میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا

میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا

پیش از انتخاب ایرلاین لوفت هانزا و همچنین دانستن اطلاعات لازم در خصوص میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا خارج از لطف نیست که جهت بالا بردن سطح آگاهی شما مسافران و گردشگران و همراهان گرامی سایت بابابیلیت چکیده ای از بیوگرافی ایرلاین لوفت هانزا را بیان نماییم: لوفت‌هانزا (به آلمانی: Lufthansa) لوفت‌هانزا بزرگترین شرکت […]

پیش از انتخاب ایرلاین لوفت هانزا و همچنین دانستن اطلاعات لازم در خصوص میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا خارج از لطف نیست که جهت بالا بردن سطح آگاهی شما مسافران و گردشگران و همراهان گرامی سایت بابابیلیت چکیده ای از بیوگرافی ایرلاین لوفت هانزا را بیان نماییم:
لوفت‌هانزا (به آلمانی: Lufthansa)
لوفت‌هانزا بزرگترین شرکت هواپیمایی آلمان و حامل پرچم این کشور است که دفتر مرکزی آن در شهر کلن قرار دارد و پایگاه اصلی پروازهای آن، فرودگاه بین‌المللی فرانکفورت می‌باشد. شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به عنوان دومین شرکت هواپیمای بزرگ جهان از لحاظ تعداد مقاصد پروازی، چهارمین هواپیمایی بزرگ جهان بر پایه میزان درآمد، هفتمین شرکت از نظر حمل‌ونقل بار و مجموع مسافت‌های پروازی و دهمین شرکت بزرگ جهان از لحاظ حمل‌ونقل مسافر شناخته می‌شود.
لوفت‌هانزا در سال ۱۹۵۳ فعالیت خود را در شهر کلن، آلمان آغاز کرد و هم‌اکنون به صورت روزانه از طریق شهرهای مختلف اروپا به ۲۲۰ مقصد در ۷۸ کشور جهان پروازهای مستقیم دارد. شبکه پروازی گسترده، هواپیماهای مدرن، سرویس اینترنت داخل کابین هواپیما، کابین فرست کلاس، پرسنل باتجربه و متخصص، از شاخصه‌های متمایز شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا است.
و حال به مبحث اصلی این مقاله می پردازیم.

حمایت مالی
میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا
میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا

میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا
برای مسافرانی که با این هواپیما سفر می کنند اطلاع از میزان بار مجاز اهمیت زیادی دارد. مسافرانی که درصدد رزرو بلیط هواپیمای لوفت هانزا (Lufthansa) هستند لازم است قوانین و مقررات خاص این ایرلاین را در مورد وزن بار مجاز رعایت کنند. تعداد و وزن بار مجاز هواپیمایی لوفت هانزا به نوع بلیط هواپیما و کلاس پرواز بستگی دارد و در هر پرواز متفاوت است. به همین دلیل در این مقاله ما می خواهیم در مورد جزئیات میزان بار مجاز هواپیمایی لوفت هانزا صحبت کنیم و اطلاعات لازم را در مورد آن با شما در میان بگذاریم.

در هواپیمایی لوفت هانزا وزن بار مجاز داخل کابین و وزن بار مجاز بنا به شرایط مختلف تغییر می‌کند و تفاوت آن به سه مورد اساسی بستگی دارد، مقصد، مبدا و نوع بلیط و با توجه به اینکه هواپیمای لوفت هانزا از جمله شرکت‌های پرتردد بین خطوط هوایی‌ می باشد، به مسافران این اجازه را می‌دهد تا دو عدد ساک هشت کیلوگرمی را با خود داخل کابین ببرند، و باید این را هم مد نظر داشت که اگر خط هواپیمایی شما بین راه تغییر کند، باید قوانین شرکت هواپیمایی دوم را هم زمان جمع‌کردن و بستن وسایل چمدان رعایت کنید. مثلا اگر مبدا یا مقصد پرواز شما در ادامه مسیر به آمریکا یا کانادا یا جایی دیگر باشد، قانون متفاوتی برای مسافران اعمال می‌شود. این قانون به مسافر اجازه می‌دهد که دو بسته با وزن هر کدام حداکثر ۲۳ کیلوگرم را به پذیرش تحویل دهد. و در کل هر مسافر در شرکت لوفت‌هانزا می‌تواند حداکثر تا نود و نه کیلوگرم بار با خود حمل کند و وزن مشخص شده ممکن است نسبت به شرایط و زمان تغییر کند و جهت اطلاع دقیق قبل از پرواز و هنگام تهیه بلیط حتما جزییات بار مجاز را از ایرلاین لوفت هانزا دریافت نمایید.

میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا
میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا

با ما همراه باشید تا در ادامه این قوانین را به تفکیک کلاس پروازی توضیح دهیم.

مقررات و میزان بار مجاز هواپیمایی لوفت هانزا :

مسافران لوفت هانزا بسته به نوع بلیط هواپیما و کلاس پروازی می توانند تا میزان مشخصی بار و چمدان با خود حمل کنند.

وزن بار مجاز برای کودکان تا ٢ سال صرف نظر از نوع کلاس پروازی، یک چمدان به وزن حداکثر ۲۳ کیلوگرم است و میزان بار مجاز برای هر کلاس پروازی لوفت هانزا عبارت است از:

کلاس پروازی
کلاس اکونومی دارای صندلی راحتی به همراه مانیتور و امکانات صوتی، تصویری است. کلاس پرمیوم اکونومی صندلی های بیشتری دارد، در کابین کلاس تجاری دارای گیت گذرنامه متفاوتی با سایرین هستند و امکانات بیشتری دارد، و فرست کلاس لوفت هانزا امکاناتی مانند یک هتل پنچ ستاره دارد.

میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا
میزان بار مجاز در هواپیمایی لوفت هانزا

میزان بار هواپیمایی لوفت‌هانزا :
میزان بار مجاز کلاس اکونومی 23 کیلوگرم است، در کلاس پرمیوم اکونومی تا 2 چمدان و هرکدام به وزن 23 کیلوگرم مجاز است، مسافران کلاس تجاری می توانند 2 چمدان تا وزن 32 کیلوگرم همراه خود ببرند و در فرست کلاس تا 3 چمدان و هرکدام می تواند تا 32 کیلوگرم باشد.

در پروازهای لوفت هانزا می توانید موارد زیر را نیز به صورت رایگان و خارج از قوانین بار با خود همراه داشته باشید: یک کیف دستی یا کیف لپتاپ یا مانند آن.
اگر همراه با کودکانتان سفر می کنید، به ازای هر کودک یک کالسکه تاشو یا کریر و لوازم کمکی برای حرکت مثل ویلچیر، واکر و….
و در آخر چنانچه قصد حمل بار اضافه تر از حد مجاز و تعیین شده دارید می بایستی جریمه اضافه بار پرداخت نمایید و باید به ازای هر یک کیلوگرم بار اضافی، یک درصد از پول بلیط را به عنوان جریمه پرداخت کند. در پروازهای لوفت هانزا به ازای هر یک کیلوگرم بار اضافه، به اندازه میانگین ۲.۲ پوند از مسافر جریمه دریافت می‌کند و در حال حاضر ممکن است این مبلغ افزایش پیدا کرده باشد.
دفاتر فرودگاهی این امکان را می‌دهند که قبل از سفر، با شرکت هواپیمایی لوفت هانزا هماهنگ کنید و در نهایت جریمه کمتری پرداخت نمایید و این جریمه را معمولا می توانید به صورت اینترنتی قبل از حضور در فرودگاه پرداخت نمایید.
چنانچه میخواهید در زمان حرکت وزن بار مجاز خود را با ایرلاین لوفت هانزا بدانید مثلا بلیط پرواز شما چند ماه آینده میباشد می‌توانید به سایت لوفت هانزا در قسمت Baggage Weight وزن دقیق بار مجاز خود را پیدا کرده و اطلاعات مورد نظر را دریافت نمایید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۳.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *