رزرو هتل

رزرو هتل در بهترین شهرهای ایران

جاباما به عنوان مرجع معتبر رزرو و اجاره انواع اقامتگاه در نقاط مختلف ایران دارای کاربرانی است که به هتل‌های محل اقامت خود در سایت یا اپلیکیشن جاباما امتیاز می‌دهند. با توجه به شهرهای محبوب در گردشگری داخلی، چند مورد از هتل‌ های تهران، هتل های مشهد و هتل های کیش را در ادامه معرفی […]

جاباما به عنوان مرجع معتبر رزرو و اجاره انواع اقامتگاه در نقاط مختلف ایران دارای کاربرانی است که به هتل‌های محل اقامت خود در سایت یا اپلیکیشن جاباما امتیاز می‌دهند. با توجه به شهرهای محبوب در گردشگری داخلی، چند مورد از هتل‌ های تهران، هتل های مشهد و هتل های کیش را در ادامه معرفی می‌کنیم.

حمایت مالی

تهران، مشهد و کیش به دلیل جاذبه‌های گردشی و تفریحات متنوعی که دارند در تمام فصل‌های سال بخشی از مسافران خارجی و داخلی را به خود جذب می‌کنند. یکی از دلایلی که این شهرها بسیار پر تردد هستند، تعداد زیاد هتل های خوب با قیمت‌های مختلف است که دست انواع مسافران را برای اقامت در این شهرها باز می‌گذارد.

برای رزرو هتل در هر نقطه‌ای که مقصد سفر شماست، جاباما فهرستی را در اختیار شما قرار می‌دهد که با اعمال فیلترها قادر به تغییر آن به سمت دلخواه خود هستید. به عنوان مثال در کادر مقصد در سایت یا اپلیکیشن جاباما می‌نویسید: هتل های تهران. بلافاصله فهرستی از انواع مختلف هتل های تهران را که در جاباما امکان رزرو قطعی آنها وجود دارد، مشاهده می‌کنید. حالا اگر محدوده قیمتی خاصی را مد نظر دارید، از فیلتر قیمت برای هر شب استفاده کرده و بازه قیمتی مورد نظر خود را تعیین می‌کنید.

در ادامه مطلب قصد داریم چند مورد از هتل های شهرهای پر طرفدار مانند مشهد، تهران و کیش را به شما معرفی کنیم تا برای دیدن تصاویر بخش‌های مختلف آنها و مطالعه جزییات بیشتر به سایت یا اپلیکیشن جاباما رجوع کنید. با ما همراه شوید تا امکان رزرو هتل در بهترین شهرهای ایران برای شما فراهم شود.

هتل های تهران

در جاباما به آسانی می‌توانید از هتل آپارتمان با قیمت مناسب گرفته تا هتل های لوکس و لاکچری پنج ستاره را رزرو آنلاین کنید.

هتل اسپیناس پالاس

یکی از خوش‌نام ترین هتل های لوکس تهران که رضایت مهمانان خود را به خوبی جلب می‌کند، هتل اسپیناس پالاس است که در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است. این هتل دارای بیشترین امکانات رفاهی، خدماتی و تفریحی است و به تنهایی یکی از جاذبه‌های گردشگری تهران محسوب می‌شود. اتاق‌های این هتل جذاب دارای ظرفیت‌‌های مختلف و چشم‌اندازهایی عالی هستند که امکانات تفریحی و رفاهی هتل به تمام آنها تعلق می‌گیرد.

این هتل در جاباما از امتیاز خوبی برخوردار است که توسط مهمانان هتل تعیین شده است. هتل اسپیناس پالاس مجموعه اقامتی کاملی است که دارای سالن مجهز ورزشی، استخر روباز و سرپوشیده، سالن بازی کودک، چندین رستوران با غذاهای ملل مختلف، آرایشگاه و انواع فروشگاه است.

هتل شهر

هتل شهر یکی از هتل های با صفای تهران است که قیمت بسیار مناسبی دارد. این هتل که از هتل های سه ستاره تهران است در ساختمانی قدیمی و بسیار زیبا بنا شده است. افرادی که به طراحی سبک قدیمی و نوستالژی علاقه دارند از اقامت در محیطی چنین گرم و صمیمی لذت زیادی می‌برند. هتل شهر نزدیک به منطقه سرخه حصار در شرق تهران واقع شده است. در این هتل دوست داشتنی اتاق‌هایی با ظرفیت‌های مختلف و همچنین سوئیت‌های متفاوتی وجود دارد که همه با سلیقه طراحی و چیده شده‌اند.

رزرو هتل جاباما
رزرو هتل جاباما

امکانات رفاهی تمام اتاق‌ها و سوئیت‌ها کامل است و هتل نیز دارای رستورانی با کیفیت، سالن اجتماعات، خشکشویی، پارکینگ و کافی شاپ است.

هتل های مشهد

هتل های مشهد نیز مانند اغلب شهرهای بزرگ دارای تنوع چشمگیری در قیمت، کیفیت و موقعیت جغرافیایی هستند.

هتل درویشی

هتل مجلل درویشی یکی از محبوب‌ترین هتل های مشهد در جاباماست. این هتل که معماری آن تلفیقی از سبک‌های مختلف معماری است امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد که می‌توان به مواردی مانند سالن اسپا و ماساژ حرفه‌ای، چندین رستوران متنوع و عالی، سالن ورزشی مجهز، سالن برگزاری سمینار، تاکسی سرویس، خشکشویی، فروشگاه و … اشاره داشت. امکانات رفاهی تمام اتاق‌های هتل نیز کامل و بی‌نقص است و رضایت سلیقه‌های مختلف را جلب می‌کند.

رزرو آنلاین هتل
رزرو آنلاین هتل

موقعیت جغرافیایی هتل درویشی مشهد به حرم نزدیک است که این کوتاهی فاصله، امکان زیارت در هر ساعتی از شبانه روز را برای مسافران هتل فراهم می‌کند.

هتل آبان

هتل آبان مشهد یکی از هتل‌های قدیمی مشهد است که آوازه خوبی میان مسافران این شهر دارد. این هتل در یکی از محله‌های خلوت و آرام مشهد بنا شده است ولی دسترسی بسیار آسانی به ایستگاه مترو دارد که امکان رفت و آمد به حرم را نیز بسیار ساده می‌کند. کافی شاپ و رستوران هتل آبان در بین مردم مشهد نیز طرفداران پر و پا قرصی دارند و میزبان افراد با ذائقه‌های گوناگون هستند.

طراحی ساختمان هتل آبان و اتاق‌های آن بسیار ساده و شیک است. امکانات رفاهی که برای مهمانان فراهم آمده، خیال مسافران را بابت اقامت در شهر مشهد راحت می‌کند. برخورد پرسنل هتل آبان با مهمانان نیز از مزایای اقامت در این هتل است. برای مشاهده تصاویر و جزییات این هتل نام آن را در جاباما جستجو کنید.

هتل های کیش

جزیره زیبای کیش که در استان هرمزگان واقع شده دارای انواع هتل های ارزان و گران است. هتل داریوش یکی از هتل های لوکس کیش و هتل فانوس یکی از هتل های ارزان ولی با کیفیت این جزیره جذاب هستند.

هتل داریوش

هتل داریوش کیش از معروف‌ترین هتل های کیش است که خدمات بسیار خوبی را به گردشگرهای جزیره ارائه می‌دهد. معماری خاص این هتل از تخت جمشید الهام گرفته شده و فضای بسیار با شکوهی را در جزیره کیش خلق کرده است. امکانات رفاهی و تفریحی هتل داریوش بسیار کامل و با کیفیت است. پرسنل هتل همچنین با صبوری خواسته‌های مهمانان خود را برآورده کرده به ارتقا کیفیت سفر مسافران جزیره کمک می‌کنند.

از جمله امکانات این هتل با شکوه می‌توان از مواردی مانند سالن تخصصی ماساژ با انواع ماساژ تایلندی، فیش اسپا و …، سالن مجهز ورزشی، زمین تنیس استاندارد، سالن بیلیارد، کافی شاپ لوکس، چند نوع رستوران، استخر روباز و سرپوشیده نام برد.

هتل فانوس

هتل فانوس جزیره کیش در باغی سرسبز و زیبا بنا شده و بیش از بیست سال سابقه فعالیت دارد. ساختمان هتل در سال 95 به طور کامل بازسازی شده و به یکی از حرفه‌ای ترین هتل‌های کیش که دارای قیمت بسیار مناسبی هم هستند تبدیل شده است. این محیط آرام در مجاورت شهر زیرزمینی کاریز، شهر قدیمی حریره و بازار ماهی‌فروشان جزیره قرار گرفته است. اگر قصد دارید اقامتی متفاوت و ارزان را در کیش تجربه کنید، جزییات و تصاویر هتل فانوس کیش را در جاباما بررسی کنید.


این مقاله تبلیغاتی می باشد و تراول تورز مسئولیتی درقبال درستی و یا نادرستی محتوای آن ندارد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *