اقامت سرمایه گذاری پرتغال از طریق خرید ملک (گلدن ویزا)

ویزای اقامت طلایی پرتغال چیست؟ پرتغال برای شهروندانی که به دنبال مهاجرت به اروپا هستند بهترین تابعیت در جهان محسوب می شود. برنامه ویزای طلایی پرتغال مسیر سریع شهروندی از طریق سرمایه گذاری است. پس از انجام سرمایه گذاری ، به افراد اقامت می دهد و درخواست شهروندی را فقط در مدت پنج سال در […]

ویزای اقامت طلایی پرتغال چیست؟

پرتغال برای شهروندانی که به دنبال مهاجرت به اروپا هستند بهترین تابعیت در جهان محسوب می شود. برنامه ویزای طلایی پرتغال مسیر سریع شهروندی از طریق سرمایه گذاری است. پس از انجام سرمایه گذاری ، به افراد اقامت می دهد و درخواست شهروندی را فقط در مدت پنج سال در دسترس قرار می دهد. افراد و خانواده های آنها می توانند در حالی که هنوز اقامت خود را حفظ کرده و برای گرفتن تابعیت خود تلاش می کنند ، به پرتغال مهاجرت کرده و یا در مکان دیگری زندگی کنند. در اصل شما از طریق اقامت سرمایه گذاری پرتغال میتوانید به آسانی وارد خاک اروپا شوید.

حمایت مالی

این مزایا شامل موارد زیر است:

  • سفر بدون ویزا در 26 کشور اروپایی
  • امکان درخواست گذرنامه تابعیت پرتغال پس از پنج سال
  • اجازه اقامت برای کل خانواده فقط با یک سرمایه گذاری
  • شرط اقامت در کشور فقط هفت روز در سال برای حفظ اقامت
  • بسیاری از گزینه های سرمایه گذاری
  • حق زندگی ، کار ، تحصیل در پرتغال و سایر کشورهای اتحادیه اروپا
  • گزینه تأمین اجتماعی ، بازنشستگی و مراقبت های بهداشتی در پرتغال
  • پردازش ساده و مستقیم اسناد

پرتغال همچنین یک رژیم مالیاتی اقامت غیر عادی را ارائه می دهد که به افراد واجد شرایط این امکان را می دهد تا بدون نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد حاصل از منابع خارجی خود ، مقیم مالیات شوند. این اقامت مالیاتی برای 10 سال خوب است. پس از دریافت اقامت ، افراد باید قبل از 31 مارس برای وضعیت NHR درخواست دهند و یک سند رسمی ارسال کنند مبنی بر اینکه در 5 سال قبل از اخذ اقامت آنها مقیم مالیات در پرتغال نبوده اند.

چرا ویزای طلایی را انتخاب می کنیم؟

هنگام انتخاب کشور جدید برای تابعیت مضاعف ، هیچ کدام با پرتغال مقایسه نمی شوند. با اقتصاد در حال رشد ، سواحل زیبا ، آب و هوای مناسب و سطح بالای زندگی ، مقصدی است که در اروپا به دنبال آن است. روابط آن با اتحادیه اروپا و منطقه شینگن ، بسیاری از فرصت های سرمایه گذاری و نسبتاً سریع روند شهروندی ، سرمایه گذاران را از سراسر جهان جذب می کند.
هزینه زندگی یکی از ارزانترین ها در جهان اول است ، حدود یک سوم قیمت برای همان استاندارد زندگی در ایالات متحده. افراد می توانند برای یک آپارتمان سه خوابه ماهانه حداقل 300 دلار و یک خانه ساحلی کمی بیش از 600 دلار اجاره کنند. مواد غذایی را می توان با قیمت زیر 20-30 دلار در هفته خریداری کرد. به همین دلایل ، یکی از بهترین مکانها برای بازنشستگی در سال 2020 تلقی می شود.

اگر قصد ادامه تحصیل در انگلستان را دارید حتما این مقاله را مطالعه کنید.

از زمان بحران اقتصادی در سال 2008 ، پرتغال سخت تلاش کرده است تا اقتصاد خود را تقویت کند ، به همین دلیل به سرمایه گذاران چنین فرصتی برای دستیابی به گذرنامه دوم با کمک به بازسازی پرتغال داده می شود. پرتغال همچنین به عنوان سنگ پیمایی برای بقیه اروپا در نظر گرفته می شود و ویزای طلایی فرصتی را برای به دست آوردن تابعیت کامل اتحادیه اروپا ، گسترش تجارت و گزینه های زندگی برای افراد و کل خانواده آنها فراهم می کند.
ویزای طلایی کاملا مناسب شهروندان آمریکایی است که قصد دارند از تابعیت ایالات متحده ، شهروندان در حال ظهور در جهان با گذرنامه ضعیف و صاحبان مشاغل و سرمایه گذاران که به فرصت های جدید در اروپا علاقه مند هستند ، چشم پوشی کنند.

شرایط برنامه ویزای طلایی پرتغال (اقامت سرمایه گذاری)

مانند همه کشورهایی که تابعیت مضاعف را می پذیرند ، پرتغال نیز از افراد می خواهد که هیچ سو criminal پیشینه کیفری ، شهرت شخصی و تجاری خوبی نداشته باشند و هیچگونه تحریم ، محدودیت و ممنوعیتی برای ورود به کشورهای اتحادیه اروپا ، ایالات متحده ، انگلیس و کانادا ندارند. اثبات ثروت و درآمد نیز لازم است. از آنجا که زبان پرتغالی زبان رسمی پرتغال است ، افراد همچنین باید در یک آزمون زبان شرکت کنند. تمام سرمایه گذاری ها باید حداقل برای پنج سال حفظ شود.
گزینه های سرمایه گذاری به شرح زیر است:

  • انتقال مستقیم 1.000.000 یورو یا بیشتر
  • ایجاد 10 شغل در پرتغال
  • خرید املاک و مستغلات با ارزش 500000 یورو
  • انتقال سرمایه با ارزشی معادل یا بالاتر از 350،000 یورو برای سرمایه گذاری در فعالیت های تحقیقاتی.
  • انتقال سرمایه با ارزشی معادل یا بالاتر از 250،000 یورو برای سرمایه گذاری در تولیدات هنری یا حمایت از هنرها ، برای بازسازی یا نوسازی میراث ملی.
  • 350،000 یورو سرمایه گذاری در یک صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر از یک شرکت پرتغالی حداقل 5 ساله و دارای دفتر مرکزی در این کشور
  • خرید املاک و مستغلات ، با ساخت و ساز با قدمت بیش از 30 سال یا واقع در مناطق بازآفرینی شهری ، برای نوسازی ، برای کل ارزش برابر یا بالاتر از 350،000 یورو.

اقامت کل اروپا با استفاده از خرید ملک پرتغال

هزینه های دیگری نیز در رابطه با گرفتن ویزای طلایی وجود دارد:

517360 یورو برای هر ویزا برای هر نفر
520.40 یورو هزینه پردازش برای متقاضی اصلی به علاوه 80.20 یورو برای هر عضو خانواده
هزینه های وکیل
مراحل درخواست ویزای طلایی
مراحل درخواست حدود شش تا هشت ماه طول می کشد و خرید ملک برای نیاز سرمایه گذاری ممکن است یک تا سه ماه طول بکشد. سرمایه گذاران باید یک NIF دریافت کنند که به عنوان یک شماره تأمین اجتماعی عمل می کند و به افراد امکان می دهد شماره تلفن ، حساب بانکی ، خرید یا اجاره ملک و پرداخت تسهیلات را دریافت کنند. این برای پرداخت هزینه سرمایه گذاری ضروری است. در حالی که منتظر می مانیم سرمایه گذاری انجام شود ، افراد باید تمام اسناد لازم مانند شناسنامه و مدرک درآمد خارجی را جمع آوری کنند. تمام اسناد باید به پرتغالی ترجمه شوند. توجه داشته باشید که پرتغال کل مراحل درخواست را به صورت آنلاین منتقل کرده است ، اما همچنان به وکیلی توصیه می شود تا مطمئن شود همه موارد به درستی مستند شده است.

مراحل درخواست Golden Visa Portugal

سپس یک ثبت نام قبل از درخواست وجود دارد که می تواند توسط یک نماینده قانونی اداره شود و پس از اتمام پیش تصویب ، باید قرار ملاقات تعیین شود که سرمایه گذار باید به آن به پرتغال سفر کند. انتظار برای تأیید پس از مصاحبه حدود سه تا شش ماه طول می کشد و پس از آن شما اجازه اقامت خود را دریافت می کنید. اجازه اقامت باید هر دو سال یکبار ، یعنی حدود یک ماه قبل از انقضا کارت فعلی ، تمدید شود. این مستلزم بازیابی مجدد بایومتریک ، ارائه سوابق کیفری به روز و پرداخت هزینه های تمدید است.
پس از پنج سال ، سرمایه گذاران می توانند درخواست تابعیت را انتخاب کنند یا هر دو سال یکبار دیگر به تمدید اقامت خود ادامه دهند.

تغییرات پیشنهادی ویزای طلایی پرتغال

در فوریه 2020 ، دولت پرتغال یک پیشنهاد بودجه را برای تغییر برخی از گزینه های سرمایه گذاری در برنامه ویزای طلایی تصویب کرد. از آنجا که این کشور شاهد رونق سرمایه گذاری در املاک و مستغلات در شهرهایی مانند پورتو و لیسبون بوده است ، قانون گذاران می خواهند شاهد سرمایه گذاری بیشتر در مناطق کم تراکم و مناطق شهری باشند. آنها همچنین می خواهند سرمایه گذاری به میراث فرهنگی ، بهره وری و تولید شغل و فعالیتهایی منجر شود که ارزش زیست محیطی و اجتماعی را بیشتر ارتقا دهند.

قانون جدید هنوز منتشر نشده است و به دلیل اپیدمی COVID-19 در حالت تعلیق است. تصمیم نهایی ممکن است به سال 2021 یا به طور نامحدود موکول شود. سرمایه گذاران هنوز فرصت دارند تا از گزینه های املاک و مستغلات در شهرهای ساحلی استفاده کنند.

به طور کلی ، برنامه ویزای طلایی پرتغال برای افرادی که قصد سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ، پرداخت سهم سرمایه یا تلاش های کارآفرینی را دارند که می تواند هزینه ها و هزینه های سرمایه گذاری را توجیه کند ، یک انتخاب عالی برای پرتغال است.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *