اقامت تحصیلی انگلستان (بهترین دانشگاه های لندن را بشناسید!!!)

اقامت تحصیلی انگلستان بسیار ساده است. درواقع انگلیس یکی از بهترین گزینه ها برای ادامه تحصیل است زیرا ترکیبی عالی از مردم از سراسر جهان است. همچنین دانشجویان دوستانه است و تقریباً در همه رهبران در میان رهبران است. انگلستان در مجموع 12 دانشگاه در لیست 100 دانشگاه برتر جهان دارد. انگلستان دارای آکسفورد و […]

اقامت تحصیلی انگلستان بسیار ساده است. درواقع انگلیس یکی از بهترین گزینه ها برای ادامه تحصیل است زیرا ترکیبی عالی از مردم از سراسر جهان است. همچنین دانشجویان دوستانه است و تقریباً در همه رهبران در میان رهبران است. انگلستان در مجموع 12 دانشگاه در لیست 100 دانشگاه برتر جهان دارد. انگلستان دارای آکسفورد و کمبریج معروف است که در سراسر جهان بسیار شناخته شده هستند و بیش از 8 قرن قدمت دارند.

حمایت مالی

انگلیس ترکیبی متنوع از فرهنگهای مختلف است و ادیان اصلی مسیحیت ، هندوئیسم ، اسلام ، یهودیت هستند. تاریخ غنی و باستان و یک دموکراسی مدرن ، پادشاهی متحده را به مکانی مناسب برای تحصیلات عالی تبدیل کرده است. انگلستان از این دانشجویان با تمام وجود برای تحصیل و همچنین اقامت دائم استقبال می کند. شما می توانید برای اقامت تحصیلی انگستان به راحتی از ایران اقدام کنید.

همه می خواهند بدانند که پس از اتمام تحصیل چگونه می توانند روابط عمومی در انگلیس دریافت کنند. آموزش آکادمیک در اینجا نحوه دستیابی به روابط عمومی در انگلیس را با دنبال کردن 5 مرحله آسان توصیف می کند. آنها به شرح زیر هستند:

مرحله 1: اطمینان از پذیرش در دانشگاه انگلستان

برای گرفتن روابط عمومی در انگلستان اولین مرحله پذیرش در دانشگاه انگلستان است. تحصیل در انگلستان بزرگترین تصمیمی است که دانش آموزان می توانند بگیرند زیرا انگلستان با داشتن کیفیت عالی آموزش عالی ، امکانات و ارتباط جهانی از قدرت جهانی برخوردار است. تصمیم برای انتقال از یک کشور به کشور دیگر برای تحصیلات عالی بدون شک یک تصمیم بزرگ است. ما فکر می کنیم که چنین تصمیمی فقط باید پس از تجزیه و تحلیل بسیار زیاد گرفته شود ، به همین دلیل آموزش دانشگاهی به هر س yourال شما در مورد تحصیل در انگلستان پاسخ می دهد.

هر ساله حدود 5000000+ دانشجوی بین المللی برای تحصیل به انگلستان می آیند. این تعداد به طرز حیرت انگیزی تعداد زیادی است ، اما عوامل زیادی از جمله دلایل شخصی ، اجتماعی و اقتصادی برای تعداد بسیار زیادی دانشجویی که برای تحصیل در انگلستان می آیند وجود دارد.

مرحله 2: ویزای دانشجویی دریافت کنید.

در زمینه چگونگی دریافت روابط عمومی در انگلیس ، این مهمترین قسمت برای دانشجویان بین المللی است. برای ویزای دانشجویی ردیف 4 ، تمام مدارک مورد نیاز در وب سایت UKVI قرار دارد که معمولاً شامل گذرنامه ، عکس ها ، پذیرش دانشگاه و آدرس انگلستان است. شما باید گواهی پزشکی دریافت کنید که حاوی شما بدون سل باشد. هزینه درخواست ویزا 348 پوند است و هزینه بهداشت و درمان 150 پوند در سال است که نشان می دهد از نظر پزشکی مناسب هستید. در این مراحل باید اقامت تحصیلی انگلستان را بگیرید.

پس از تأیید هویت ، آنها می توانند تصمیم بگیرند که ویزای Tier-4 را که ویزای دانشجویی است ، به شما اعطا کنند. برای دوره های کوتاه تر که حدود 6 ماه طول می کشد ، ویزای تحصیلات کوتاه مدت وجود دارد که 6 ماه اعتبار دارد و می تواند تا حدود 11 ماه تمدید شود.

مرحله 3: کار هنگام مطالعه

یافتن دوره کارآموزی برای دانشجویان بسیار آسان است. دانشجویان Tier-4 Visa می توانند تا 20 ساعت در هفته و تمام وقت در طول تابستان و کریسمس کار کنند و می توانند ماهیانه حدود 1200 تا 1500 پوند درآمد کسب کنند. دوره کارآموزی نه تنها کمک مالی می کند بلکه به بهبود رزومه شما نیز کمک می کند. این قسمت مهم دیگری از نحوه کار با روابط عمومی در انگلیس هنگام تحصیل است. درباره تافل بیشتر بدانید!

مرحله 4: اشتغال به کار

ویزای Post Study Work Visa (به اختصار PSW) در انگلیس به دانشجویان بین المللی اجازه می دهد حتی پس از فارغ التحصیلی در انگلستان اقامت داشته باشند تا حداقل 2 سال در آنجا کار پیدا کنند. قوانین جدید ویزا بر کلیه دانشجویان بین المللی تأثیرگذار است که قصد دارند در پاییز سال 2020 یا پس از آن تحصیلات خود را آغاز کنند. پس از اتمام دوره فارغ التحصیلی ، در صورت دریافت ویزای PSW ، به مدت دو سال اول مجاز به انجام هر کاری هستند که می توانند پیدا کنند. و پس از آن ، هدف آنها انتقال به ویزای کار عمومی خواهد بود.

در زمینه چگونگی دریافت روابط عمومی در انگلیس ، این مهمترین قسمت برای دانشجویان بین المللی است. جدا از این ، انگلستان دارای ویزای Tier-1 ، Tier-2 و Tier-5 است که به دانشجویان بین المللی امکان راه اندازی تجارت و ویزای کارآفرین فارغ التحصیل را می دهد. در تمام بزرگترین شرکتهای جهان در سراسر انگلستان دفاتر خود را دارند. پس از اتمام مدرک ، انگلستان از دانشجویان بین المللی برای کار در آنجا استقبال می کند. دانش آموزان می توانند برای شغل مورد علاقه خود اقدام کنند. شرایط ویزا برای کار دائم در انگلیس ویزای Tier-2 است.

بیش از 7000 دانشجوی بین المللی هر ساله از ویزای دانشجویی Tier-4 به ویزای کاری Tier-2 تبدیل می شوند. طبق مجموعه قوانین فعلی ، دانشجویان باید برای دریافت ویزای Tier-2 صبر کنند تا مدرک خود را دریافت کنند.

Tier-5 یک ویزای کاری برای دارندگان ویزای دانشجویی Tier-4 برای گذراندن دوره های آموزش حرفه ای یا تجربه کاری است. درواقع شما اقامت تحصیلی انگلستان را خواهید گرفت.

مرحله 5: اقامت دائم انگلستان

اقامت دائم دانشجویان بین المللی ، تأمین ویزای “مرخصی نامحدود برای اقامت (ILR)” است. پس از 5 سال از اتمام کار فارغ التحصیل ، فرد می تواند برای ILR اقدام کند. درآمد پایدار همراه با شغل تمام وقت ، رفتار اخلاقی خوب و بدون سابقه کیفری در تأمین ویزای ILR کمک خواهد کرد. افراد همچنین باید آزمون دانش زندگی در انگلستان و یک آزمون زبان انگلیسی شناخته شده را بگذرانند. کل مراحل دریافت ویزای ILR می تواند تا 6 ماه طول بکشد.

سوالات متداول
پرسش: چگونه می توانم روابط عمومی انگلیس را پس از ویزای دانشجویی دریافت کنم؟

برای دریافت روابط عمومی در انگلیس ، باید درآمد پایدار همراه با شغل تمام وقت و رفتار اخلاقی خوب را نشان دهید. برای داشتن یک CV قوی و تقویت فرصت های شغلی خود ، دانشجو باید در حالی که از طریق کارآموزی یاد می گیرد کار کند. پس از اتمام تحصیلات ، آنها باید یک کار تمام وقت پیدا کنند. پس از 5 سال کار ، فرد می تواند برای ILR Visa درخواست “اقامت نامحدود برای ماندن” کند که به آنها وضعیت “اقامت دائم” می دهد. آنها همچنین باید در آزمون دانش زندگی در انگلستان و آزمون زبان انگلیسی شناخته شده قبول شوند.

پس از اقامت تحصیلی انگلستان این کشور برای دانشجویان چند سال ویزا می دهد؟

طبق اطلاعیه اعلام شده در مارس 2019 پس از Brexit ، ویزای Tier-4 که ​​ویزای دانشجویی است ، تا مدت دوره به علاوه 6 ماه پس از پایان دوره برای دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد و یک سال برای دانشجویان دکترا تمدید می شود. . پیش از این ، دوره دوره 4 ماه بود. ویزای تحصیلات کوتاه مدت برای دوره های کوتاه تر است که 6 ماه اعتبار دارد و برای 11 ماه قابل تمدید است.

پرسش: آیا می توانم پس از تحصیل در انگلیس بمانم؟

پس از Brexit ، در مارس 2019 اعلام شد که دانشجویان خارجی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مجاز به اقامت حداکثر تا شش ماه هستند و دانشجویان دکترا مجاز به ماندن در یک سال پس از پایان دوره خود هستند. آنها پس از دریافت مدرک خود می توانند برای ویزای Tier-2 اقدام کنند که به آنها امکان کار دائمی در انگلستان را می دهد. مدت آن 5 سال و 14 روز است. پس از اتمام این دوره ، می توان برای اقامت دائم در کشور اقدام کرد.

پرسش: معادل انگلستان کارت سبز ایالات متحده چیست؟

معادل گرین کارت انگلیس ، برگه نامحدود برای باقی ماندن (ILR) است که به شما امکان می دهد به وضعیت “مقیم دائم انگلستان” دست پیدا کنید.

پرسش: چه کسی واجد شرایط اقامت دائم در انگلستان است؟

کسی که به مدت پنج سال در انگلیس کار کرده است می تواند برای ILR اقدام کند. شغل تمام وقت ، درآمد پایدار و رفتار خوب اخلاقی با سوابق کیفری صفر ، شانس دریافت ویزای ILR را افزایش می دهد. همچنین باید آزمون Knowledge of Life در انگلستان و یک آزمون زبان انگلیسی شناخته شده را بگذرانید

س. تفاوت بین اقامت دائم و تابعیت چیست؟

ابتدا باید در مورد تفاوت اقامت دائم و تابعیت اطلاعات کسب کنید. تعاریف مربوط به اقامت دائم و تابعیت با توجه به کشورهای مختلف متفاوت است. اگر تابعیت انگلیس را بدست آورید ، از حقوق و مزایای کامل به عنوان اتباع انگلستان برخوردار خواهید شد. برعکس ، تعریف اقامت دائم با تابعیت متفاوت است زیرا اقامت دائم این امکان را دارد که بدون نیاز به پیگیری ویزا در هر بار حرکت ، به داخل و خارج از انگلیس سفر کنید. آنها اجازه کار و تحصیل به عنوان اقامت دائم را دارند.

اقامت تحصیلی انگلستان

پرسش: آیا امکان اخذ تابعیت انگلیس برای دانشجویان بین المللی در انگلیس وجود دارد؟

شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی قادر به دریافت تابعیت انگلیس نخواهید بود زیرا طبق قانون هیچ قانون و ضوابط خاصی برای ارائه تابعیت انگلیس به شما وجود ندارد فقط به این دلیل که دانشجوی بین المللی هستید. اگرچه ممکن است ویزای دانشجویی داشته باشید اما به شما کمک نمی کند وضعیت مدنی خود را به عنوان یک مقیم ثابت در انگلستان تغییر دهید. حتی وقتی ویزای دانشجویی دارای اعتبار 5 ساله هستید که حداقل زمان لازم برای درخواست گرفتن تابعیت انگلیس است.

اگر به اقامت تحصیلی هلند علاقمند هستید این مقاله را حتما مطالعه کنید!

با این حال ، امید خود را از دست ندهید! هنوز هم این فرصت را دارید که پس از اتمام تحصیلات خود ، نوع ویزای خود را از ویزای دانشجویی به نوع دیگری برای زندگی در انگلیس تغییر دهید.

گاهی اوقات دیده می شود افراد می گویند اقامت تحصیلی انگلستان دشوار است یا حتی برخی تحصیل در لندن را امری سخت می دانند. باید بگوییم شما سخت در اشتباه هستید!

س: شرایط پذیرش برای گرفتن تابعیت در انگلیس چیست؟

شرایط زیر مختصراً شرح می دهد که آیا شما واجد شرایط هستید یا درخواست تابعیت در انگلستان را ندارید.

درصورتی که 5 سال تمام شود یا بیش از زندگی خود را در انگلیس سپری کنید ، می توانید درخواست شهروندی Bristish را دریافت کنید.
مرخصی نامحدود که باید دوازده ماه در آنجا بمانید.
اگر بیش از 12 ماه به عنوان یک اقامت دائم مجوز دارید و از یک کشور EEA هستید.
همسر شما تابعیت انگلیس را دارد و بیش از 3 سال در انگلیس زندگی می کنید.
شما در انگلستان به دنیا آمده اید.
والدین شما تابعیت قانونی انگلیس را دارند.
شما ملیت قبلی خود را ترک کردید و اکنون به عنوان یک فرد بی تابعیت زندگی می کنید.

Q. آیا شرایط لازم برای اقامت دائم در انگلستان مورد نیاز است؟

اول از همه ، اگر دانشجوی بین المللی از سوئیس یا یکی از کشورهای EEA باشید ، واجد شرایط درخواست اقامت دائم انگلستان در نظر گرفته می شوید. اما اگر شما دانشجوی بین المللی از کشور EEA یا سوئیس نباشید ، چه می کنید؟ اصلا نگران نباشید تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که آیا بلافاصله پس از پایان اعتبار ویزای دانشجویی یا مجبور شوید که به خانه خود برگردید ، آیا می توانید نوع ویزای خود را تغییر دهید.

در شرایط زیر ممکن است فقط زمانی که سالها در انگلستان زندگی می کنید بتوانید مجوز اقامت دائم را دریافت کنید.

شما فردی واجد شرایط EEA (خود اشتغالی ، خودکفائی ، دانشجویی یا کاریابی) هستید
یکی از اعضای خانواده شما (تبعه EEA) به عنوان اقامت دائم انگلستان زندگی می کند
شما در خانواده خود عضوی دارید که عضو Citizen Citizen است
اما باید توجه داشته باشید که اگر به مدت دو سال از انگلستان دور هستید ، اجازه اقامت دائم شما تأیید نخواهد شد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *