با مستر کارت VIP بدون دغدغه سفر کنید

امروزه افراد زیادی وجود دارند که به واسطه موقعیت شغلی یا شرایطی که دارند، سفرهای خارجی زیادی انجام می‌دهند. یکی از دغدغه‌های اصلی این افراد مدیریت مالی در طول سفرهای خارجی است. این افراد به ابزاری مطمئن و کارآمد نیاز دارند که بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز آن‌ها را به برداشت وجه، پرداخت حضوری […]

امروزه افراد زیادی وجود دارند که به واسطه موقعیت شغلی یا شرایطی که دارند، سفرهای خارجی زیادی انجام می‌دهند. یکی از دغدغه‌های اصلی این افراد مدیریت مالی در طول سفرهای خارجی است. این افراد به ابزاری مطمئن و کارآمد نیاز دارند که بتواند در سریع‌ترین زمان ممکن نیاز آن‌ها را به برداشت وجه، پرداخت حضوری و اینترنتی و کلیه تراکنش‌های مورد نیاز برآورده کند. با خرید مستر کارت VIP از مجموعه تهرانیکس می‌توان بدون دغدغه به هر نقطه‌ای از جهان سفر کرده و کلیه واریزها و برداشت‌های وجه را به سادگی مدیریت کرد.

مستر کارت فیزیکی چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

Master Card یک کارت اعتباری بین‌المللی مشابه با کارت‌های بانکی است که از آن می‌توان برای دریافت و پرداخت ارزی استفاده کرد. با خرید مستر کارت فیزیکی شما صاحب یک کارت اعتباری می‌شود که بر روی آن شماره کارت 16 رقمی، کد CVV2 و تاریخ انقضاء درج شده است. با خرید مستر کارت VIP یک رمز پرداخت اینترنتی در اختیار افراد قرار می‌گرد که می‌توانند آن را شخصی‌سازی کرده و تغییر دهند. این کارت اعتباری به یک حساب بانکی بین‌المللی در خارج از کشور متصل می‌شود تا امکان استفاده از آن برای پرداخت به صورت آنلاین و آفلاین در سراسر دنیا وجود داشته باشد.

از مهم‌ترین کاربردهای Master Card می‌توان به استفاده از دستگاه‌های ATM سراسر دنیا به منظور تراکنش و واریز و برداشت وجه،‌ خرید از فروشگاه‌های مختلف به صورت حضوری با استفاده از دستگاه POS اشاره کرد. خرید مستر کارت به صورت اختصاصی با ارز یک کشور انجام می‌شود اما به این دلیل که کارت به یک حساب بانکی بین‌المللی متصل است، محدودیتی برای استفاده در کشورهای مختلف وجود نداشته و تبدیل ارز کارت به ارز کشور مقصد به صورت خودکار انجام می‌شود.

مزایای خرید مستر کارت چیست؟

همانطور که می‌دانید Master Card به دو صورت مجازی و فیزیکی امکان خرید دارد؛ اما خرید مستر کارت VIP و سایر مسترکارت‌های فیزیکی به دلیل مزایایی که دارند گزینه‌ای ایده‌آل برای افرادی است که در سفر به کشورهای خارجی نیاز به خدمات دریافت و پرداخت ارزی دارند. از مهم‌ترین مزایای خرید این کارت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صدور کارت به نام شخص متقاضی
  • دسترس به اینترنت بانک اختصاصی به منطور مدیریت حساب بانکی و اطلاع از تراکنش‌های مختلف
  • امکان واریز و برداشت وجه به صورت نقدی و اینترنتی
  • امکان انتقال وجه به صورت 24 ساعته و در سریع‌ترین زمان ممکن
  • امکان انجام پرداخت به صورت آنلاین و آفلاین
  • تاریخ انقضاء طولانی مدت و امکان تمدید مدت اعتبار پس از پایان انقضاء کارت
  • امکان دریافت پول نقد از دستگاه‌های ATM در سراسر جهان و عدم نیاز به همراه داشتن پول نقد در سفرهای خارجی
  • وریفای کردن حساب پی‌پال و اتصال کارت به این حساب و مدیریت کردن برداشت‌ها و واریزهای مختلف

Master Card چه کاربردهایی دارد؟

با مستر کارت VIP به راحتی و بدون دغدغه می‌توان به تمام خدمات پرداخت ارزی در طول سفر به کشورهای مختلف جهان دسترسی داشت. با خرید انواع این کارت از مجموعه تهرانیکس می‌توانید به راحتی واریز و برداشت وجه به صورت ارزی را انجام داده و حتی در صورت نیاز از سایر افراد وجه به صورت ارزی دریافت کنید. در واقع این کارت‌ها مانند یک کارت بانکی هستند با این تفاوت که بین‌المللی بوده و از آن‌ها می‌توان در کشورهای مختلف دنیا استفاده کرد. از مهم‌ترین کاربردهای Master Card به عنوان یک کارت اعتباری بین‌المللی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شرکت در آزمون‌های مختلف بین‌المللی زبان مانند آیلتس، تافل و … و پرداخت وجه آن به صورت آنلاین
  • مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی بین‌المللی مانند آمازون، eBay و … به منظور خرید محصولات مختلف و پرداخت وجه آن
  • شرکت در آزمون‌ ورودی دانشگاه‌های بین‌المللی و پرداخت هزینه‌ ثبت نام در آزمون
  • عضویت در سایت‌های بین‌المللی مانند نتفلیکس و اسپاتیفای و پرداخت هزینه مربوط به خرید اشتراک
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به سفارت و اخذ ویزا جهت مهاجرت به سایر کشورها
  • شرکت در رویدادها، کنفرانس‌ها و فستیوال‌های مختلف بین‌المللی و پرداخت هزینه شرکت در آن‌ها
  • خرید انواع گیفت کارت برای سایت‌ها، برنامه‌ها و بازی‌های مختلف
  • پرداخت هزینه‌های مربوط به رزرو انواع هتل‌های بین‌المللی از سایت booking.com
  • خرید انواع بازی و نرم‌افزار به صورت اورجینال و لایسنس آن‌ها
  • پرداخت هزینه خرید بلیط هواپیما و کلیه هزینه‌های مربوط به سفر

انواع مستر کارت فیزیکی چه ویژگی‌هایی دارند؟

امروزه شهروندان ایرانی می‌توانند برای خرید مستر کارت فیزیکی اقدام کرده و از این کارت اعتباری بین‌المللی به منظور مدیریت پرداخت‌های ارزی خود استفاده کنند. در زمان خرید مستر کارت فیزیکی باید به این نکته دقت داشته باشید که این کارت‌ها در 4 نوع مختلف در دسترس هستند که هر کدام دارای یک سری قابلیت‌ها و در عین حال محدودیت‌هایی هستند که افراد باید با در نظر گرفتن آن‌ها بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنند:

  • مستر کارت کلاسیک: ساده‌ترین نوع Master Card محسوب می‌شود که امکان استفاده از درگاه‌های پرداخت الکترونیکی معتبر را فراهم می‌کند. این کارت‌ها اعتبار 5 ساله با قابلیت تمدید دارند و می‌توان آن‌ها را به صورت نامحدود و در دفعات مختلف شارژ کرد. این کارت‌ها محدودیت‌هایی در سقف تراکنش دارند که برای کارت کلاسیک 3000 لیر در روز و 15000 لیر در ماه است.
  • مستر کارت گلد: این نوع Master Card در عین برخورداری از قابلیت‌های نوع کلاسیک، امکان برداشت وجه از دستگاه‌های ATM را در کشورهای مختلف فراهم می‌کند. محدودیت تراکنش در کارت‌های گلد 200 دلار در روز و 1000 دلار در ماه است.
  • مستر کارت پلاتینیوم: با خرید مستر کارت پلاتینیوم می‌توان با هزینه مناسب به امکانات متنوعی دسترسی داشت. این کارت امکان واریز و برداشت وجه از دستگاه‌های خودپرداز و خرید از فروشگاه‌ها با استفاده از دستگاه پوز را فراهم می‌کند. محدودیت تراکنش در کارت پلاتینیوم، 50000 لیر در روز و 1 میلیون لیر در ماه است.
  • مستر کارت VIP: مستر کارت VIP به عنوان کامل‌ترین نوع این کارت اعتباری انجام تراکنش با دستگاه‌های ATM با ارزهای رایج دنیا مانند یورو، دلار، لیر و … امکان‌پذیر کرده است. محدودیت سقف تراکنش در نظر گرفته شده برای این کارت روزانه 200000 و ماهیانه 3 میلیون لیر است.

چگونه برای خرید مستر کارت اقدام کنیم؟

ایرانیان که تا چند سال پیش به دلیل تحریم‌های بین‌المللی بانکی به منظور انجام پرداخت‌‌های ارزی با مشکلات زیادی روبرو بودند؛ افرادی مانند تجار، دانشجویان، گیمرها و فریلنسرها و سایر افرادی که به دلیل شرایط کاری مسافرت‌های خارجی متعددی داشتند، در این شرایط مشکلات زیادی را تحمل می‌کردند. امروزه شرایطی به وجود آمده که کاربران ایرانی می‌توانند در کمترین زمان ممکن به این خدمات از طریق خرید مستر کارت VIP و سایر انواع آن دسترسی داشته باشند.

در مجموعه تهرانیکس این امکان فراهم شده که ایرانیان برای خرید مستر کارت فیزیکی در انواع مختلف با توجه به نیاز خود اقدام کنند. این افراد کافی است تا به سایت مجموعه تهرانیکس مراجعه کرده و در آن ثبت‌نام کنند؛ پس از ثبت نام کارشناسان مجموعه مشاوره و راهنمایی لازم جهت انتخاب کارت مورد نظر را ارائه داده و کاربران می‌توانند برای خرید آن به صورت ریالی و از طریق پرداخت آنلاین اقدام کنند. کارت خریداری شده در مجموعه تهرانیکس در کمترین زمان ممکن صادر شده و به خریدار تحویل می‌شود که یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز این مجموعه با سایر مجموعه‌های ارائه دهنده این خدمت است.

 

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *