بهترین موسسه مهاجرتی برای اخذ اقامت عمان برای ایرانیان

بهترین موسسه مهاجرتی برای اخذ اقامت عمان برای ایرانیان

برای دریافت اقامت عمان به سریع و ارزان ترین شکل ممکن، قطعا به راهنمایی افراد متخصص و باتجربه احتیاج خواهید داشت. شرایط طلایی و استثنایی مهاجرت به عمان و زندگی در این کشور در سال های گذشته، افزایش تعداد ایرانی های متقاضی دریافت اقامت عمان را به دنبال داشته است. موسسه مهاجرتی یونیکن نیز در […]

برای دریافت اقامت عمان به سریع و ارزان ترین شکل ممکن، قطعا به راهنمایی افراد متخصص و باتجربه احتیاج خواهید داشت. شرایط طلایی و استثنایی مهاجرت به عمان و زندگی در این کشور در سال های گذشته، افزایش تعداد ایرانی های متقاضی دریافت اقامت عمان را به دنبال داشته است. موسسه مهاجرتی یونیکن نیز در سال های گذشته با معرفی بهترین روش های مهاجرت به عمان، صدها کیس موفق را راهی این کشور کرده است.

روش های متنوع مهاجرت به عمان و مزیت های متعددی که برای مهاجرین در این کشور فراهم شده، این کشور را در بین بهترین انتخاب ها و مقصدهای ایرانی ها برای مهاجرت قرار داده است. کیفیت زندگی در عمان با کشورهای اروپایی برابری می کند ولی از نظر هزینه های زندگی، عمان کشوری ارزان و مقرون به صرفه خواهد بود.

روش ها دریافت اقامت عمان برای ایرانی ها

عمان یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد که در چند دهه گذشته سرعت رشد و توسعه آن چندین برابر شده است. این کشور در حال حاضر به عنوان یکی از برترین کشورهای دنیا برای زندگی و سفر شناخته می شود و همین موضوع توجه متقاضیان مهاجرت و متخصصین را جلب کرده است. بیشتر ایرانی ها کشور عمان را به دلیل فاصله نزدیک آن با ایران، رفت و آمد راحت تر و فرهنگ خاورمیانه ای انتخاب می کنند.

بهترین موسسه مهاجرتی برای اخذ اقامت عمان برای ایرانیان

کشور عمان برای متقاضیان مهاجرت و اخذ اقامت عمان، روش های متنوعی را در نظر گرفته است که انتخاب یک گزینه مناسب می تواند فرایند دریافت اقامت این کشور را سریع، ساده و کم هزینه تر کند. در ادامه تعدادی از بهترین روش های مهاجرت به عمان را مورد بررسی قرار داده ایم:

مهاجرت کاری به عمان

با استفاده از یک جاب آفر یا پیشنهاد رسمی کاری از ظرف یک کارفرمای عمانی، اخذ اقامت این کشور بسیار ساده خواهد بود. این روش برخی پیچیدگی ها و مشکلات را دارد و قبل از دریافت جاب آفر باید تمامی شرایط و صلاحیت فرد متقاضی از نظر قانونی بررسی شده باشد. از مزیت های اصلی این روش امکان اخذ ویزا برای همسر و فرزندان زیر 21 سال می باشد.

قصد مهاجرت به نیوزلند را دارید؟ کلیک کنید.

مهاجرت تحصیلی به عمان

تحصیل در عمان یکی از ساده ترین روش های مهاجرت به این کشور محسوب می شود. در حال حاضر دولت عمان به منظور تعلیم متخصصان حرفه ای و بهبود سیستم آموزشی این کشور، اقدام به جذب دانشجویان بین المللی می کند. دانشجویان بین المللی می توانند به زبان انگلیسی در این کشور تحصیل کنند که برای این منظور باید مدرک آیلتس داشته باشند. شهریه دانشگاه های عمان نیز در حدود 3 تا 10 هزار دلار می باشد.

مهاجرت به عمان سرمایه گذاری در ملک

به تازگی کشور عمان به منظور حمایت از سرمایه گذاری در این کشور و جذب سرمایه گذاران، امکان دریافت اقامت عمان با سرمایه گذاری در ملک را فراهم کرده است. البته تا قبل از سال 2004 تنها اتباع کشورهای شورای همکاری خلیج فارس می توانستند از این روش استفاده کنند ولی در شرایط فعلی هیچ محدودیتی برای این روش وجود ندارد. حداقل میزان سرمایه گذاری در ملک برای بهره مندی از این قانون، 250 هزار تا 500 هزار ریال عمان می باشد.

مهاجرت با ثبت شرکت در عمان

از روش های محبوب دیگری که برای مهاجرت و اخذ اقامت عمان وجود دارد، ثبت شرکت در این کشور است. به این ترتیب امکان تجارت در سطح بین الملل برای متقاضی فراهم خواهد شد. یکی از مشکلات رایج در این روش، انواع مختلف شرکت ها می باشد که برای انتخاب درست و اصولی حتما باید از یک وکیل مهاجرتی مشاوره گرفت.

کدام موسسه مهاجرتی برای اخذ اقامت عمان بهتر است؟

با توجه به افزایش تعداد متقاضیان دریافت اقامت عمان و مهاجرت به این کشور، موسسه های مهاجرتی متعددی فعالیت خود را به این حوزه اختصاص داده اند. البته بیشتر این موسسات تجربه کافی را نداشته و از پیچ و خم قوانین مهاجرت عمان اطلاعات کاملی را ندارند. این موضوع می تواند موجب طولانی شدن فرایند مهاجرتی افراد و کاهش شانس آن ها باشد.

موسسه مهاجرتی یونیکن با سابقه 20 سال خود در زمینه مهاجرت به کشورهای حاشیه خلیج فارس، اروپا، آمریکا و… بهترین مسیرهای مهاجرتی را برای متقاضیان شناسایی می کند. پیشنهاد ما این است که صفر تا صد دریافت اقامت عمان را به این موسسه بسپارید تا در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

شرایط مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل چگونه است؟

بهترین موسسه مهاجرتی برای اخذ اقامت عمان برای ایرانیان

خدمات موسسه مهاجرتی یونیکن برای اخذ اقامت عمان

یونیکن تا به امروز به هزاران ایرانی که قصد مهاجرت به خارج از کشور را داشته اند، خدمات متنوعی را در این زمینه ارائه کرده است. مهمترین دستاورد این مجموعه تا به امروز هزاران کیس موفق مهاجرتی می باشد که توانسته اند در کمتری زمان ممکن به بهترین کشورهای دنیا مهاجرت کنند. تخصص بالا و تعهد این مجموعه نسبت به مشتریان خود، رضایت صد درصدی آن ها را به دنبال داشته است.

یکی از خدمات بسیار ارزشمندی که این مجموعه برای متقاضیان مهاجرت در نظر گرفته است، دریافت مشاوره از بهترین وکلای مهاجرتی و متخصصان این حوزه می باشد. تمامی شرایط متقاضیان توسط این مجموعه مورد ارزیابی قرار میگیرد تا بهترین مسیر و روش های مهاجرتی برای آن ها در نظر گرفته شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخذ اقامت عمان تنها کافی است با مشاورهای مجموعه یونیکن تماس حاصل فرمایید.

جمع بندی

دریافت اقامت عمان و زندگی در این کشور، این روزها مورد توجه بیشتر متقاضیان مهاجرت قرار گرفته است. روش های بسیار مختلفی برای این منظور وجود دارد؛ ولی فارغ از روشی که برای اخذ اقامت عمان انتخاب می کنید، داشتن یک همراه و راهنما در این مسیر، پروسه مهاجرت را بسیار ساده و سریعتر خواهد کرد. موسسه مهاجرتی یونیکن بهترین راهنمای شما برای این منظور خواهد بود.

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *