با بوکینگ به ارزانترین تورهای آنتالیا دسترسی دارید

با بوکینگ به ارزانترین تورهای آنتالیا دسترسی دارید

با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان؛ بسیاری از افراد به دنبال خرید تور های گردشگری مختلف هستند تا بتوانند لحظاتی بی نظیر را برای خود رقم بزنند. اگر شما در زمره افرادی هستید که به دنبال خرید یک تور ایده آل بوده اما تعدد در انتخاب شما را گیج کرده است؛ وب سایت […]

با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان؛ بسیاری از افراد به دنبال خرید تور های گردشگری مختلف هستند تا بتوانند لحظاتی بی نظیر را برای خود رقم بزنند. اگر شما در زمره افرادی هستید که به دنبال خرید یک تور ایده آل بوده اما تعدد در انتخاب شما را گیج کرده است؛ وب سایت درستی را برای کسب اطلاعات در این خصوص پیدا کرده اید.

با بوکینگ به ارزانترین تورهای آنتالیا دسترسی دارید

کشور ترکیه، یکی از کشور های توریست پذیر دنیاست که در همسایگی کشور عزیزمان قرار دارد. همین موضوع نزدیکی کشور ترکیه به ایران سبب شده تا روزانه، شاهد فروش تور های ترکیه و به خصوص تورهای آنتالیا به تعداد بسیار بالا باشیم.

آنتالیا، یکی از شهر های توریستی و البته فوق العاده جذاب کشور ترکیه می باشد که دقیقا در قسمت جنوب غربی کشور ترکیه قرار گرفته است. جزیره آنتالیا پنجمین شهر بزرگ کشور ترکیه محسوب می شود. یکی از بزرگ ترین شاخصه های بی نظیر آنتالیا که سبب شده تا گردشگران زیادی به این شهر ساحلی سفر کنند؛ موضوع مدیترانه ای بودن آب و هوا در این منطقه است. شاید برایتان جالب باشد بدانید که در سال 2014 در مجموع بیش از 12 میلیون توریست از این منطقه دیدن کردند. با توجه به این توضیحات به استقبال معرفی جاذبه های گردشگری این جزیره می رویم.

با بوکینگ به ارزانترین تورهای آنتالیا دسترسی دارید

رزرو تورهای مسافرتی و بهترین زمان برای خرید تورهای آنتالیا

اگر به دنبال رزرو تورهای مسافرتی هستید؛ پیشنهاد می ‌کنیم به دلیل داشتن جاذبه‌ های گردشگری زیاد در آنتالیا به این شهر توریستی سفر داشته باشید. همانطور که بالاتر نیز اشاره کردیم؛ این شهر در قسمت غربی کشور ترکیه قرار دارد و در نزدیکی دریای مدیترانه واقع شده است. برای رفتن به آنتالیا باید بهترین زمان سفر را بدانید. با دانستن بهترین زمان سفر به آنتالیا قطعا می توانید تجربه ای لذت بخش و فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید. در ادامه به این مورد نیز اشاره خواهیم کرد.

فصل بهار

فصل بهار در آنتالیا آب و هوا نسبتا سرد است؛ اما با پوشیدن لباس‌ های گرم می ‌توانید شاهد مناظر شگفت انگیز و آثار باستانی در این شهر رویایی باشید. نرخ تورهای آنتالیا در این زمان بسیار مناسب می ‌باشد؛ چرا که به علت سرد بودن هوا تعداد گردشگران بسیار کمتر از فصول دیگر می ‌باشد.

فصل تابستان

در این فصل کل کشور دارای آب و هوای گرم است؛ علی الخصوص آنتالیا. به جرات می ‌توان گفت که این فصل بهترین و مناسب‌ترین زمان برای سفر به این شهر رویایی می ‌باشد. این مورد را به خاطر بسپارید که در فصل تابستان تعداد گردشگران در آنتالیا به نسبت زمان‌ های دیگر بیشتر است چرا که آب و هوای حاکم بر شهر به شدت مطبوع می باشد. در فصل تابستان این امکان برای گردشگران مهیا شده است تا بتوانند تجربه شنا کردن در سواحل نیلگون و آبی دریای مدیترانه را داشته باشند. با توجه به این تفاسیر بهترین زمان برای خرید تورهای آنتالیا را می توان فصل تابستان دانست.

فصل پاییز

در فصل پاییز کشور ترکیه دارای هوای نسبتاً سرد است و گردشگران خیلی نمی توانند از سواحل آنتالیا لذت ببرند. اما با تمامی این تفاسیر افرادی که به هوای سرد و البته بارش های گاه و بیگاه باران علاقه مند هستند؛ پاییز را زمان مناسب و ایده الی برای سفر به آنتالیا می دانند. در این زمان نرخ تور آنتالیا نیز به مقدار قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

فصل زمستان

در فصل زمستان، شاهد بارش باران و البته برف در این شهر هستیم که همین مورد موجب شده تا شاهد سرمای استخوان سوز آنتالیا باشیم. با این وجود اما هستند کسانی که از سراسر دنیا در فصل زمستان چمدان های سفر خود را می بندند. البته این مورد را مد نظر قرار دهید؛ که سفر به ترکیه در فصل زمستان اندکی سخت است و باید خود را برای مواجه شدن با هوای سرد آماده کنید. بزرگترین مزیت‌ سفر در زمستان به آنتالیا، وجود تعداد کم گردشگر می ‌باشد و با حضور در این شهر می ‌توانید از مناظر زیبای پوشیده شده از برف نیز دیدن کنید.

خرید تور ترکیه

ترکیه جزء کشورهایی می باشد که در میان دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته شده است و به همین دلیل در دنیا دارای محبوبیت بسیار زیادی است. از آنجا که این کشور با دریای سیاه مرمر و مدیترانه احاطه شده است؛ آب و هوای آن نسبتا مرطوب می ‌باشد. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی ویژه ای که دارد تا به امروز نقطه اتصال آسیا و اروپا شناخته شده است و نقش کلیدی در تبادل تجارت و فرهنگ ایفا می ‌کند.

کشور ترکیه با میراث فرهنگی متنوع و تاریخ غنی به یکی از جاذبه‌ های توریستی، برای بازدیدکنندگان تبدیل شده است. تور ترکیه بی‌شک یکی از پرطرفدارترین تور های خارجی در میان افراد ایرانی می ‌باشد. اغلب آژانس‌ های مسافرتی این تور را به صورت روزانه و یا هفتگی با خدماتی متنوع ارائه می ‌کنند. اگر برای اولین بار است که قصد خرید تور ترکیه را دارید؛ لازم است تا اطلاعاتی را در این خصوص کسب نمایید. نکته قابل توجه در خصوص کشور ترکیه فرهنگ غذایی و سبک زندگی نزدیک آن با کشور ایران می ‌باشد.

کشور ترکیه و ایران شباهت‌ های بسیار زیادی با یکدیگر دارند و همین موضوع باعث شده تا در طی سال‌ های اخیر، گردشگران بسیار زیادی از کشورهای مختلف به ترکیه سفر کنند و از نزدیک شاهد فرهنگ مردمان این کشور باشند.

با بوکینگ به ارزانترین تورهای آنتالیا دسترسی دارید

اطلاعاتی در مورد خرید تور آنتالیا

آنتالیا را می ‌توان، یک شهر توریستی کامل نام برد که دارای ۲۰ مقصد پرطرفدار می ‌باشد. بسیاری از هتل‌ های لوکس در این شهر دارای امکانات گسترده ای هستند که از جمله آن ها می ‌توان به ساحل اختصاصی، کلاب‌ های خصوصی، استخر، رستوران و زمین ورزش اشاره نمود.

همانطور که بالاتر نیز عنوان کردیم، این تور در بازه های زمانی متفاوت به فروش می ‌رسد. پروازهای متنوعی نیز برای این سفر در نظر گرفته می ‌شود. لازم است بدانید قیمت تور آنتالیا در طی سال دارای نوسان بسیار زیادی می ‌باشد و در روز هایی که هوا گرم است و امکان شنا در سواحل برای شما وجود دارد؛ می ‌توانید در پارک‌ های آبی آن به تفریح بپردازید.

خبر خوب آن است که برای سفر به ترکیه، نیاز به دریافت ویزا ندارید و می ‌توانید تا ۹۰ روز در این کشور و البته شهر آنتالیا اقامت داشته باشید. البته در نظر داشته باشید که پاسپورت شما از زمان شروع سفر باید دارای انقضای حداقل ۶ ماه باشد. برای رزرو تور آنتالیا نیز تنها کافیست به وب سایت‌ های مرجع مراجعه کنید و یا با کارشناسان آژانس‌ های هواپیمایی ارتباط برقرار کنید. در این صورت می توانید با توجه به شرایط خود بهترین زمان را برای سفرتان و خرید تور آنتالیا انتخاب نمایید.

تفریحات ساحلی در انتالیا

تفریحات ساحلی در شهر آنتالیا از مهمترین دلایل سفر گردشگران به این شهر زیبا می ‌باشد. برای آن که تجربه سفری خاطره انگیز را داشته باشید؛ پیشنهاد می ‌کنیم تا قبل از سفر به آنتالیا با سواحل ساحلی و پرطرفدار آن به خوبی آشنا شوید.

از بهترین تفریحات ساحلی در این منطقه می ‌توان به ماهیگیری، کشتی تفریحی، غواصی، شنا و… اشاره نمود. شاید برایتان جالب باشد بدانید که شهر آنتالیا به داشتن سواحل طولانی مدیترانه ای و زیبا شهرت دارد. سواحل کنیالتی لارا جزو سواحل اصلی این شهر به حساب می ‌آیند و تفریحاتی مانند فلای برد، پاراسل، جت اسکی، غواصی و… از تفریحات هیجان انگیز در این منطقه می ‌باشند. در ادامه به دیگر تفریحات ساحلی شهر آنتالیا نیز اشاره خواهیم کرد.

ماهیگیری در سواحل آنتالیا

یکی از آرامش بخش‌ترین و بهترین تفریحات در شهر آنتالیا ماهیگیری در دریای آبی آرام است. شما می ‌توانید در سواحل آنتالیا در کنار مردم محلی آن مشغول ماهیگیری شوید. برای این امر تنها کافیست؛ تا لوازم ماهیگیری را به همراه خود داشته باشید. تور های هیجان انگیز ماهیگیری در وسط دریا نیز برگزار می شوند؛ که تمامی تجهیزات را در اختیار شما قرار می ‌دهند و می ‌توانید در کنار فردی حرفه ای این تجربه لذت بخش را کسب نمایید.

پاراسل

پرواز بر روی آب‌ های نیلگون این شهر و تماشای پرنده‌ های آزاد و رها از ارتفاع، قطعاً تجربه ای لذت بخش برای شما می ‌باشد. با پوشیدن یک جلیقه نجات به همراه یک چتر متصل می ‌توانید با سرعت بر روی این آب‌ ها حرکت کنید.

اسکی بر روی آب

این تفریح هیجان انگیز به شما فرصت می ‌دهد تا به سرعت بر روی آب‌ های نیلگون آنتالیا حرکت کنید و تجربه هیجان انگیزی را کسب کنید. البته در صورتی که تاکنون هیچ تجربه ای را در زمینه اسکی بر روی آب نداشته اید؛ بهتر است کمی جانب احتیاط را رعایت کنید.

جت اسکی

زمانی که جت اسکی کرایه می ‌کنید دیگر همه چیز به شما بستگی دارد؛ فرقی ندارد به دنبال سرعت بالا و یا هیجان باشید و یا به حرکتی آرام علاقه مند باشید؛ انتخاب با شماست تا بتوانید حداکثر لذت را ببرید. برای لذت بردن از آب های آبی آنتالیا؛ تنها لازم است جت اسکی کرایه شده را در دست داشته باشید و بر روی آب‌ های خوشرنگ این دریا حرکت نمایید.

غواصی و تماشای دنیای زیر آب با تورهای آنتالیا

غواصی یکی از تفریحات هیجان انگیز در شهر آنتالیا به حساب می ‌آید؛ که با این کار شما به مهمانی جانوران دریایی خواهید رفت. تمامی امکانات لازم برای غواصی نیز در اختیارتان قرار داده خواهد شد و آموزش‌ های اولیه نیز به شما داده می ‌شود. تنها لازم است تا کمی به دنبال هیجان و ماجراجویی باشید و با خیالی راحت لباس‌ های مخصوص غواصی را به تن کنید و به اعماق دریا بروید تا دنیای جدیدی را کشف کنید.

پارک‌ های آبی آنتالیا

پارک‌ های آبی آنتالیا یکی از بهترین و جذاب‌ترین تفریحات ساحلی در این شهر به حساب می ‌آید. هر گردشگر حداقل یک بار در طی سفر خود به آنتالیا، از این پارک‌ های آبی دیدن کرده و تجارت بی‌نظیری را از این پارک‌ های آبی کسب نموده است.

با بوکینگ به ارزانترین تورهای آنتالیا دسترسی دارید

گردش در طبیعت انتالیا

جاذبه‌ های گردشگری در آنتالیا باعث شده تا این شهر به یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا تبدیل شود. وجود پارک‌ های طبیعی و کوهستانی در اطراف آنتالیا مانند پارک کوپرولوکانیون و چشمه‌ های کارست محیط‌ های زیبا و بکری را برای تماشای طبیعت و گردشگری فراهم می ‌کند.

با حضور در طبیعت زیبای آنتالیا می ‌توانید تجربه دوچرخه سواری، کوهنوردی و پیاده‌ روی را داشته باشید و اوقاتی خوش را سپری نمایید. این شهر به دلیل آنکه در حاشیه دریای مدیترانه قرار دارد؛ دارای ویژگی‌ های بسیار زیادی می ‌باشد.

پارک‌ ها و موزه‌ های آنتالیا

با وجود آنکه آنتالیا شهری است ساحلی و به تفریحات آبی در دنیا شناخته می شود؛ موزه و پارک‌ های مختلفی نیز در آن وجود دارند که جنبه‌ های دیگر از این شهر را نمایان خواهند کرد. تعداد موزه و پارک‌ های آنتالیا به هیچ عنوان کم نیست و هر کدام دارای ویژگی منحصر به فردی هستند.

جاذبه‌ های طبیعی در آنتالیا به بخش‌ های متفاوتی تقسیم می ‌شوند. در ادامه به تعدادی از این جاذبه‌ های تاریخی و گردشگری اشاره خواهیم کرد.

پارک ملی کوپرولوکانیون

این پارک آبی جزئی از محبوب ‌ترین مناطق برای ورزش‌ های آبی در کشور ترکیه می ‌باشد. این اما تنها شاخصه این پارک نیست؛ چرا که برای پیاده‌روی و کشف بنا های باستانی نیز می ‌توانید به این پارک ملی آنتالیا مراجعه کنید.

پارک ملی کوپرولوکانیوندر

این پارک ملی در ارتفاعات کوهستانی در ۹۶ کیلومتری شمال شرقی آنتالیا واقع شده است. دره کوپرولو طولی ۱۴ کیلومتری دارد که در کنار آن می توانید شاهد وجود رودخانه نیز باشید که دارای ارتفاع 400 متری می باشد.

برای آن که از جاذبه های این پارک دیدن کنید؛ لازم است تا از مسیر تاساگیل و بسکوناک خارج شوید. این پارک، جزئی از جاذبه‌ های دیدنی شهر آنتالیاست که هر روزه در آن صدها گردشگر گرد هم جمع می ‌شوند و اوقاتی خوش را سپری می ‌کنند.

چشمه کارست

چشمه کارست در نواحی آنتالیا قرار دارد و حاصل نفوذ آب از مخازن بزرگ زیر زمینی می ‌باشد. رسوبات آهکی به جا مانده از این چشمه‌ ها بعد از گذشت ۲ میلیون سال به منطقه وسیعی تبدیل شده است. این چشمه‌ ها را می ‌توان از مناطق اصلی گردشگری در آنتالیا نام نهاد. سالانه گردشگران بسیار زیادی برای تماشای این چشمه‌ ها به شهر آنتالیا سفر می ‌کنند.

کوه توروس

کوه توروس یکی از نقاط زیبا و طبیعی در کشور ترکیه است که در ایام مختلفی از سال مخصوصاً در ایام تابستان دارای جاذبه‌ های فوق العاده ای خواهد بود. این رشته کوه در جنوب ترکیه واقع شده و در بخش مدیترانه ای و ساحلی ترکیه جای گرفته است. شاید برایتان جالب باشد بدانید این رشته کوه دارای بیش از ۵۰۰ کیلومتر طول است. از همین رو سالانه افراد بسیار زیادی، حتی بومی این منطقه نیز برای گشت و گذار و تفریح به رشته کوه توروس سر می ‌زنند و اوقاتی خوش را سپری می ‌کنند.

تفریحات شهری در آنتالیا

همانطور که می ‌دانید آنتالیا دارای مراکز خرید متنوع و مدرنی می ‌باشد. همین موضوع سبب شده تا افرادی که به خرید لباس و… علاقه دارند؛ ساعت های طولانی را در پاساژهای مختلف این کشور سپری کنند. کم تر کسی در دنیا وجود دارد که نداند؛ کشور ترکیه قطب تولید لباس در دنیا می باشد. همین مسئله سبب شده تا گردشگران از سراسر دنیا دست به خرید انواع پوشاک در این کشور بزنند. پیشنهاد می کنیم حداقل 1 روز از زمان حضور خود در شهر توریستی آنتالیا را به گشتن در پاساژهای آنتالیا اختصاص دهید. البته این موضوع را نیز فراموش نکنید که قهوه های این کشور شهرتی جهانی دارند. با توجه به این موضوع، صبح خود را با نوشیدن یک فنجان قهوه ترک شروع کنید.

این اما پایان کار نیست؛ چرا که می ‌توانید با راه رفتن در میدان‌ های مرکزی شلوغ، موزه‌ ها و گالری‌ های هنری آنتالیا از جاذبه‌ های گردشگری این شهر فوق العاده دیدن کنید. همچنین این شهر دارای امکانات تفریحی مختلفی مانند سینما، تئاتر و موزه‌ های بسیار زیادی می ‌باشد که افراد هنردوست بسیاری را نیز به خود جذب می ‌کند. مگر در کل دنیا چند شهر را می ‌توان پیدا کرد که دارای تمامی امکانات رفاهی و خدماتی باشند؛ مراکزی مانند سالن‌ های سینما و موزه‌ ها.

هر شخصی که علاقه ناچیز به گردشگری و سفر داشته باشد یک بار به آنتالیا سفر کرده و شاهد زیبایی خارق‌العاده و تنوع تفریحی بی‌نظیر در آن بوده است. شاید بیشتر مردم ایران آنتالیا را به عنوان شهری توریستی بشناسند. قطعاً آنتالیا فقط یک شهر توریستی نیست؛ چرا که این شهر یکی از اصلی‌ترین شهرهای فرهنگی در ترکیه می ‌باشد. شما می ‌توانید همانطور که در آنتالیا قدم می ‌زنید شاهد مدرنیته و سنت در کنار یکدیگر بوده و از تماشای آن لذت ببرید.

با بوکینگ به ارزانترین تورهای آنتالیا دسترسی دارید

سخن پایانی در خصوص تورهای آنتالیا

در این مقاله، تلاش کردیم تا در خصوص تورهای آنتالیا اطلاعاتی را به صورت مختصر در اختیارتان قرار دهیم. امیدواریم با مطالعه این مطلب ابهامات شما در خصوص تورهای آنتالیا و مراکز گردشگری و رفاهی آن به صورت کامل برطرف شده باشد. برای خرید تور ترکیه و البته آنتالیا همین حالا با کارشناسان خبره و حرفه ای مجموعه با تجربه بوکینگ ارتباط برقرار نمایید. برای خرید تورهای آنتالیا ارزان و استعلام قیمت هیچ وب سایتی را مانند وب سایت بوکینگ نمی توانید پیدا کنید.

 

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *