اقامت کره جنوبی

اقامت تحصیلی کره جنوبی ( به چه نوع ویزایی نیاز دارید ؟)

ویزای دانشجویی به کره آیا می خواهید در کره دانشگاه بروید؟ در این مقاله ، مرحله به مرحله بررسی می کنیم که به چه ویزا نیاز دارید و چگونه می توانید برای ویزای دانشجویی به کره جنوبی اقدام کنید. 1. تصمیم بگیرید که به کدام ویزا نیاز دارید اینکه برای چه نوع ویزا می توانید […]

ویزای دانشجویی به کره

آیا می خواهید در کره دانشگاه بروید؟ در این مقاله ، مرحله به مرحله بررسی می کنیم که به چه ویزا نیاز دارید و چگونه می توانید برای ویزای دانشجویی به کره جنوبی اقدام کنید.

حمایت مالی
1. تصمیم بگیرید که به کدام ویزا نیاز دارید

اینکه برای چه نوع ویزا می توانید اقدام کنید ، به ملیت و مدت تحصیل شما در کره بستگی دارد. چهار گزینه مختلف ویزا برای کسانی که می خواهند در کره جنوبی تحصیل کنند وجود دارد:

یک دوره کوتاه در مورد معافیت ویزا بگذرانید – برای بیشتر ملیت ها حداکثر 90 روز

شهروندان اتحادیه اروپا (به استثنای قبرس و پرتغال) ، ایالات متحده ، استرالیا و بسیاری از کشورهای دیگر حق دارند به عنوان توریست و بدون ویزا به مدت 90 روز به کره سفر کنند.

کانادایی ها می توانند 180 روز بمانند در حالی که پرتغالی ها و روس ها می توانند 60 روز اقامت داشته باشند. برخی از کشورها محدود به 30 روز هستند و برخی از کشورها نمی توانند بدون ویزا به کره سفر کنند.

شما می توانید در محدودیت زمانی مجاز خود ، یک برنامه کوتاه در مورد معافیت ویزا در کره جنوبی انجام دهید. به عنوان مثال می توانید یک دوره زبان در Lexis Korea یا یک دوره تابستانی در دانشگاه بگذرانید.

اگر وقت لازم برای درخواست ویزای دانشجویی به کره را ندارید ، ممکن است با لغو ویزا وارد کره شوید و پس از ورود به ویزای دانشجویی تغییر وضعیت دهید اما قبل از اینکه بیش از حد از لغو ویزا استفاده کنید. لطفاً قبل از تلاش برای راه حل با مدرسه خود صحبت کنید. در صورت امکان بهتر است قبل از رفتن به کره برای ویزای دانشجویی اقدام کنید.

هنگام مسافرت با معافیت از ویزا ، هنگام ورود مهر گذرنامه خود را دریافت می کنید و نیازی به درخواست ویزا به خانه ندارید. لطفا توجه داشته باشید که باید بتوانید نشان دهید که کره را در مدت زمان مجاز ترک کرده اید.

نیازی به تهیه بلیط برگشت به خانه ندارید. شما می توانید بلیط یک کشور دیگر را نشان دهید به شرطی که ثابت کنید کره را به موقع ترک خواهید کرد. شرکت های هواپیمایی معمولاً هنگام ورود ، این مورد را بررسی می کنند و بدون بلیط خروج ، ممکن است از پرواز به کره منصرف شوید.

اگر شما نیاز به اقامت بیش از 90 روز در کره جنوبی دارید و نمی توانید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید (به عنوان مثال اگر یک دوره طولانی زبان را در مدرسه ای بگذرانید که نمی تواند ویزای دانشجویی را حمایت مالی کند) ، می توانید کره جنوبی را موقتاً ترک کنید و دوباره برگردید تا اقامت خود را با 90 روز دیگر تمدید کنید.

به عنوان مثال: شما در روز 88 لغو ویزا برای دیدار از توکیو در آخر هفته کره جنوبی را ترک می کنید. هنگام بازگشت به کره جنوبی ، یک مهر 90 روزه دیگر در گذرنامه خود دریافت می کنید.

توجه داشته باشید که فقط یکبار می توانید این کار را انجام دهید. این یک روزنه است و هیچ چیز مقامات کره جنوبی توصیه نمی کنند. لطفاً قبل از اقدام به این کار ، با مدرسه خود دوباره مشورت کنید تا ببینید چه چیزی را توصیه می کند.اقامت کره

ویزای دانشجویی – معتبر برای کل دوره تحصیل شما

اگر قصد دارید بیش از 90 روز در دانشگاه کره تحصیل کنید ، پس باید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. برای درخواست شما به یک گواهی پذیرش از دانشگاه کره نیاز دارید. برای به دست آوردن چنین سندی ، شما معمولاً باید حداقل برای 2 دوره 10 هفته ای پرداخت کنید. دانشگاه های کره 4 دوره 10 هفته ای در هر سال تحصیلی ارائه می دهند.

ویزای دانشجویی ویزای D نامیده می شود و به دنبال آن تعدادی بسته به آنچه در کره خواهید آموخت متفاوت است. با ویزای دانشجویی ، می توانید پس از شش ماه تحصیل در کره ، برای حق کار به صورت نیمه وقت درخواست کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با دانشگاه خود صحبت کنید.

ویزای تعطیلات کاری – تحصیل یا کار به مدت یک سال در کره جنوبی
گزینه دیگر برای کسانی که می خواهند مدت طولانی تری در کره بمانند ویزای HolidayI Holiday (ویزای H-1) است. در یک سال معتبر است.

شما فقط زمانی می توانید زندگی خود را بدست آورید که بین 18 تا 30 سال داشته باشید. در ویزای Holiday Holiday شما حق کار و تحصیل در م institutionsسسات خصوصی مانند مدارس زبان را دارید.

براساس آخرین اطلاعات ما کره جنوبی با استرالیا ، اتریش ، بلژیک ، شیلی ، کانادا ، جمهوری چک ، دانمارک ، فرانسه ، آلمان ، ژاپن ، هنگ کنگ ، مجارستان ، ایرلند ، اسرائیل ، ایتالیا ، هلند ، نیوزلند ، لهستان توافق نامه های کاری تعطیل دارد. ، پرتغال ، اسپانیا ، سوئد ، تایوان ، انگلیس و ایالات متحده است.

ویزای خانوادگی – بهترین ویزا برای افراد میراث کره ای

اگر قبلا تابعیت کره داشته اید یا پدر و مادر یا مادربزرگ یا مادربزرگ دارید که آن را داشته اند ، می توانید برای ویزای F-4 اقدام کنید که فقط برای افراد میراث کره در دسترس است.

این ویزا به شما این حق را می دهد که بدون محدودیت به مدت دو سال در کره کار و تحصیل کنید. سپس فرصت تمدید ویزای خود را دارید.

در طی مراحل باقی مانده ، ما در وهله اول به ویزای دانشجویی خواهیم پرداخت زیرا این همان چیزی است که اکثر دانشجویان درخواست می کنند.

2. به مدرسه ای در کره مراجعه کنید

قبل از اقدام برای ویزای دانشجویی ، باید درخواست دهید و از دانشگاه کره پذیرفته شوید. دانشگاه ها اغلب دارای پنجره های کاربرد خاص هستند. برای برنامه ای که معمولاً به آن نیاز دارید:

فرم درخواست مدرسه
یک کپی از گذرنامه شما
دیپلم دبیرستان به زبان انگلیسی
اثبات این که می توانید تحصیلات خود را در کره تأمین کنید (معمولاً حداقل 10000 دلار)
نامه تشویق

ما می توانیم با استفاده از برنامه شما برای تحصیل در خارج از کشور ترم ها و برنامه های مدرک به زبان انگلیسی در دانشگاه مطالعات خارجی Hankuk در سئول و دوره های زبان کره ای در دانشگاه Konkuk در سئول به شما کمک کنیم. پس نیازی به ارائه صورت مالی نیست.

3. مدارک ویزا خود را دریافت کنید (اگر برای دانشگاه درخواست داده اید)

بعد از اینکه در یک برنامه دانشگاهی پذیرفته شدید ، وقت آن است که شهریه را پرداخت کنید (که معمولاً در کره بسیار مناسب است) و تحصیلات خوبی در خارج از کشور انجام می دهید. پس از پرداخت هزینه ، دانشگاه برای شما گواهی پذیرش می فرستد. هنگامی که این سند را دریافت کردید ، می توانید برای سفارت کره در کشور خود درخواست ویزای دانشجویی کنید. اگر می خواهید با ویزای دانشجویی وارد کره شوید ، توصیه می کنیم هزینه تحصیل خود را حداکثر 2 ماه قبل از شروع برنامه پرداخت کنید. این باید زمان کافی برای دریافت اسناد پذیرش و درخواست ویزا به شما بدهد. اگر قبل از شروع برنامه زمان کافی برای دریافت ویزای دانشجویی ندارید ، می توانید به عنوان آخرین چاره ، با لغو ویزا به کره جنوبی سفر کنید و همانطور که در عنوان 1 در بالا توضیح داده ایم ، در سایت به ویزای دانشجویی منتقل شوید. قبل از عزیمت برای کسب اطلاعات بیشتر با مدرسه خود تماس بگیرید.

3b درخواست ویزا ساده برای دانشجویان DreamStudies

ما می توانیم به شما کمک کنیم در دوره های زبان کره ای در دانشگاه Konkuk که در آن دانشجویان ما می توانند تاییدیه صدور ویزا را دریافت کنند ، اقدام کنید. با استفاده از این سند درخواست ویزا شما بسیار راحت تر می شود.

4- در سفارت کره در کشور خود اقدام کنید

شما در سفارت کره در کشور خود درخواست ویزا می کنید. در اینجا می توانید آدرس ، وب سایت و سایر اطلاعات تماس با سفارت کره در کشور خود را پیدا کنید.

اگر در مورد درخواست ویزا سوالی دارید با سفارت یا مدرسه خود تماس بگیرید. در زیر شما اسنادی که معمولاً هنگام درخواست ویزای دانشجویی یا ویزای تعطیلات کاری در سفارت درخواست می شوند.

لطفاً توجه داشته باشید که این اطلاعات ممکن است برای سفارتخانه ها و ملیت های مختلف متفاوت باشد ، بنابراین برای جزئیات بیشتر حتماً دستورالعمل های موجود در وب سایت سفارت کره در کشور خود را بررسی کنید.

برای ویزای دانشجویی

گذرنامه شما به همراه نسخه ای از صفحه عکس در اصل. گذرنامه باید حداقل 6 ماه پس از ورود برنامه ریزی شده به کره معتبر باشد.
اسناد ویزا از CoA دانشگاه کره یا تأیید صدور ویزا (جایی که قسمت 2 و 3.5 را پر می کنید)
هزینه درخواست ویزا
در طی همه گیری ، همچنین باید فرم گزارش وضعیت بهداشت ، فرم رضایت نامه قرنطینه را پر کنید و آزمایش Covid (قبل از ورود به کره) را انجام دهید. برای جزئیات بیشتر با سفارت کره تماس بگیرید.

دانشجویانی که تأییدیه صدور ویزا را ندارند (3b را ببینید) همچنین به موارد زیر نیاز دارند:

1 عکس گذرنامه (برای دانشجویان با تأیید صدور ویزا مورد نیاز نیست)
فرم درخواست ویزا پر شده (به وب سایت سفارت ها مراجعه کنید).
اثبات تأمین مالی
اگر در یک برنامه تبادل دانشگاه شرکت می کنید ، ممکن است مستندات اضافی مورد نیاز باشد.
برای ویزای تعطیلات کار
گذرنامه شما به صورت اصلی و کپی از صفحه عکس. گذرنامه باید حداقل 6 ماه پس از ورود به کره اعتبار داشته باشد.
درخواست ویزا پر شده (به وب سایت سفارت ها مراجعه کنید)
هزینه درخواست ویزا
1 عکس پاسپورت
اثبات اینکه حداقل به 12000 دلار دسترسی دارید
ظرف یک سال بلیط برگشت
اثبات اینکه در طول اقامت در کره جنوبی بیمه شده اید
شرح یک صفحه ، به زبان انگلیسی ، درباره آنچه که در کره جنوبی انجام می دهید
یک گواهی سلامت که توسط پزشک شما پر شده است
تمام اسناد باید به زبان انگلیسی یا کره ای باشد. فراموش نکنید که مدارک مورد نیاز در کشور شما را دوباره با سفارت بررسی کنید.

5. ویزای خود را بگیرید

در سوئد معمولاً پس از دریافت درخواست ویزا از سوی سفارت ، حدود دو هفته طول می کشد تا ویزای خود را دریافت کنید. زمان انتظار ممکن است در کشورهای دیگر متفاوت باشد. اگر وقت کم دارید با سفارت تماس بگیرید تا ببینید آیا آنها می توانند سریعتر به شما کمک کنند یا خیر. ویزای خود را باید شخصاً در سفارت کره جمع آوری کنید مگر اینکه از آژانس ویزا استفاده کنید که کار را برای شما انجام دهد.

6. کارت پرواز و فرود

در طول همه گیری ، شما به یک آزمایش منفی کووید (PCR-test) نیاز دارید که نتیجه آن به زبان انگلیسی یا کره ای نوشته شده و طی 72 ساعت از پرواز به کره انجام می شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت سفارت کره در کشور خود مراجعه کنید.

اگر قبل از دریافت ویزا ، پرواز خود را رزرو می کنید ، حتماً حاشیه کافی را ترک کنید. در غیر این صورت ، به محض صدور ویزا می توانید آن را رزرو کنید اما ممکن است قیمت ها بالاتر باشد. فراموش نکنید که برای تحصیل در کره جنوبی یک بیمه دانشجویی خوب دریافت کنید.

هنگام ورود به کره جنوبی از شما خواسته می شود کارت فرود را پر کنید. اگر با معافیت ویزا سفر می کنید ، می توانید نشان دهید که باید تور را بررسی کنید. اگر از طریق ویزای دانشجویی وارد می شوید ، باید بررسی کنید.

7. ثبت نام اتباع خارجی و تمدید ویزا احتمالی

اتباع خارجی با ویزا که بیش از 90 روز طول بکشد ، برای کارت ثبت نام بیگانگان در اداره مهاجرت در کره درخواست می کنند. برای جلوگیری از جریمه در 90 روز اول حضور خود در کشور اقدام کنید.

اگر با معافیت از ویزا به کره سفر کرده اید ، تا زمانی که به ویزای دانشجویی نروید ، نمی توانید برای ثبت نام Alien ثبت نام کنید. کارت Alien شما می تواند به عنوان کارت شناسایی در کره استفاده شود. کارت بیگانه در ترکیب با ویزای یک بار ورود می تواند به عنوان ویزای چند بار ورود طبق سفارت کره باشد.

اگر دوره تحصیل خود را در کره تمدید کنید یا نتوانستید قبل از سفر به کره ویزای دانشجویی را برای کل اقامت خود تأمین کنید ، می توانید ویزای دانشجویی خود را در سایت درخواست کنید / تمدید کنید.

ابتدا ، شما برای ترم های باقیمانده به مدرسه پرداخت می کنید و سپس می توانید برای تمدید ویزا به اداره مهاجرت بروید. برای راهنمایی های بیشتر با دانشگاه خود صحبت کنید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *