بهترین سایت تور مسافرتی

یک سوال مهم: بهترین سایت تور مسافرتی چه سایتی است؟

این سؤالی است که وقتی می‌خواهید با تور به مسافرت بروید در ذهن شما ایجاد می‌شود. در سال‌  0های اخیر تورهای مسافرتی به خوبی توانسته‌اند جای خود را در بین دوستداران سفر باز کند. در این بین تورهایی که با استفاده از وب سایت خدمات خود را ارائه می‌دهد رشد قابل قبولی داشته‌اند.  بهترین وب […]

این سؤالی است که وقتی می‌خواهید با تور به مسافرت بروید در ذهن شما ایجاد می‌شود. در سال‌  0های اخیر تورهای مسافرتی به خوبی توانسته‌اند جای خود را در بین دوستداران سفر باز کند. در این بین تورهایی که با استفاده از وب سایت خدمات خود را ارائه می‌دهد رشد قابل قبولی داشته‌اند.

حمایت مالی

 بهترین وب سایت تور مسافرتی کدام ها هستند و چه ویژگی دارند؟

 در نگاه اول سایت ‌های زیادی هستند که تورهای مختلف را به شما ارائه می‌دهند. انتخاب بهترین سایت از بین آن‌ ها کار دشواری است. تعداد زیادی از این سایت‌ ها فقط به صورت معرفی کننده تور هستند و خودشان مسئول برگزاری تورهای مسافرتی نیستند.

در واقع آن ‌ها به عنوان سایت تبلیغاتی افراد را به تورهای مختلف متصل می‌کنند. برخی از سایت ‌ها نیز وجود دارند که تورها را به صورت حرفه‌ای معرفی می‌کنند؛ یعنی در کنار معرفی تور موارد مهم در تور، جاهای دیدنی، مکان ‌های تفریحی، خرج و مخارج سفر، بهترین فروشگاه و موارد دیگر را هم به شما معرفی می‌کنند تا لذت سفر شما چند برابر شود.

با این حال ممکن است افراد به اولین نتایج نشان داده شده در گوگل اعتماد کنند، برخی هم از دوستان و آشنایان خود پرس ‌و جو می‌کنند اما واقعاً راهی نیست که بتوان سایت‌ های خوب را از بین سایت‌ های تبلیغاتی تشخیص داد؟

برای اینکه جواب این سؤال را پیدا کنیم پربیننده ‌ترین و محبوب ‌ترین سایت‌ های دنیا را با هم بررسی می‌کنیم.

 

تریپ ادوایزر
تریپ ادوایزر

سایت tripadvisor.com

برای پیدا کردن معتبرترین سایت تور مسافرتی در دنیا کار سختی در پیش ندارید. یکی از محبوب ‌ترین و مناسب ‌ترین سایت ‌ها سایت Tripadvisor است. این سایت متعلق به شرکت مسافرتی آمریکایی است. شما به راحتی می‌توانید با استفاده از تلفن همراه از طریق سایت و یا اپلیکیشن مربوط به این مجموعه، بلیط‌ های مسافرت خود را خریداری نمایید.

 این سایت علاوه بر ارائه خدمات سفر برخی موارد دیگر از قبیل رزرو هتل، رزرو موارد مربوط به حمل و نقل، رزرو رستوران و موارد دیگر را نیز ارائه می‌دهد. در واقع این سایت تمام تلاش خود را می‌کند تا شما بهترین تجربه سفر را به دست بیاورید.

 سایت Tripadvisor.com به عنوان یکی از بهترین سایت های سفر در دنیا شناخته می‌شود. این سایت در سال 2000 ساخته و معرفی شد. در ابتدا اعضای این سایت با استفاده از مجله اقدام به معرفی خدمات خود می‌کردند اما با گسترش اینترنت آن‌ ها از ظرفیت ‌های این بستر آنلاین به خوبی استفاده کردند.

نکته قابل توجه در خصوص این سایت این است که به خوبی شما را در انتخاب مقصدهای مختلف راهنمایی می‌کند. وقتی تور خود را انتخاب کردید به شما در خصوص مناطق دیدنی، فروشگاه‌ ها، آثار باستانی، بخش ‌های تفریحی و حتی بهترین رستوران‌ها مشاوره می‌دهد تا شما خاطره خوبی را از سفر با این مجموعه به دست بیاورید. سایت این مجموعه در سال 2019 توسط مجله معتبر فوربس به عنوان بهترین سایت گردشگری در آمریکا شناخته شد.

اکسپدیا
اکسپدیا

سایت  expedia.com

وقتی صحبت از بهترین سایت تور مسافرتی در دنیا می ‌شود امکان ندارد در لیست شما سایت expedia.com قرار نداشته باشد. این مجموعه در سال‌های اخیر به خاطر خدمات ارزنده‌ای که به مشتریان خود ارائه کرده است به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این سایت در سال 1996 تأسیس شد. در سال‌های اخیر سایت expedia.com رویکرد خود در قبال مشتریان و کاربرانش را تغییر دارد.

 در واقع استراتژی ان ها از تمرکز روی حجم بیشتر رزروها و مشتریان بیشتر به سمت کار بیشتر روی تجربه مشتریان از سفر متمرکز شد. آن‌ ها برای اینکه نظر مشتریان خود را بیشتر جلب کنند تلاش زیادی انجام داده‌اند. انجام کمپین ‌های تبلیغاتی باعث شد که فرآیند جلب رضایت مشتریان توسط expedia.com به شدت در دنیا مطرح شود.

سایت expedia.com به عنوان مجری تورهای سیاحتی عمل می‌کند. این سایت تورهای مختلف در سراسر دنیا را به شما معرفی می‌کند. شما می‌توانید به راحتی تورهای مختلفی را انتخاب کنید. همچنین این سایت برای اینکه خاطره شما از سفر لذت بخش تر شود به شما پیشنهاد می‌کنید که در قبال تخفیف بیشتر یک همسفر خوب نیز برای خود انتخاب و برای او نیز بلیط رزرو کنید.

 در این سایت علاوه بر انتخاب بلیط و انتخاب تور، برخی خدمات دیگر مانند معرفی اقامتگاه‌ ها، رزرو هتل‌ ها، معرفی اقامتگاه‌های ارزان و مناسب، معرفی رستوران‌ های طرف قرارداد با تخفیف ‌های خوب، معرفی فروشگاه‌ های معتبر، معرفی فروشگاه‌ های طرف قرارداد با کوپن‌  های تخفیف و غیره را معرفی می‌کند.

همچنین در خصوص هتل‌ها نیز اطلاعات جالبی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. با توجه به همه‌ گیری کرونا رعایت موارد بهداشتی به شدت مورد توجه مسافران قرار گرفته است. این سایت به عنوان بهترین سایت تور مسافرتی خارجی به خوبی به مسافران و مشتریان خود درباره رعایت نکات بهداشتی در هتل ‌ها و رستوران ‌ها کمک می‌کنند تا آن‌ ها به راحتی قادر به انتخاب باشند.

فارا گشت
فارا گشت

سایت  faragasht.com

در بین سایت‌ های ایرانی سایت faragasht.com نیز به عنوان بهترین سایت تور مسافرتی شناخته می‌شود. این سایت به خوبی توانسته علاوه بر ارائه تورهای جذاب و ارزان قیمت داخلی و خارجی، خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه ‌کند. ارائه تورهای مختلف با قیمت ‌های مناسب باعث شده است که این سایت به انتخاب اول تعداد زیادی از گردشگران و علاقه ‌مندان به سفر تبدیل شود.

 از نکات برجسته سایت faragasht.com ارائه مشاوره در تمام روزهای هفته است. شما به راحتی می‌توانید با شماره‌ های قرار داده شده در سایت این مجموعه تماس گرفته و از خدمات مشاوره و راهنمایی ‌های کارشناسان تور ایرانگردی و جهانگردی این مجموعه به ‌راحتی و رایگان استفاده کنید.

 در کنار این موارد این سایت اقدام به معرفی تورهای لحظه آخری با قیمت ‌های ارزان و آفر خورده کرده است. کاربران و مشتریان تور داخلی و تور خارجی سایت faragasht.com با مراجعه به صفحات اجتماعی این سایت خیلی راحت از آخرین قیمت‌ ها مطلع می‌شوند. شما به عنوان کاربر این سایت می‌توانید به راحتی اقدام به رزرو بلیط نمایید. همچنین می‌توانید از خدماتی مانند انتخاب تورهای ارزان قیمت، تورهای داخلی، تورهای خارجی و غیره استفاده نمایید.

 سایت فارا گشت کوروش کبیر faragasht.com به عنوان بهترین آژانس مسافرتی تهران و ایران همانند رقبای خارجی خود اقدام به ارائه خدماتی مانند رزرو هتل، رزرو تورهای مناسبتی و تور نوروز، تورهای چند ‌روزه داخلی و خارجی زمینی و هوایی و غیره نموده است. در کنار این موارد شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به این سایت از عکس‌ها و فیلم ‌های گرفته شده توسط کاربران و مشتریان استفاده کنید تا به خوبی با مکان ‌های مسافرتی آشنا شوید.

تنوع در انتخاب بلیط و هتل، قیمت تور و موارد دیگر باعث شده که سایت faragasht.com به عنوان بهترین سایت تورهای مسافرتی در ایران شناخته شود. شما به راحتی می‌توانید تمام اطلاعاتی که در مسافرت به آن‌ ها نیاز دارید را از طریق این سایت به دست بیاورید.

منبع بهترین سایت تور مسافرتی: https://faragasht.com/best-travel-tour-site/

در ضمن به یاد داشته باشید که کارشناسان و مشاوران فارا گشت به عنوان بهترین سایت تور مسافرتی و گردشگری و آژانس هواپیمایی معتبر در تهران و ایران با خطوط تلفن مستقیم در 7 روز هفته از صبح تا بعد از ظهر جوابگوی سؤالات شما هستند.


این مقاله تبلیغاتی می باشد و تراول تورز مسئولیتی درقبال درستی و یا نادرستی محتوای آن ندارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *