بهترین کشورها برای مهاجرت همراه فرزندان

بهترین کشورها برای مهاجرت همراه فرزندان | مهاجرت کودکان

پیش از مهاجرت یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها امنیت آینده فرزندانشان است. این امنیت شامل آینده تحصیلی ، فرهنگی و شغلی آنان می شود. در این مقاله با تراول تورز همراه باشید تا کمی شما را با آنچه در رو به روی شما پس از مهاجرت قرار دارد آشنا کنیم.

پیش از مهاجرت یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده ها امنیت آینده فرزندانشان است. این امنیت شامل آینده تحصیلی ، فرهنگی و شغلی آنان می شود. در این مقاله با تراول تورز همراه باشید تا کمی شما را با آنچه در رو به روی شما پس از مهاجرت قرار دارد آشنا کنیم.

حمایت مالی

چالش های مهاجرت فرزندان

بسیاری از خانواده ها با هدف تضمین آینده فرزندانشان مهاجرت می کنند. اما دانستن اینکه در کشور هدف قرار است با چه مسائلی مواجه شوند نیز پیش از اقدام به ماجرت برای هر خانواده ای الزامیست. برای یک مهاجرت موفق باید برنامه ریزی داشته باشید و خودتان را برای چالش های غیرمنتظره آماده کنید. همیشه مهاجرت پیش از اقدام ساده به نظر میرسد اما هنگامی که اول قدم را در خاک کشور مقصد برمیدارید ، چالش ها نمایان میشوند و اگر خودتان را برای آن ها آماده نکرده باشید ممکن است مهاجرتتان با شکست مواجه شود.

چالش هایی همچون مشکلات تغییر زبان ، عدم اجاره دادن املاک به ایرانیان ، عدم افتتاح حساب ، پیچیدگی فرآیند دریافت کارت اقامت ، عدم هماهنگی فرزندان با فرهنگ های دیگر در مدارس ، عدم آشنایی با سیستم های اداری و فرآیند نامه نگاری ، دوری از اقوام و آشنایان و دلایل بسیار دیگر که ممکن است در نگاه اول پر اهمیت نباشد اما در بلند مدت میتواند به یک چالش جدی تبدیل شود.

پرمخاطب ترین کشورهای برای مهاجرت همراه با فرزندان

بهترین کشور برای تضمین آینده فرزندان ، کشوری نیست که شما علاقمند هستید! بلکه کشوری است که پس از تحصیل مدرک معتبری دریافت کنند. بهترین کشور، کشوری است که شرایط کار یا کارآفرینی به بهترین شکل برای افراد مهیا باشد. برای مثال اگر فردی قصد دارد در رشته پزشکی تحصیل کند، مدرک وی پس از فارغ التحصیلی در بیشترین کشورها معتبر باشد.

اگر فردی قصد دارد کسب و کاری برای خود راه اندازی کند و یا استارت آپی را شروع کند باید از خدمات مالی و حمایت های دولتی خوبی برخوردار شود. گاهی اوقات برخی از کشورها توسط افراد به دلیل شرایط سخت آب و هوایی انتخاب نمی شود. این موضوع حیاتی است که در کشوری زندگی کنید که شرایط آب و هوایی متناسب با سلیقه شما داشته باشد اما قطعا اولویت اول نیست. گاهی اوقات چندسالی تحصیل کردن در کشوری با شرایط آب و هوایی سخت و یا فرهنگ مردمی خاص میتواند آینده فوق العاده ای برای شما در یک کشور رویایی ایجاد کند.

در ادامه برخی از کشورهای پرمخاطب برای مهاجرت در قدم اول را برایتان آماده کرده ایم. لازم به ذکر است که قطعا این کشورها برای برخی از افراد بهترین مقصد مهاجرتی نیست اما میتواند برای قدم های اولیه گزینه های مناسبی باشد.

آلمان یکی از بهترین سیستم های آموزشی دنیا را دارد که فرزندانتان میتوانند در مدت کوتاه با حداقل هزینه آموزش مدرک معتبری دریافت کنند و آینده شغلی خیلی خوبی داشته باشند.

ایتالیا طرح های بورسیه تحصیلی فراوانی دارد و زندگی و تحصیل در این کشور از هزینه های کمی برخوردار است.

اسپانیا به عنوان سومین کشور توریستی جهان فرصت های شغلی فراوانی در زمینه گردشگری دارد و میتواند زندگی جذابی برای والدین به همراه داشته باشد.

کانادا به عنوان یک کشور انگلیسی زبان با طبیعتی بکر و استاندارد های آموزشی فوق العاده میتواند یکی از بهترین مقاصد مهاجرتی باشد.

مهاجرت به کشورهای امن

امنیت یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که پیش از انتخاب کشور برای مهاجرت باید در اولویت قرار داد. هنگامی که سخن درباره امنیت میگوییم قطعا در نگاه اول داشتن یک ارتش بزرگ و امن در نظرمان نیست! بلکه امنیت به معنی عدم وجود نژادپرستی ، امنیت اقتصادی و ثبات ارزش پول ، امنیت اجتماعی و میزان کم جرم و جنایت در آن کشور است.

کشورهایی همچون دانمارک ، پرتغال ، ژاپن ، سوئیس ، قبرس و… ازجمله کشورهای امن جهان هستند که به وسطه سیستم و سیاست های داخلی و قانون گذاری صحیح میزان جرم و جنایت را به حداقل خود رسانیده اند. در برخی از این کشورها دزدی و قتل معنایی ندارد و عملا مردم در کار دیگران دخالتی نمی کنند.

دقت داشته باشید پیش از هر اقدامی برای مهاجرت از افراد بومی کشور مقصد و یا مهاجرانی که مدت زیادی در آن کشور زندگی کرده اند تحقیق کنید و پس از آن اقدام نمایید. در تراول تورز صرفا چکیده مقالات سایت های خارجی و داخلی را منتشر میکنیم و مسئولیتی درقابل صحت آن ها نداریم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۵ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *