سفر هوایی بی دغدغه با رزرو cip امام خمینی

سفر هوایی، چه برای کار و چه برای تفریح، می‌تواند تجربه‌ای طاقت‌فرسا باشد. صف‌های طولانی، ازدحام جمعیت و فرآیندهای پذیرش و دریافت کارت پرواز و کنترل گمرک، گاه لذت سفر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. اما با CIP فرودگاه امام خمینی، می‌توانید با دنیایی از امکانات و خدمات بی‌نظیر، سفری رویایی را رقم بزنید. در ابتدا […]

سفر هوایی، چه برای کار و چه برای تفریح، می‌تواند تجربه‌ای طاقت‌فرسا باشد. صف‌های طولانی، ازدحام جمعیت و فرآیندهای پذیرش و دریافت کارت پرواز و کنترل گمرک، گاه لذت سفر را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد.

اما با CIP فرودگاه امام خمینی، می‌توانید با دنیایی از امکانات و خدمات بی‌نظیر، سفری رویایی را رقم بزنید. در ابتدا با مفهوم کلی cip آشنا خواهیم شد CIP مخفف عبارت “Commercial Important Person” به معنای “مسافر/شخص مهم تجاری” است.

این مفهوم در بسیاری از سرویس ها به کار برده می شود لکن در فرودگاه به سالنهای تشریفات اطلاق می شود. این سالن‌های تشریفاتی، خدمات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند تا سفری آرام، راحت و بدون دغدغه را تجربه کنند.

CIP فرودگاه امام خمینی

جایگاه تشریفات اختصاصی CIP فرودگاه امام خمینی، در سال 1391 افتتاح شد و به سرعت به یکی از محبوب‌ترین سالن‌های CIP در ایران تبدیل شد.

این سالن مجلل، در ساختمانی مجزا از ترمینال اصلی فرودگاه بنا شده و با مساحت 7500 متر مربع و زیربنای 8000 متر مربع، فضایی لوکس و آرامش‌بخش را برای مسافران فراهم می‌کند. این بخش دو دو طبقه بنا شده است که طبقه ی دوم آن شامل سوئیت و اتاق جلسات و اتاق کنفرانس نیز می باشد.

در سالهای اخیر در بعضی از بخش ها سالن سی ای پی توسعه داشته و قسمت هایی به آن اضافه شده است.

خدمات CIP فرودگاه امام خمینی

خدمات cip فرودگاه امام، شامل طیف گسترده‌ای از امکانات و تسهیلات است که سفر شما را به تجربه‌ای بی‌نظیر تبدیل می‌کند.

مسافران CIP در بدو ورود به فرودگاه، توسط پرسنل مجرب CIP مورد استقبال و بدرقه قرار می‌گیرند و مسافران ورودی به فرودگاه از خدمات ویژه حمل و نقل از باند فرودگاه بهره‌مند می‌شوند. حمل با خودروهای سواری یا ون های ویژه انحام می شود. توجه داشته باشید ساختمان سی آی پی از ترمنیال عمومی تفاوت دارد.

سالن پذیرایی CIP، فضایی شیک و آرامش‌بخش است که با ارائه انواع نوشیدنی‌ها، غذاهای سرد و گرم و دسرهای متنوع، از مسافران پذیرایی می‌کند. مسافران CIP از خدماتی مانند صدور کارت پرواز، انجام تشریفات گمرکی بهره‌مند می‌شوند.

برای رفاه حال خردسالان و خانواده ها، اتاقی مجهز به وسایل بازی و سرگرمی در نظر گرفته شده است. مسافران می‌توانند با پرداخت هزینه جداگانه، از سوئیت‌های یک و دو تخته CIP برای اقامتی کوتاه‌مدت نیز استفاده کنند.

حمل و نقل بار و چمدان مسافران CIP به طور کامل توسط پرسنل CIP انجام می‌شود. و مسافران CIP می‌توانند از اتاق جلسات، کنفرانس و ویدئو کنفرانس مجهز به امکانات کامل برای انجام امور کاری خود استفاده کنند.

دسترسی به اینترنت پرسرعت در سالن CIP به صورت رایگان ارائه می‌شود همچنین برای آن که سفری بدون استرس برای رسیدن به مقصد را تجربه کنید خدمات ترانسفر شهری با خودروهای تشریفاتی (با پرداخت هزینه جداگانه) در دسترس مسافران قرار دارد.

از دیگر خدمات cip برای مسافران می‌توانند با هماهنگی قبلی، از خدمات حیوانات خانگی در CIP بهره‌مند شوند.

مزایای استفاده از CIP فرودگاه امام خمینی

استفاده از CIP فرودگاه امام خمینی، مزایای متعددی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد:

با استفاده از خدمات CIP، دیگر نیازی به ایستادن در صف‌های طولانی و اتلاف وقت برای انجام امور مختلف فرودگاهی نیست.

فضای آرام و دلنشین CIP، به دور از شلوغی و ازدحام ترمینال، به شما کمک می‌کند تا سفری بدون استرس را تجربه کنید.

خدمات متنوع و منحصر به فرد CIP، مانند پذیرایی، حمل و نقل، خدمات تجاری و … سفری لوکس و خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد.

با رزرو cip امام چه چیزی در انتظار شماست؟

استقبال گرم و تشریفاتی

پس از رزرو CIPتوسط مسافران ورودی ، در بدو ورود به فرودگاه، توسط خودروهای تشریفاتی CIP از کنار باند فرودگاه به سالن CIP منتقل خواهید شد. همچنین برای مسافران خروجی از فرودگاه نیز به محض ورود توسط نیروهای خدمات چمدانها حمل می شود و پس از پذیرش در قسمت cip به سالن تشریفات منتقل شده، بار و چمدان و مدارک مسافر از او دریافت میشود.

پذیرایی ویژه در فضایی مجلل

سالن CIP، با دکوراسیونی شیک و مدرن، فضایی آرام و دلنشین را برای استراحت و پذیرایی شما فراهم می‌کند. در این سالن، از شما با منوی مخصوص CIP پذیرایی خواهد شد و می‌توانید از طعم لذیذ غذاها و نوشیدنی‌های متنوع لذت ببرید.

خدمات اختصاصی فرودگاهی

در حالی که شما در حال استراحت هستید، پرسنل مجرب CIP، با تمام دقت و سرعت، مراحل حمل و نقل چمدان‌ها و بار شما را انجام می‌دهند. همچنین، خدمات لازم برای دریافت کارت پرواز (یا ورود) و ویزا نیز به صورت اختصاصی و بدون نیاز به ایستادن در صف برای شما انجام خواهد گرفت.

خدمات ویژه برای مسافران خارجی

یکی از خدمات محبوب CIP، خدمات “مستقبل” است. با رزرو این خدمت، شخصی به عنوان مستقبل، از زمان ورود مسافر با پرداخت هزینه‌ای جداگانه، وارد سالن CIP می‌شود و تا زمان اتمام کارهای اداری مسافر، همراه او در سالن می‌ماند و از تمام امکانات و خدمات CIP بهره‌مند می‌شود.

خدمات ویزا در سالن CIP

مسافران غیر ایرانی که درخواست صدور ویزا در بدو ورود دارند، می‌توانند از خدمات ویزای CIP فرودگاه امام خمینی استفاده کنند. در این صورت، پس از رسیدن به فرودگاه، به جای اتلاف وقت در صف‌های طولانی، به سالن CIP راهنمایی می‌شوند و تیم CIP در کمترین زمان ممکن، کارهای مربوط به دریافت ویزای فرودگاهی را برای آن‌ها انجام خواهد داد.

تفاوت خدمات cip و vip چیست؟

VIP

VIP مخفف عبارت “Very Important Person” به معنای “اشخاص بسیار مهم” است. این خدمات به جایگاه و رتبه افراد تعلق دارد و نه به پرداخت هزینه. به عبارتی، خدمات VIP فقط برای افراد با جایگاه و رتبه خاص مانند چهره‌های سیاسی و بین‌المللی ارائه می‌شود.

برای این افراد، علاوه بر تمام خدمات CIP، خدمات امنیتی ویژه‌ای نیز در نظر گرفته می‌شود که از لحظه فرود هواپیما شامل محافظان شخصی، دوربین‌های نظارتی و کلیه خدمات امنیتی است. بنابراین این سرویس عمومی نیست و صرفا افرادی که واجد شرایط باشند می توانند از آن استفاده کنند و به طور کلی در اختیار دولت است.

CIP

در مقابل VIP، خدمات CIP فرودگاه امام خمینی برای همه مسافرانی که به دنبال سفری آرام و بدون دغدغه هستند، در دسترس است.

صاحبان کسب‌وکار، مسافران دائم‌السفر، افراد مشهور، اساتید برجسته،‌ مشاوران و … از جمله مشتریان دائمی CIP هستند. اما این بدان معنا نیست که دیگر مسافران نمی‌توانند از این خدمات استفاده کنند. به طور کلی هر کسی که هزینه سرویس ها را پرداخت کند می تواند از این سرویس استفاده کند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *