحصیل ارائه می دهند ، بهتر است برای بورسیه هایی که می توانند کل اقامت شما در این کشور را پوشش دهند ، اقدام کنید که به شما امکان تحصیل رایگان در کانادا را می دهد.

دانشگاه تورنتو بورسیه های بین المللی Lester B. Pearson را برای دانشجویان برجسته بین المللی ارائه می دهد. جوایز معتبر بورس تحصیلی پوشش کامل شهریه ، کتاب ، هزینه های جانبی و اقامت در طول دوره 4 ساله کارشناسی خود را در دانشگاه تورنتو دریافت می کنند.

دانشگاه یورک همچنین چندین برنامه بورس تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی ذکر کرده است که یکی از آنها برنامه بورس تحصیلی ورودی بین المللی است که بسته به عملکرد گیرنده 35000 دلار سالانه قابل تمدید تا 4 سال اعطا می کند.

دانشگاه کارلتون همچنین چندین بورس تحصیلی و جوایز ورودی به دانشجویان بین المللی از جمله بورس تحصیلی One Riordon و بورس تحصیلی One Collins Prestige ارائه می دهد که هزینه های کامل تحصیل را پوشش می دهد. در همین حال ، کلیه دانشجویان بین المللی پذیرفته شده در دانشگاه کارلتون که میانگین پذیرش آنها حداقل 80٪ است ، قبلاً برای جوایز ورودی دانشجویان بین المللی در نظر گرفته شده اند. این بورس تحصیلی حداکثر 4000 دلار سالانه تا چهار سال قابل تمدید است.

سرانجام ، دانشگاه بریتیش کلمبیا ، مدرسه معتبر دیگر کانادا ، چندین بورسیه تحصیلی مبتنی بر شایستگی و نیازمندی و جوایز ورودی برای متقاضیان بین المللی را ذکر کرده است. جایزه بین المللی رهبر بین المللی فردا کارن مک کلین و جایزه بین المللی دانشجویی دونالد A. Wehrung متناسب با نیاز مالی فعلی گیرنده کمک می کند. این بورس های تحصیلی می تواند به شما کمک کند تا در مقطع کارشناسی در کانادا به صورت رایگان تحصیل کنید.

تحصیل در Master’s در کانادا به صورت رایگان

اتمام دوره کارشناسی ارشد در کانادا بدون شک از نظر کارنامه تحصیلی شما عالی خواهد بود. همچنین فرصت های بیشتری برای شغل حرفه ای شما باز می کند. در حالی که تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در کانادا به طور کلی هزینه بر است ، برخی از دانشگاه ها برای جذب دانشجویان برجسته بین المللی بورسیه ارائه می دهند.

دانشگاه منیتوبا برنامه بورس تحصیلی خود را برای فارغ التحصیلان ارائه می دهد که متقاضیان موفق بسته به عملکرد علمی خود سالانه 14000 دلار برای حداکثر دو سال دریافت می کنند.

دانشگاه کلگری جوایز و بورسیه های مختلف ارائه دهندگان مختلف را در وب سایت خود آورده است. برخی از جوایز موجود در دانشگاه کلگری ، برنامه بورسیه دانشجویی فارغ التحصیل دانش آموخته آلبرتا است که حداکثر تا دو سال 26000 دلار برای دریافت کنندگان فراهم می کند و بورسیه تعالی فارغ التحصیلان آلبرتا که 11000 دلار ارزش دارد.

در همین حال ، دانشگاه مک گیل در کبک همچنین برخی از بورس های تحصیلی از جمله بورس تحصیلی بنیاد آربور را ذکر کرده است که به متقاضیان موفق حداکثر 10 هزار دلار و بورس تحصیلی وستون که 19000 دلار جایزه تجدید می کند ، به دریافت کنندگان اعطا می کند. این بورس های تحصیلی دانشگاهی و فدرال فرصتی را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند تا بتوانند دوره کارشناسی ارشد را به صورت رایگان در کانادا دنبال کنند.

تحصیل دکتری در کانادا به صورت رایگان

کانادا همچنین برنامه های مختلف بورسیه و اعطای جوایز را برای جذب دانشجویان بین المللی علاقه مند به ادامه تحصیل در مقطع دکترا ارائه می دهد. بورس تحصیلی دانشگاه مانیتوبا یا UMGF شامل Ph.D. دانش آموزان در برنامه خود. متقاضیان موفق سالانه 18000 دلار ، تا چهار سال قابل تمدید دریافت می كنند. همچنین ، این دانشگاه بورسیه های تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا را با ارزشی معادل 50،000 دلار سالانه برای سه سال تحصیل در مقطع دکترا ارائه می دهد.

دانشگاه کالگری همچنین بورسیه های تحصیلات تکمیلی وانیر کانادا را به همراه جوایز ورودی خود ارائه می دهد که به دانشجویان متقاضی موفق 12 تا 35 هزار دلار ارزش بورسیه و بورس تحصیلی دکتری ایزااک والتون کیلام را می دهد که ارزش آن برای دو سال 36000 دلار است.

سرانجام ، دانشگاه بریتیش کلمبیا بورس تحصیلی تحصیلات تکمیلی رهبری جهانی را با ارزش سالانه 18200 دلار به علاوه هزینه های تحصیل برای چهار سال تحصیل ارائه می دهد. از طریق این بورسیه ها ، دانشجویان بین المللی می توانند به صورت رایگان در کانادا تحصیل کنند. همچنین ، دانشجویان بین المللی که به دنبال ادامه تحصیل در کانادا هستند شانس بیشتری برای اتمام مقاطع تحصیلی خود ، بدون نگرانی مالی دارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *