اقامت تحصیلی

تحصیل در مالتا (شرایط درخواست اقامت تحصیلی مالتا)

تحصیل در مالتا یکی از بهترین فرصت ها برای تحصیل به زبان انگلیسی در اروپا می باشد. بسیاری از مهاجرین کشور مالتا را به دلیل آب و هوای عالی انتخاب می کنند. از طرفی زبان رسمی کشور زیبای مالتا انگلیسی است به همین دلیل تحصیل در مالتا نیاز به یادگیری زبان ها دیگر ندارد و تنها […]

تحصیل در مالتا یکی از بهترین فرصت ها برای تحصیل به زبان انگلیسی در اروپا می باشد. بسیاری از مهاجرین کشور مالتا را به دلیل آب و هوای عالی انتخاب می کنند. از طرفی زبان رسمی کشور زیبای مالتا انگلیسی است به همین دلیل تحصیل در مالتا نیاز به یادگیری زبان ها دیگر ندارد و تنها با داشتن مدرک زبان آیلتس و… میتوانید پذیرش تحصیلی مالتا را بگیرید.

حمایت مالی
فهرست مطالب راهنمای مهاجرت تحصیلی به مالتا

درباره کشور مالتا

مالتا مجمع الجزایری است که از پنج جزیره تشکیل شده است و در دریای مدیترانه ، در قاره اروپا ، بین ایتالیا و تونس (آفریقای شمالی) واقع شده است. سه جزیره از پنج جزیره زندگی می کنند: مالتا ، کومینو و گوزو.

جزیره مالتا بزرگترین و مهمترین است ، زیرا علاوه بر داشتن حدود 320 بنای باستانی در داخل استحکامات ، شهر والتا ، پایتخت ملی را در خود جای داده است. در جزایر مالتا و گوزو قدیمی ترین بنای شناخته شده بشر وجود دارد ، معابد مگالیتیک که از میراث جهانی محسوب می شوند.

این کشور مستعمره سابق انگلیس است که استقلال آن در 24 سپتامبر 1964 بدست آمد. مالتا بخشی از اتحادیه مشترک المنافع انگلیس است ، انجمنی که توسط انگلستان و مستعمرات سابق آن تشکیل شده است.

این کشور از نظر اقتصادی دارای توسعه اقتصادی عالی است ، صنعت گردشگری و صنایع نساجی ، دریایی ، غذا و الکترونیک اساس اقتصاد ملی است.

مالتا یک مکان بهشتی است و انتظارات همه سنین را برآورده می کند. با وجود اینکه یک جزیره کوچک است ، اگر قصد انجام یک مطالعه کوتاه مدت یا بلند مدت را دارید ، کارهای زیادی در مالتا انجام می شود.

شرایط ویزای دانشجویی مالتا

این جزیره که به دلیل مناظر طبیعی اش مشهور است ، هنوز هم سرگرمی های زیادی را ارائه می دهد ، مخصوصاً وقتی صحبت از زندگی شبانه می شود. اگر می خواهید بیش از 90 روز در مالتا تحصیل کنید ، باید نحوه تمدید ویزای دانشجویی در آنجا را بدانید.

ویزای توریستی (حداکثر 90 روز)

از دسامبر 2015 ، دانشجویان بین المللی دیگر برای ورود به مالتا برای تحصیل تا 90 روز دیگر نیازی به ویزا ندارند. ویزای توریستی پس از ارائه اسناد زیر در ورودی مالتا داده می شود:

  • گذرنامه معتبر
  • دلایل سفر به مالتا
  • اثبات ثبت نام دوره
  • آدرس محل اقامت
  • اثبات درآمد برای اقامت 90 روز در مالتا
  • بیمه سفر با حداقل پوشش 30،000 یورویی

ویزای تحصیل و کار (بیش از 90 روز)

برای دوره های طولانی تر ، لازم است با تأیید ثبت نام با حداکثر مدت 90 روز برای ویزای توریستی که در ورودی کشور صادر می شود ، وارد کشور شوید. پس از شروع دوره ، دانشجو نیاز به درخواست تمدید ویزا دارد ، به عبارت دیگر ، مبادله ویزای دانشجویی LONG STAY “D” ، که برای حداکثر 365 روز اقامت صادر می شود.

این ویزا فقط در صورتی می تواند در مالتا درخواست شود که کنسولگری مالتا در کشور دانشجو وجود نداشته باشد.

ویزای دانشجویی مالتا برای دوره های بیش از 3 ماه معتبر است. با این حال ، درخواست همان مورد در مالتا ضروری است. مهم است که بدانید دانشجو باید 15 ساعت در هفته یا بیشتر مطالعه کند.

اگر این دوره بیش از 90 روز طول بکشد ، دانشجویان بین المللی می توانند در مالتا تحصیل و کار کنند. دانشجویان انگلیسی در مالتا از هفته سیزدهم مجاز به کار هستند.

با ویزای تمدید شده در مالتا ، دانشجو می تواند شغلی پیدا کند و بنابراین درخواست مجوز کار کند. دانشجو مجاز است 20 ساعت در هفته به صورت قانونی کار کند. حداقل دستمزد تقریباً 4.60 یورو در ساعت است.

برای درخواست تمدید ویزا ، دانشجو باید شخصاً در واحد مرکزی ویزا که مرکز ویزای مالتا است ، حضور یابد. توصیه می شود دانشجو درخواست تمدید دوره را در 2 هفته اول پس از ورود به کشور داشته باشد.

پرداخت هزینه درخواست این ویزا به مبلغ 66.00 یورو (ممکن است تغییر کند). این هزینه باید به صورت نقدی پرداخت شود.

برای شروع روند درخواست ویزا آوردن کلیه مدارکی که در زیر ذکر شده است و باید در دو هفته اول در دفتر انتخابی مدرسه ارائه شود بسیار مهم است.

تحصیل در مالتا

مدارک مورد نیاز ویزای بلندمدت دانشجویی مالتا

پر کردن فرم درخواست ویزا ؛

دو عکس در اندازه گذرنامه ؛

اصل گذرنامه. این باید دارای صحت درسی باشد که در سه ماه آینده مطالعه خواهد شد.

کپی از صفحات گذرنامه.

نامه پذیرش از مدرسه مالتا. این نامه باید مقادیر پرداخت شده را نشان دهد و جزئیات دوره ای را که بیش از 3 ماه در مالتا می گذرانید نشان می دهد.

مدرک مالی برای ماندن در مالتا. شما باید ثابت کنید که دانشجو برای کل مدت اقامت پول کافی دارد. مبلغی که نشان داده می شود باید با 75٪ حداقل دستمزد مالتا برای هر ماه اقامت مطابقت داشته باشد. در مورد هزینه ها ، اگر دانشجو قبلاً کل دوره محل اقامت را با توجه به دوره دوره پرداخت کرده باشد ، این هزینه مربوط به 18 یورو در روز است. فقط این مقدار روزانه را در 30 روز و سپس در ماه های تحصیل در مالتا ضرب کنید. اگر دانشجو دوره اقامت کامل را پرداخت نکرده باشد ، باید روزانه 30.00 یورو نشان داده شود. اثبات این مبلغ از طریق صورتحساب بانکی از یک حساب بین المللی امکان پذیر است. این بیانیه باید نام دانشجو را نشان دهد و باید همراه با کارت نقدی باشد که می تواند در مالتا استفاده شود.

اثبات محل اقامت در مالتا.

بیمه درمانی طبق قوانین پیمان شینگن که برای دوره دوره در مالتا معتبر است (حداقل پوشش 30000 یورویی).

برگشت بلیط هواپیما مربوط به پایان دوره.

پرداخت هزینه درخواست ویزا

اسناد باید به زبان انگلیسی باشد. مدت زمان تجزیه و تحلیل درخواست ویزا حدود 4 هفته است. در طی این روند دانشجو نمی تواند مالتا را ترک کند.

این مدرسه اسناد گمشده را تحویل می دهد و تمام اسناد مورد نیاز برای پردازش درخواست را بررسی می کند.

هنگامی که همه اسناد جمع آوری می شوند ، باید طبق زمان زیر به واحد ویزا تحویل داده شوند.

سه شنبه ها و چهارشنبه ها: از ساعت 9 صبح تا 12 شب برای درخواست های تمدید ویزا. از ساعت 13 تا 14 برای جمع آوری گذرنامه. واحد ویزا مرکزی.

مدت زمان ویزا با توجه به مدت زمان دوره خواهد بود. اقامت در مالتا با تحصیل زبان انگلیسی تا 1 سال امکان پذیر است. پس از این دوره ، دانشجو باید برای ویزای اقامت اقدام کند.

دانش آموزان از 16 سال مجاز به کار هستند ، اما دانش آموزان 16 و 17 ساله باید مجوز والدین را داشته باشند.

سوالات متداول درباره تحصیل در مالتا

مالتا به واکسن تب زرد نیاز دارد. گواهی واکسیناسیون بین المللی ارائه دهید.

هشدار حداقل زمان رسیدگی به ویزا 6 هفته است و ممکن است 16 هفته طول بکشد. بخاطر داشته باشید که در این فاصله تعطیلات خارج از مالتا امکان پذیر نیست.

به طور متوسط یک زندگی دانشجویی در مالتا ماهانه بین ۸۰۰ یورو الی ۱۸۰۰ یورو هزینه دارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *