شرایط خرید ملک در اسپانیا

شرایط خرید ملک در اسپانیا (از ۱۰۰ تا ۵۰۰ هزار یورو)

خرید ملک در اسپانیا یک فرصت عالی است! اگر قصد خرید ملک در یک کشور پیشرفته و آینده دار هستید اسپانیا میتواند یک پیشنهاد خوب باشد. شما میتوانید با آگاهی از شرایط خرید ملک در اسپانیا سرمایه گذاری مطمئن انجام دهید و آینده خود و خانواده تان را تضمین کنید. در ادامه با تراول تورز […]

خرید ملک در اسپانیا یک فرصت عالی است! اگر قصد خرید ملک در یک کشور پیشرفته و آینده دار هستید اسپانیا میتواند یک پیشنهاد خوب باشد. شما میتوانید با آگاهی از شرایط خرید ملک در اسپانیا سرمایه گذاری مطمئن انجام دهید و آینده خود و خانواده تان را تضمین کنید. در ادامه با تراول تورز همراه باشید تا شما را با بخشی از شرایط خرید ملک در اسپانیا آشنا کنیم.

حمایت مالی
فهرست مطالب راهنمای خرید ملک در اسپانیا

مقدمه خرید ملک در اسپانیا

اخذ اقامت اسپانیا از طریق خرید ملک یکی از مطمئن ترین روش های مهاجرتی برای اخذ اقامت این کشور محسوب می گردد. طبق گزارش های مرکز اسناد رسمی اسپانیا، شهروندان انگلستان بیشترین تعداد خریداران اموال در اسپانیا به میزان 14% را به خود اختصاص داده اند. تعداد شهروندان بریتانیایی که در این کشور نسبت به خرید ملک اقدام نموده اند، در سال 2021 در قیاس با سال 2020 به میزان 8% می باشد که به نظر می رسد این روند در سال 2022 نیز ادامه یابد.

شهروندان خارج از اتحادیه اروپا میتوانند با سرمایه گذاری در اسپانیا اقامت این کشور را دریافت نمایند. اقامت هایی که میتوان از طریق خرید ملک در اسپانیا اخذ نمود به دو دسته تقسیم می شود. در ادامه با تراول تورز همراه باشید تا شما را با انواع این اقامت ها آشنا کنیم.

اسپانیا به منظور رشد و توسعه، قوانین مناسبی را وضع کرده و این قوانین باعت شده ، هر تبعه خارجی می‌تواند با خرید ملک در هر یک استان‌ها و یا جزایر تابع اسپانیا، اقامت این کشور را دریافت کند. دولت اسپانیا سعی کرده ، تا با در نظر گرفتن تسهیلات مناسب و طرح  های متنوع، سرمایه داران سراسر دنیا را ترغیب به سرمایه گذاری در این کشور بنماید. یکی از این طرح ها، سرمایه گذاری در بخش املاک و ساختمان است.

ساخت و ساز، از نظر اقتصادی فعالیتی زیرساختی به شمار می رود؛ چرا که فعالیت بسیاری از صنایع و واحدهای تولیدی به نحو مستقیم و غیر مستقیم به آن وابسته است و باعث رشد اقتصادی کشور میشود. این فعالیت باعث شده که، اسپانیا سقوط ملک در سال ۲۰۰۸ که طی آن قیمت مسکن کاهش ۳۰ درصدی داشته به فراموشی بسپارد و از سال ۲۰۱۶ روند مثبت خود را طی نماید.

کشور اسپانیا یکی از کشورهای مقصد برای بسیاری از سرمایه‌گذاران و مهاجران ایرانی به شمار می‌رود. به همین دلیل بسیاری از مخاطبین می‌خواهند اطلاعات بیشتری درباره شرایط خرید ملک اسپانیا و یا خرید انواع خانه و مستغلات در این کشور به دست آورند. این حجم از طرفداری به علت اقتصاد قوی و وضعیت گردشگری خوب این کشور است.

مزایای خرید ملک در اسپانیا

شهرهای مناسب برای خرید خانه در اسپانیا

شهرهای مختلفی در اسپانیا برای سکونت وجود دارند و انتخاب شهر جهت  خرید ملک و اخذ اقامت، بستگی به روحیات افراد، هدف از اقامت، تحصیلات،  نوع سبک زندگی و… دارد. در ادامه به بررسی ویژگی‌های چند شهر محبوب اسپانیا می پردازیم.

  • مادرید: این شهر که پایتخت کشور اسپانیا است، سومین شهر اتحادیه اروپا از نظر جمعیت می‌باشد. تنوع نژادی در این شهر نسبتا زیاد است و سرزندگی و جو پر انرژی مردم شهر و آب‌ و هوای معتدل از دیگر خصوصیت‌های این شهر زیبا هستند.

مادرید را به نوعی می‌توانیم قطب تجارت و زندگی شبانه در جهان بدانیم. حمل و نقل عمومی این شهر بسیار با کیفیت است و در حال پیشرفت می باشد. اگر راه‌ اندازی یا گسترش هرگونه فعالیت اقتصادی و پیشرفت، یکی از گزینه‌های لیست اهدافتان برای مهاجرت است، شهر مادرید می‌تواند انتخاب مناسبی جهت سکونت باشد. هزینه‌های زندگی با توجه به درآمد در مادرید نسبتا مناسب است. نکته حائز اهمیت، ارزان بودن خوراک در این شهر است. البته که هزینه‌های زندگی به نوع و سبک زندگی شخصی افراد بستگی دارد. مادرید را می‌توان مرکز فرهنگی اسپانیا دانست. مادرید جاذبه‌های گردشگری متعددی از جمله، موزه دل پرادو، کاخ سلطنتی مادرید، میدان پوئرتا دل سل، میدان سیبلس و مجسمه خرس و درخت توت فرنگی که نماد این شهر است، دارد.

  • بارسلونا: بارسلونا دومین شهر پرجمعیت اسپانیا بعد از مادرید است. این شهر بندری که مرکز ایالات خودمختار کاتالونیا محسوب می‌شود، در شمال شرقی کشور اسپانیا قرار دارد. آب و هوای بارسلون مدیترانه‌ای است و از ویژگی‌های قابل ذکر این شهر می‌توان به قطارهای سریع‌السیر آن اشاره کرد.

بارسلونا یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در دنیا محسوب می‌شود. معماری شهری یک دست و بی‌نظیر، سواحل گرم و زیبا، موزه‌های متعدد و بزرگ و… موارد معدودی از جاذبه‌های این شهر هستند. بارسلونا از نظر هزینه مواد غذایی شهری گران تر از مادرید می باشد. هرچند می‌توان فروشگاه‌های با قیمت ارزان نیز در آن پیدا کرد. بارسلون از نظر مراکز فرهنگی و بازرگانی و صنعتی، یکی از مهم‌ترین شهر‌های اسپانیا محسوب می‌شودو بارسلون را می‌توان مرکز بازرگانی اسپانیا بدانیم.

  • والنسیا: سومین شهر اسپانیا از لحاظ وسعت، والنسیا است که معمولا از اهمیت کمتری نسبت به شهرهای دیگر برای مهاجران برخوردار می‌باشد. این شهر تقریبا کم جمعیت محسوب می‌شود. این ویژگی را می‌توانیم جزو مزایای زندگی در والنسیا بدانیم چرا که علاوه بر جمعیت کم، شبکه حمل و نقل با کیفیت سبب ایجاد آرامش در زندگی ساکنان این شهر می‌شود.

هزینه‌ها در والنسیا به مراتب از بارسلونا و مادرید پایین‌تر است. به عنوان مثال هزینه اجاره مسکن در والنسیا 37 درصد از مادرید ارزان‌تر است. اقتصاد در این شهر تنوع بیشتری نسبت به بارسلونا و مادرید دارد؛ زیرا اقتصاد والنسیا صرفا وابسته به صنعت توریسم نیست و چرخ صنایع قدرتمندی مانند پتروشیمی، نساجی، خودرو و… در آن در حال چرخیدن است.

  • سویا: سویا شهری است که در جنوب اسپانیا واقع شده است. این شهر از قطب‌های تحصیلی اسپانیا محسوب می‌شود. آب و هوای سویا مدیترانه‌ای با تابستان‌های طولانی و گرم و زمستان‌ کوتاه و مرطوب است. جمعیت این شهر حدودا 710 هزار نفر است. سویا نسبت به مادرید و بارسلونا شهری ارزان محسوب می‌شود. از مکان‌های دیدنی شهر سویا می‌توان به قصر آلکازار سویا که مهم‌ترین بنای تاریخی این شهر به شمار می‌رود، کلیسای جامع سویا که سومین کلیسای بزرگ اروپا است و میدان اسپانیا اشاره کرد.

مدارک لازم برای اخذ اقامت در اسپانیا با خرید ملک

شروع اقدام برای خرید ملک در اسپانیا

اگر قصد خرید ملک در اسپانیا را دارید پیشنهاد میکنیم حتما یک مشاوره املاک حرفه ای و یک وکیل اسپانیایی خبره پیدا کرده و پرونده مهاجرتی خودتان را برای ایشان ارسال بفرمایید.

اگر به دنبال یک مجموعه مهاجرتی باسابقه و خبره هستید ما به شما مهاجریست را پیشنهاد می کنیم. جهت اطلاعات بیشتر با تلفن ۰۲۱۲۸۴۲۸۴۸۴ تماس بگیرید.

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.
۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۶ از ۵
از مجموع ۱۰ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *