راهنمای سفر استانبول

رزرو هتل استانبول با ضمانت ارزانترین قیمت، فلای تودی

استانبول مقصد همیشگی برای ما ایرانی‌ها و اولین جایی است که برای تجربه یک سفر خارجی به آن فکر می‌کنیم. برای سفر به این شهر زیبا اول باید از خرید بلیط و رزرو هتل شروع کنید. اما سوالاتی مانند اینکه از کجا بلیط بخریم، کی بخریم، چه هتلی رزرو کنیم، کدام ارزانتر تمام می‌شود و… […]

استانبول مقصد همیشگی برای ما ایرانی‌ها و اولین جایی است که برای تجربه یک سفر خارجی به آن فکر می‌کنیم. برای سفر به این شهر زیبا اول باید از خرید بلیط و رزرو هتل شروع کنید. اما سوالاتی مانند اینکه از کجا بلیط بخریم، کی بخریم، چه هتلی رزرو کنیم، کدام ارزانتر تمام می‌شود و… دغدغه همیشگی مسافران است. با این حال، فرقی نمی‌کند مقصد کجا باشد، رزرو هتل استانبول با ضمانت ارزانترین قیمت در فلای تودی می‌تواند این دغدغه را رفع کند!

حمایت مالی

استانبول یکی از الهام‌بخش‌ترین شهرهای جهان

استانبول یک مرکز اقتصادی، تجاری و فرهنگی در کشور ترکیه است، شهری آسیایی- اروپایی که با تنگه بسفروس به دو بخش تقسیم شده و در کنار دریای مرمره قرار دارد. یکی از الهام‌بخش‌ترین شهرهای جهان که با معماری زیبا، طبیعت فوق‌العاده، مردم خونگرم، امکانات تفریحی و سرگرمی و انواع غذاهای لذیذ، توانسته محبوبیت زیادی در میان گردشگران پیدا کند. استانبول می‌تواند یک سفر تفریحی و یا حتی تجاری مهیج باشد.

بهترین زمان سر به استانبول در فصل های بهار و پاییز با دمای هوای 16 تا 25 درجه سانتی‌گراد است. البته این فصل‌ها، به عنوان ایام پر سفر استانبول محسوب می‌شوند و شاید برای داشتن سفر ارزان به استانبول مناسب نباشند. اگر به دنبال ارزان ترین فصل برای سفر به استانبول هستید، زمستان را انتخاب کنید. قیمت هتل در این فصل کاهش می‌یابد و می‌توانید با خرید بلیط چارتر استانبول یا لحظه آخری، سفری ارزانتر را هم تجربه کنید.

خرید ارزان بلیط استانبول

قیمت بلیط استانبول بسته به فصلی که سفر می‌کنید، همچنین نوع ایرلاین و کلاس پروازی متغیر است. اما اگر به دنبال پرواز ارزان استانبول هستید، راه‌هایی برای خرید بلیط با قیمت مناسب وجود دارد. فصلی را برای سفر به استانبول انتخاب کنید، که مسافر کمتری به این شهر سفر می‌کند. همچنین اواسط هفته نسبت به اواخر هفته قیمت‌ها مناسب‌تر هستند، در عین حال برای خرید پروازهای استانبول با قیمت ارزان ، گزینه‌های رزرو بلیط لحظه آخری یا چارتری هم در دسترس قرار دارند.

پیدا کردن بلیط لحظه آخری استانبول در زمان‌های اوج سفر تقریبا امکانپذیر نیست، اما در فصل‌های دیگر می‌توانید شانس خود را هم برای رزرو هتل استانبول با ارزان ترین قیمت و هم بلیط ارزان امتحان کنید. بلیط چارتری استانبول بسته به زمان سفر می‌تواند ارزانتر از بلیط سیستمی باشد. فقط کافی است کمی بررسی کرده و با مقایسه قیمت پروازهای استانبول ، رزرو خود را انجام دهید. پروازهای متعددی از شهرهای مختلف مانند تهران استانبول ، تبریز استانبول و… به این مقصد در طول هفته برگزار می‌شود و تنها ابزاری که نیاز دارید یک سایت جامع است.

ارزان رزرو کنید، ارزانتر به سفر بروید!

هتل های ارزان
هتل های ارزان

به راحتی می‌توانید با یک سایت معتبر از شهرهای مختلف ایران به استانبول، یک پرواز ارزان رزرو کنید. فلای تودی در کنار پروازهای چارتری و لحظه آخری استانبول ، دو نمودار قیمتی و تقویم قیمتی ارائه می‌دهد که ارزانترین پروازهای استانبول را در حوالی تاریخ انتخابی و همچنین کمترین و بیشترین و متوسط قیمت بلیط استانبول را در یک بازه زمانی نشان می‌دهد. به این ترتیب و با مقایسه قیمت بلیط هواپیما استانبول ، می‌توانید ارزانترین گزینه را انتخاب کنید.

رزرو ارزانترین هتل های استانبول

برای رزرو آنلاین هتل استانبول کافی است وارد سایت فلای تودی شوید. به صفحه رزرو هتل بروید و اطلاعات لازم مانند مقصد، تاریخ ورود و خروج از هتل، تعداد اتاق و نفرات را وارد کنید. با یک کلیک ساده روی گزینه جست و جوی هتل، تمام هتل های در دسترس در تاریخ انتخابی شما نمایش داده خواهد شد. در این سایت انواع هتل های 5 ستاره استانبول تا هاستل ها برای رزرو وجود دارد و بسته به سلیقه و بودجه‌ای که دارید، می‌توانید رزرو هتل مورد نظر خود را انجام دهید.

حتما از فیلترهای سمت راست صفحه برای آسانتر شدن انتخاب هتل استفاده کنید. از میان این فیلترها می‌توانید کلاس مکان اقامتی، محله های استانبول ، نوع غذا، امکانات هتل و… را برگزینید. همچنین با کلیک روی نام هر یک از هتل ها، تمام جزئیات و اطلاعات مرتبط با آن از لوکیشن گرفته تا عکس های هتل، قوانین و مقررات، فاصله تا مکان‌های مهم و دیدنی و … را دریافت خواهید کرد. اما نکته‌ای که کمک زیادی به انتخاب بهتر هتل استانبول می‌کند، امتیاز کاربران است. حتما به امتیاز کاربران به هتل های استانبول توجه کنید، این امتیاز رضایت مهمانان قبلی هتل را نشان می‌دهد.

مزایای فلای تودی برای رزرو هتل خارجی

رزر هتل استانبول
رزر هتل استانبول

در سایت فلای تودی می‌توانید برای رزرو از میان هتل های استانبول، هاستل، آپارتمان، خوابگاه، ویلا، مهمانخانه، هتل آپارتمان، پانسیون و… انتخاب کنید. تنوع گزینه‌ها انتخاب را براساس بودجه و همچنین سلیقه‌ای که دارید، بسیار آسان می‌کند.

قیمت هتل های استانبول در سایت به طور پیش فرض از ارزان ترین تا گرانترین گزینه دسته‌بندی شده است. بنابراین پیدا کردن یک هتل ارزان در استانبول کار سختی نیست و می‌توانید حتی قیمت ارزانترین هتل ها را با هم مقایسه کنید.

گزینه‌ای برای مشخص کردن رنج قیمت رزرو هتل در سایت وجود دارد. با انتخاب این گزینه فقط هتل هایی که متناسب با بودجه شما هستند، نمایش داده خواهند شد.

تخفیف ویژه هتل های استانبول در سایت فلای تودی را فراموش نکنید، تا با ضمانت ارزانترین قیمت، رزرو خود را انجام دهید. این تخفیف‌ها در اقامت‌های طولانی مدت مبالغ قابل توجهی هستند.

برای رزرو هتل استانبول در فلای تودی به ویزا کارت یا مستر کارت نیازی نیست، با یک کارت شتاب رزرو شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

برای سفر به استانبول رزرو بلیط هواپیما و هتل را به طور آنلاین در فلای تودی انجام دهید و بدون نگرانی و دغدغه راهی سفر شوید. پشتیبانان این سایت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند و هر مشکلی که داشته باشید را بلافاصله برطرف خواهند کرد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *