آشنایی با 6 هتل 3 ستاره در مشهد

آشنایی با 6 هتل 3 ستاره در مشهد

مشهد یکی از شهرهای مقدس در کشور ما است که هرساله زائران ایرانی و خارجی زیادی برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند. همه‌ی این زائران در طول مدت سفرشان و زمانی که در شهر مشهد هستند به هتل‌های متنوع برای اقامت نیاز دارند. برای اقامتتان در مشهد حتماً به […]

مشهد یکی از شهرهای مقدس در کشور ما است که هرساله زائران ایرانی و خارجی زیادی برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) به این شهر سفر می‌کنند. همه‌ی این زائران در طول مدت سفرشان و زمانی که در شهر مشهد هستند به هتل‌های متنوع برای اقامت نیاز دارند.

حمایت مالی

برای اقامتتان در مشهد حتماً به هتل‌های بسیار لوکس و گران نیاز ندارید، شما می‌توانید هتل 3 ستاره مشهد را برای اقامت در این شهر انتخاب کنید تا علاوه بر استفاده از خدمات مناسب و مطلوب این هتل‌ها، در هزینه سفرتان نیز صرفه‌جویی کنید. در ادامه با 6 هتل 3 ستاره در مشهد آشنا می‌شویم.

 

هتل ساوین مشهد

اگر دوست دارید در طول اقامتتان در مشهد برای هر بار زیارت حرم مطهر، در کوتاه‌ترین زمان خودتان را به حرم امام رضا (ع) برسانید، باید به دنبال هتل‌های نزدیک حرم باشید. هتل ساوین مشهد، هتلی معروف و محبوب در این شهر است که با داشتن فاصله کم از حرم، در بین مسافران و زائران این شهر مقدس محبوب شده است.

هتل ساوین را می‌توان هتلی نوساز دانست که در سال 1397 در خیابان امام رضا تأسیس‌شده است. ساختمان این هتل نیز در 7 طبقه ساخته‌شده و دارای تعداد 112 اتاق واحد اقامتی برای مسافران می‌باشد. پرسنل مجرب و حرفه‌ای این هتل با ارائه خدمات عالی آماده پذیرایی از شما هستند.

 

خدمات و امکانات هتل ساوین مشهد

این هتل 3 ستاره در مشهد با ارائه خدمات متناسب با هزینه هتل، توانسته توجه تعداد زیادی از زائران و مسافران را به خود جلب کند. در ساختمان هتل ساوین علاوه بر اتاق‌ها واحدهای اقامتی، رستورانی در نظر گرفته‌شده که دارای ظرفیت 90 نفر می‌باشد. پارکینگ این هتل نیز بسیار محدود و دارای ظرفیت 8 خودرو رایگان می‌باشد.

از دیگر خدمات ارائه‌شده در هتل ساوین می‌توان به فکس، فتوکپی، پرینتر، زنگ هشدار، صندوق امانات، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، خدمات ویژه برای معلولین و خدمات خانه‌داری و … اشاره کرد.

در سفرتان به مشهد می‌توانید علاوه بر زیارت حرم امام رضا، از جاذبه‌های بی‌نظیر این شهر نیز بازدید کنیم. درصورتی‌که جاذبه‌های این شهر را به‌طور دقیق نمی‌شناسید، می‌توانید از خدمات تور، در هتل ساوین مشهد استفاده کنید.

 

اتاق‌های هتل ساوین

هتل ساوین علاوه بر داشتن خدمات موردنیاز مسافران در ساختمان هتل، امکانات و خدمات متنوعی را نیز برای هر اتاق در نظر گرفته است. این هتل 3 ستاره در مشهد برای رفاه بیشتر مسافران دارای امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای‌ساز، کمد لباس، روم سرویس، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش عالی، سیستم اعلام حریق، یخچال و همچنین امکان شارژ وسایل الکترونیکی و … در هر اتاق این هتل می‌باشد

 

اتاق دوتخته فولبرد

این اتاق نیز دارای ظرفیت 2 نفر و یک‌تخت دبل است. همچنین اقامت در این اتاق با صبحانه، ناهار و شام همراه است. توجه داشته باشید در این واحدهای اقامتی، امکان سرویس وجود ندارد.

 

اتاق سه تخته فولبرد

این اتاق دارای یک‌تخت دبل و یک‌تخت سینگل است و ظرفیت 3 نفر را دارد. مسافرانی که این اتاق را برای اقامت انتخاب می‌نمایند، با سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام پذیرایی می‌شوند.

هتل مدائن مشهد
هتل مدائن مشهد

هتل مدائن مشهد

هتل مدائن یکی از بهترین هتل‌های مشهد شناخته می‌شود؛ این هتل 3 ستاره در مشهد، در یکی از بهترین خیابان‌های منتهی به حرم واقع‌شده است.

هتل مدائن مشهد در سال 1366 در فاصله بسیار کم از حرم افتتاح شد. فاصله این هتل تا حرم به صورتی است که می‌توانید در هرزمانی تنها با 5 دقیقه پیاده‌روی، خودتان را به حرم مطهر امام رضا برسانید.

ساختمان هتل مدائن مشهد در 8 طبقه بناشده که حدود 97 باب واحد اقامتی را در خود جای‌داده است. بدون شک با اقامت در این هتل 3 ستاره در مشهد، می‌توانید خاطره‌ای عالی از سفرتان به مشهد داشته باشید.

 

خدمات و امکانات هتل مدائن مشهد

برخی از افراد این تصور را دارند که در یک هتل 3 ستاره در مشهد، خدمات و امکانات چندان مناسبی وجود ندارد، این در حالی است که هتل مدائن به‌عنوان یک هتل 3 ستاره در مشهد با ارائه خدمات و امکانات رفاهی عالی، توانسته رضایت مسافران را به خود جلب کند.

از خدمات هتل مدائن می‌توان رستوران این هتل را باکیفیت عالی، غذاهای لذیذ و همچنین ظرفیت 200 نفر را معرفی کرد. برای استفاده از پارکینگ این مجموعه باید از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهید، ولی استفاده از پارکینگ برای ظرفیت 30 خودرو به‌صورت رایگان است.

از دیگر امکانات کلی این هتل می‌توان به فکس، فتوکپی، پرینتر، زنگ هشدار، صندوق امانات، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، خدمات ویژه برای معلولین و خدمات خانه‌داری، اینترنت و تلویزیون در لابی و خدمات خشک‌شویی اشاره کرد. لازم به ذکر است، یک کافی‌شاپ نیز برای صرف میان وعده و دیدن دوستان و آشنایانتان در ساختمان هتل قرارگرفته است.

 

 

اتاق‌های هتل مدائن

در هتل مدائن مشهد در هر اتاق خدمات و امکانات به خصوصی برای راحتی بیشتر مسافران و داشتن تجربه‌ای به‌یادماندنی از اقامتشان در هتل مدائن در نظر گرفته‌شده است. این خدمات و امکانات شامل مواردی مثل حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای‌ساز، کمد لباس، مبلمان، آباژور، روم سرویس، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش عالی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق و … می‌شود.

برای داشتن امنیت بیشتر در اتاق‌های این هتل 3 ستاره در مشهد، نوع درب قفل نیز به‌صورت ایمن در نظر گرفته‌شده است. همچنین با اقامت در هتل مدائن می‌توانید در طول مدت اقامتتان از صبحانه‌های رایگان این هتل نیز استفاده کنید.

در هتل مدائن علاوه بر اتاق‌هایی که برای هتل ساوین معرفی کردیم، اتاق‌های متنوع دیگری نیز وجود دارند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

سوئیت یک‌خوابه 5 تخته

در این سوئیت امکان اقامت 5 نفر و با یک‌تخت دبل و سه تخت سینگل وجود دارد. اقامت در این اتاق تنها با وعده‌ی صبحانه همراه است.

سوئیت یک خواب 5 تخته فولبرد

این نوع سوئیت دارای ظرفیت 5 نفر و تعداد 3 تخت سینگل و یک‌تخت دبل می‌باشد. این سوئیت ظرفیت نفر اضافه را ندارد و اقامت در این سوئیت با صبحانه، ناهار و شام همراه است.

 

هتل رز درویشی مشهد
هتل رز درویشی مشهد

هتل رز درویشی مشهد

اگر به دنبال یک هتل زیبا، نوساز و نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) هستید، هتل رز درویشی انتخابی کاملاً مناسب برای شما است. این هتل 3 ستاره در مشهد در سال 1399 افتتاح‌شده است. موقعیت مکانی این بسیار عالی بوده و کنار بارگاه ملكوتی حضرت ثامن‌الحجج (علیه‌السلام) در خیابان امام رضا قرارگرفته است. ساختمان هتل رز درویشی دارای 22 طبقه و تعداد 107 اتاق واحد اقامتی می‌شود.

با اقامت در هتل رز درویشی می‌توانید کوتاه‌ترین زمان ممکن به حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین سایر جاذبه‌های مشهد مانند مراکز خرید آسمان، اطلسیه، 17 شهریور و مجتمع تجاری اکسون و تعداد زیادی از موزه‌های مشهد دسترسی داشته باشید.

 

خدمات و امکانات هتل رز درویشی

در این هتل 3 ستاره در مشهد خدمات و امکانات بسیار عالی برای مسافران و مهمانان هتل در نظر گرفته‌شده است. از این خدمات می‌توان به پرینتر، زنگ هشدار، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، خدمات ویژه برای معلولین و خدمات خانه‌داری، خدمات خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط، آژانس مسافرتی، کافی‌نت و اینترنت و تلویزیون در لابی و… اشاره کرد.

شما با اقامت در هتل رز درویشی می‌توانید از رستوران بام و کافی‌شاپ این مجموعه نیز استفاده کنید. در ساختمان هتل یک چایخانه سنتی نیز وجود دارد که می‌توانید برای صرف عصرانه و صبحانه به این چایخانه بروید و فضای سنتی و دل‌نشین آن را ببینید.

 

اتاق‌های هتل رز درویشی

در هرکدام از اتاق‌های این هتل 3 ستاره در مشهد، امکانات کامل وجود دارد. علاوه بر این پاکیزگی و نظافت مرتب اتاق‌ها باعث شده به یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد تبدیل شود.

حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، چای‌ساز، کمد لباس، مبلمان، آباژور، میزتحریر، رخت‌آویز، روم سرویس، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایش و سرمایش عالی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، اینترنت و تلفن در هر اتاق ازجمله امکاناتی هستند که هتل درویشی برای رفاه بیشتر در اختیار مسافران قرار داده است.

 

اتاق سه تخته استاندارد

این اتاق دارای ظرفیت 3 نفر می‌باشد و یک‌تخت دبل و سینگل دارد. اقامت در این اتاق با صبحانه و ناهار همراه است.

سوئیت چهارنفره اکونومی و هافبرد

این اتاق دارای ظرفیت 4 نفر است که شامل یک‌تخت دبل و دو تخت سینگل می‌باشد.

اتاق چهار تخته رویال رضوان

این اتاق 4 نفره نیز مانند اتاق قبلی ظرفیت نفر اضافه ندارد و شامل یک‌تخت دبل و دو تخت سینگل می‌باشد. در نظر داشته باشید، امکان ظرفیت اضافه برای این نوع اتاق وجود ندارد.

 

هتل میامی مشهد

هتل میامی از محبوب‌ترین هتل 3 ستاره در مشهد بشمار می‌رود. این هتل در خیابان امام رضا قرارگرفته است. در خصوص موقعیت جغرافیایی هتل میامی باید بدانید که این هتل یکی از زیباترین هتل‌های هم‌جوار حرم حضرت ثامن‌الحجج می‌باشد. ساختمان هتل میامی در 5 طبقه ساخته‌شده و تعداد 39 باب واحد اقامتی را برای مسافران و زائران حرم مطهر در نظر گرفته است.

هتل میامی یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم محسوب می‌شود که فاصله چندانی با حرم ندارد. مسافران با اقامت در این هتل می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز دسترسی آسانی به حرم مطهر امام رضا (ع) داشته باشند.

 

خدمات و امکانات هتل میامی

باوجوداینکه در شهر مشهد هتل‌های 4 و 5 ستاره زیادی نیز وجود دارند، اما شما می‌توانید با رزرو کردن یک هتل 3 تاره در مشهد نیز اقامت راحت و به‌یادماندنی در این شهر داشته باشید.

از خدمات ارائه‌شده در هتل 3 ستاره میامی می‌توان به رستوران این مجموعه با ظرفیت 120 نفر و همچنین پارکینگ با ظرفیت 20 خودرو به‌طور رایگان اشاره کرد. نکته‌ای که در مورد هتل میامی وجود دارد و باعث منتخب بودن آن در بین مسافران و زائران شده است، این است که این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد و شما می‌توانید در روزهای مختلف هفته از جاذبه‌های دیدنی مشهد به‌راحتی بازدید کنید.

 

اتاق‌های هتل میامی

از امکانات موجود در هر اتاق می‌توان به حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، چای‌ساز، کمد لباس، مبلمان، آباژور، شبکه پخش فیلم، رخت‌آویز، پاور سوئیچ، سیستم گرمایش و سرمایش عالی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، اینترنت و تلفن و نوع قفل درب اتاق و … اشاره کرد.

اتاق دوتخته دبل VIP

اگر دوست دارید اقامت متفاوتی را در هتل 3 ستاره در مشهد تجربه کنید، اتاق VIP هتل میامی پذیرای شما خواهد بود. این واحد اقامتی به‌گونه‌ای طراحی‌شده که امکان اقامت 2 مهمان بزرگسال به همراه 1 خردسال در آن وجود دارد.

اتاق سه تخته فولبرد

اتاق‌های فولبرد هتل میامی در کنار فضایی شیک و تمیز، مهمانان علاوه بر وعده صبحانه با ناهار و شام رایگان پذیرایی می‌شوند.

 

هتل نیایش مشهد

در میان هتل‌های متنوعی که در شهر مشهد وجود دارند، هتل نیایش به‌عنوان یک هتل 3 ستاره در مشهد توانسته بین مسافران معروف و محبوب باشد. این هتل یکی از باسابقه‌ترین و تمیزترین هتل‌ها از دیدگاه مسافران بوده است.

یکی از مهم‌ترین دلایلی که باعث انتخاب این هتل توسط مسافران شده است، نزدیک بودن هتل نیایش به حرم امام رضا (ع) است. ساختمان هتل نیایش در 5 طبقه ساخته‌شده و تعداد 60 اتاق واحد اقامتی برای مسافران آماده کرده است. ازآنجایی‌که فاصله هتل تا حرم اندک است، برخی از اتاق‌های این هتل مشرف‌به حرم مطهر هستند.

بدون شک پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل تمام تلاششان را می‌کنند تا شما اقامتی راحت و با آرامش در هتل نیایش تجربه کنید.

 

خدمات و امکانات هتل نیایش

هتل نیایش که یک هتل 3 ستاره در مشهد است، پاکیزگی و نظافت اهمیت زیادی دارد و علاوه بر آن امکانات هتل شامل مواردی مانند فتوکپی، پرینتر، زنگ هشدار، خدمات ماساژ، آسانسور، نمازخانه، پله اضطراری، صندوق امانات، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، اتاق چمدان، گشت نیم روزی، خدمات خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط، آژانس مسافرتی، کافی‌نت و اینترنت و تلویزیون در لابی و همچنین پذیرش 24 ساعته می‌شود.

در ساختمان هتل نیایش یک رستوران با ظرفیت 200 نفر ساخته‌شده و همچنین سالن بیلیارد وسایل بدن‌سازی نیز از امکانات تفریحی هتل نیایش هستند.

 

اتاق‌های هتل نیایش

برای رفاه و راحتی بیشتر شما و اینکه تجربه‌ی خوبی از اقامتتان در هتل نیایش داشته باشید، امکاناتی مانند حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، چای‌ساز، کمد لباس، مبلمان، آباژور، شبکه پخش فیلم، رخت‌آویز، پاور سوئیچ، سیستم گرمایش و سرمایش عالی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، اینترنت و… در تمامی واحدهای هتل در نظر گرفته‌شده است.

علاوه بر امکاناتی که ذکر شد، در هر اتاق صندوق امانات وجود دارد که می‌توانید اشیای گران‌بها و ارزشمندتان را در این صندوق قرار دهید.

اتاق‌های دوتخته

اتاق‌های دوتخته هتل نیایش از واحدهای اقامتی مقرون‌به‌صرفه‌ای هستند که مناسب زائران می‌باشد. این واحدهای اقامتی در فضایی شیک و تمیز دارای ظرفیت 2 مهمان می‌باشد.

اتاق کانکت شش تخته

چنانچه قصد دارید اقامت گروهی در مشهد داشته باشید، اتاق‌های کانکت هتل نیایش با ظرفیت 6 مهمان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. این واحد اقامتی با صبحانه رایگان از مهمانان خود پذیرایی می‌کند.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس یکی از هتل‌های قدیمی و باسابقه در شهر مشهد است که در سال 1355 افتتاح شد و در سال 1395 بعد از 40 سال فعالیت، مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفت. این هتل یکی از نزدیک‌ترین هتل‌های مشهد به حرم مطهر امام رضا است و تنها در 3 دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم بروید.

هتل اطلس دارای تعداد 188 اتاق واحد اقامتی در 8 طبقه برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این هتل 3 ستاره در مشهد در میدان بیت‌المقدس ساخته‌شده و نزدیک بودن موقعیت جغرافیایی هتل اطلس به جاذبه‌های دیدنی اطراف حرم مانند موزه‌های مشهد مانند موزه‌های آستان قدس، آرامگاه شیخ بهایی و پارک میرزا کوچک خان جنگلی و … باعث محبوبیت بیشتر این هتل شده است.

 

 

خدمات و امکانات هتل اطلس

در هتل اطلس یک رستوران عالی و با غذاهای باکیفیت با ظرفیت 200 نفر وجود دارد که می‌توانید برای برگزاری مراسم‌ها و مهمانی‌هایتان از این رستوران استفاده کنید. پارکینگ این هتل نیز دارای ظرفیت 40 خودرو است و به‌صورت رایگان در اختیار مسافران و مهمانان هتل قرارگرفته است.

فکس، فتوکپی، پرینتر، زنگ هشدار، صندوق امانات، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، دستگاه واکس کفش، خدمات ویژه برای معلولین و خدمات خانه‌داری، اینترنت و تلویزیون در لابی و خدمات خشک‌شویی ازجمله امکانات رفاهی هستند که برای راحتی بیشتر مسافران، در هتل اطلس ارائه می‌شوند.

 

امکانات اتاق‌های هتل اطلس

در هرکدام از اتاق‌های این هتل 3 ستاره در مشهد امکانات کاملی در نظر گرفته‌شده تا مسافران بتوانند مانند خانه خودشان در این اتاق‌ها راحت باشند.

از این امکانات می‌توان مواردی مثل حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، چای‌ساز، کمد لباس، مبلمان، آباژور، شبکه پخش فیلم، رخت‌آویز، پاور سوئیچ، سیستم گرمایش و سرمایش عالی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، اینترنت و تلفن و نوع قفل درب اتاق را نام برد.

 

اتاق‌های هتل اطلس

به‌طورکلی اتاق‌هایی که برای هتل اطلس در نظر گرفته‌شده به دو نوع رویال و کلاسیک تقسیم می‌شوند. در ادامه چند مورد از این اتاق‌ها را بررسی می‌کنیم.

 

اتاق‌های دوتخته اکونومی

اگر به دنبال اقامتی ارزان و اقتصادی در هتل 3 ستاره در مشهد هستید، اتاق‌های اکونومی هتل اطلس بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این واحدهای اقامتی با ظرفیت 2 مهمانان از خدمات و امکانات رفاهی مناسبی برخوردار هستند. وعده صبحانه شامل حال اتاق‌های اکونومی نیز می‌باشد.

سوئیت دو خواب برای چهار نفر ویژه رضوی

بهترین واحدهای اقامتی هتل اطلس را سوئیت‌های ویژه رضوی تشکیل می‌دهد. این واحد اقامتی ضمن فضای شیک و دلباز امکان اقامت 4 در آن وجود دارد.

جمع‌بندی

هتل‌های 3 ستاره در مشهد با ارائه خدمات و امکانات باکیفیت درعین‌حال اقتصادی، موردتوجه گردشگران قرارگرفته‌اند. پس چنانچه در سفر به مشهد به دنبال اقامتی راحت و مقرون‌به‌صرفه هستید، هتل‌های 3 ستاره بهترین گزینه برایتان خواهد بود.

 

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *