قوانین عجیب کشور اسپانیا

قوانین عجیب کشور اسپانیا

یکی از زیباترین و توریست پذیر ترین کشورهای اروپایی، اسپانیا است که به دلیل داشتن جزایر متعدد و شگفت انگیزدر فصول مختلف تعداد زیادی گردشگر را از سراسر جهان به سی خود جذب می کند. مردمان این کشور بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند به همین سبب اسپانیا یک کشور با مردمانی شاد و سرزنده […]

یکی از زیباترین و توریست پذیر ترین کشورهای اروپایی، اسپانیا است که به دلیل داشتن جزایر متعدد و شگفت انگیزدر فصول مختلف تعداد زیادی گردشگر را از سراسر جهان به سی خود جذب می کند. مردمان این کشور بسیار مهمان نواز و خونگرم هستند به همین سبب اسپانیا یک کشور با مردمانی شاد و سرزنده شناخته شده است. آب و هوای متغییر این کشور در مناطق مختلف آن سبب شده در هر قسمت اسپانیا آب و هوای گوناگونی حاکم باشد. برای مثال در قسمت های شمالی شاهد آب و هوایی معتدل و زمستانی خواهید بود، در جنوب و شرق آب وهوایی معتدل و قسمت جنوب شرق این کشور تابستان بسیار گرم و زمستان بسیار سرد وجود دارد.

حمایت مالی

برای لذت بردن از این تنوع و آب هوایی در یک کشور اروپایی می توانید از تور سفر به اسپانیا آیشم استفاده کنید و لحظات خاطره انگیزی را برای خود ثبت کنید. علاوه بر این تور جزایر قناری و تور مادرید اسپانیا نیز دو تور محبوب در شرکت هواپیمایی آیشم است که می توانید از طریق آن ها به اسپانیا سفر کنید و بیشتر با قوانین عجیب کشور اسپانیا آشنا شوید.

دانستین های جالب در مورد کشور اسپانیا

مادرید پایتخت کشور اسپانیا است که هری بسیار بزرگ و پر جمعیت به شمار می رود. فرهنگ های مختلفی در سطح کشور اسپانیا وجود دارد به همین دلیل اسپانیا یک کشور چندگانه محسوب می شود که افراد دیگر کشورها می توانند زندگی راحتی را در آنجا داشته باشند. مردمان این کشور به زبان رسمی اسپانیا کاستیانا صحبت می کنند و واحد پول آن یورو است و اقتصاد اسپانیا از طریق گردشگری تامین می شود؛ هر چند این کشور مردمانی پرتلاش و کوشا دارد که می توانند از طریق دیگر اقتصاد خود را رشد دهند. برای دیدن جاذبه های طبیعی و گردشگری اسپانیا می توانید از شرکت خدماتی مسافرتی آیشم استفاده کنید؛ این آژانس هواپیمایی بهترین خدمات خود در تور سفر به اسپانیا آیشم ارائه می کند.

قانون اساسی کشور اسپانیا

حقوق اجتماعی، ترویج آزادی، رعایت ارزش های حقوقی و اجرای عدالت از مهم ترین قوانین کشور اسپانیا است که بسیار مورد توجه مردمان و مسئولین این کشور قرار دارد. یکی از قانون های مهم اسپانیا به رسمیت شناختن خودمختاری مناطق و معرفی اسپانیا به عنوان یک منطقه تجزیه ناپذیر است. در قانون اساسیاین کشور فراگیری زبان اسپانیایی برای تمام مردم الزامی است ولی صحبت کردن با آن اختیاری است. همچنین سایر زبان ها در این کشور قابل احترام هستند. در این کشور و طبق قانون اساسی آن دولت مکلف است شرایط لازم برای شرکت تمام افراد حقوقی و غیر حقوقی در محافل سیاسی به وجود آورد. اتباع دیگر کشورها بدون در نظر گرفتن مذهب و نژاد در برابر این قوانین با سایر شهروندان حق یکسان دارند.

برخی از قوانین عجیب کشور اسپانیا

برخی از قوانین عجیب کشور اسپانیا
برخی از قوانین عجیب کشور اسپانیا

در کنار مراسمات هیجان انگیزی مثل رقص فلامینگو، فستیوال های محتلف مانند فستیوال گوجه فرنگی و توماتینا، مراسم گاو بازی و کارناوال های مختلف در این کشور، قوانین عجیب کشور اسپانیا وجود دارد. این قوانین شوکه کننده برای بسیاری از توریست ها جالب است و دوست دارند از نزدیک با این قوانین مواجه شوند. تور سفر به اسپانیا آیشم بهترین فرصت برای دیدن این مراسمات و فستیوال ها و دیدن قوانین عجیب این کشور است. در بسیاری از کشورهای دیگر نیز ممکن است قوانین عجیب و خاصی وضع شود که دلیل مهمی برای اجرای آن ها وجود نداشته باشد.

برای افرادی که برای اولین بار می خواهند با تور جزایر قناری یا هر روش دیگری به اسپانیا سفر کنند آگاهی از این قوانین بسیار مهم است زیرا بی توجهی به این قوانین شامل جریمه های سنگینی می شود که چنین اتفاقی می تواند تجربه تلخی را در تور مادرید اسپانیا برای مسافران به همراه داشته باشد. برای آشنایی با بیشتر با قوانین عجیب کشور اسپانیا در این بخش از مقاله به توضیح هر یک از این قوانین می پردازیم.

قانون یک- محدودیت در بردن چندین سگ به بیرون

یکی از قوانینی که در کشور اسپانیا حاکم است و افراد گردشگر و ساکنان آن باید آن را رعایت کنند، محدودیت راه بردن چندین سگ در خیابان است. اگر شما به عنوان گردشگر قصد اقامت طولانی در اسپانیا را دارید که دارای چندین سگ هستید و می خواهید آن ها را به بیرون ببرید باید این قانون را مورد توجه قرار دهید.

قانون دوم- تردد در خیابان با لباس زیر ممنوع است

اگر در تابستان و فصل های گرم با تور سفر به اسپانیا آیشم به این کشور مسافرت می کنید به یاد داشته باشید که هرگز با لباس زیرو بدون پیراهن در خیابان های و مکان های عمومی ظاهر نشوید. در بعضی شهرهای اسپانیا مثل بارسلونا و مالاگا حتی حضور در سواحل بدون پیراهن و با لباس زیر ممنوع است و این کار از نظر مردمان آنجا بسیار زشت و بی حرمتی تلقی شده و خلاف قانون بوده و افراد خاطی مشمول جریمه می شوند.

تورسیت هایی که با تور جزایر قناری به این کشور سفر می کنند باید هنگام رفت و آمد در خیابان های این کشور قانون ممنوعیت پوشیدن لباس زیر را رعایت کنند تا مجبور به پرداخت جریمه نشوند.

قانون سوم- ممنوعیت آویزان کردن لباس زیر در فضای بیرون خانه

در برخی استان های کشور اسپانیا مثل ایالت سویا آویزان کردن لباس های زیر یا هر نوع لباسی که وسوسه انگیز است در محیط بیرون منزل ممنوع شده و غیرقانونی است. همچنین تکان دان لباس ها و فرش ها در فضای بیرونی خانه نیز ممنوع است.

قانون چهارم- محدودیت پوشیدن دمپایی انگشتی یا صندل در هنگام رانندگی

اگر با وسیله شخصی در خیابان های اسپانیا تردد می کنید باید بدانید که یکی از قوانین عجیب این کشور ممنوعیت در پوشیدن صندل و دمپایی انگشتی و حتی کفش هایی که کاملا پا نمی پوشند، است.

قانون پنجم- ممنوعیت پاشیدن برنج در عروسی

طبق قوانین عجیب کشور اسپانیا باید در مراسم عروسی بر روی سر عروس و داما برنچ بپاشند ولی همین قانون در بعضی از شهرهای این کشور به دلایلی مثل جلوگیری از جمع شدن پرنده ها در محل عروسی و نیفتادن عروس و داماد ممنوع شده است.

قانون ششم- نپرسیدن ساعت در برخی بازهای زمانی در روز

در شهرهایی مثل مادرید پرسیدن ساعت در زمان های خاصی از روز ممنوع شده است و مثلا نمی توانید در بین ساعت  3:39 بعد از ظهر تا 6:47 از دیگران ساعت بپرسید. اگر با تور مادرید اسپانیا به این هر سفر کرده اید این قانون را به یاد داشته باشید.

قانون هفتم- ممنوعیت بازی دومینو یا تخته نرد در کافه ها

در برخی از ایالت های اسپانیا مثل سویا در کافه ها و مکان های مشابه انجام بعضی بازی ها مثل دو مینو و تخته نرد ممنوع است. به عقیده مسئولین این کشور بازی کردن دو مینو و تخته نرد باعث سر و صدا و ایجاد مزاحمت برای سایرین می شود. همچنین در کافه ها به صورت ایستاده غذا یا نوشیدنی خوردن خلاف قانون است.

قانون هشتم- گدایی کردن به همراه سگ ممنوع است

یکی از قوانین عجیب کشور اسپانیا ممنوعیت گدایی با سگ است؛ در حالی که بدون همره داشتن سگ گدایی کردن مجاز و بدون مشکل خواهد بود.

قانون نهم- محدودیت در انجام برخی ورزش ها در خیابان

در برخی از شهرهای اسپانیا مثل مادرید، موخاکار، سیوداد رئال انجام ورزش هایی مانند پریدن، رقص، دویدن و اسکیت سواری در داخل خانه، نواحی شهر و در خیابان ممنوع است. اگر به عنوان گردشگر به این شهرها سفر می کنید یا قصد اقامت در آن ها را دارید باید به خوبی با این قوانین آشنا شوید و به آن ها احترام بگذارید تا دچار مشکل نشوید و پرداخت جریمه نشوید.

قانون دهم- ممنوعیت غذا دادن به حیوانات در خیابان

تور سفر به اسپانیا آیشم بسیار لذت بخش خواهد بود اگر که بتوانید با قوانین عجیب این کشور کنار بیایید. در شهرهایی مثل گرانادا و ولز قانون ممنوعیت غذا دادن به سگ و گربه در خیابان وجود دارد؛ بنابراین اگر برای گردشگری به این شهرها سفر می کنید مواظب باشید این قانون را رعایت نمایید تا مجبور به پرداخت جریمه نشوید.

قانون یازدهم- ممنوعیت آهنگ خواندن در ملاء عام

اگر از طریق تور مادرید اسپانیا قصد مسافرات به این کشور را دارید باید با یکی از قوانین عجیب کشور اسپانیا یعنی محدودیت خواند آهنگ در خیابان آشنا باشید. در خیابان های شهر زامورا، مادرید و والنسیا خواندن آهنگ ممنوع است.

قانون دوازدهم- ممنوعیت غذا خوردن و نوشیدن در خیابان

زامورا از دیگر شهرهای اسپانیا است که در آن افراد نمی توانند در خیابان و ملاءعام غذا یا نوشیدنی بخورند و در صورتی که کسی خلاف این قانون رفتار کند مشمول جریمه سنگینی می شود.

قانون سیزدهم- ساختن قلعه شنی در ساحل ممنوع است

شهر تنریف اسپانیا یکی از مکان هایی است که شاختن قلعه شنی در سواحل جزایر آن ممنوع گردیده ؛ اگر به عنوان توریست با تور جزایر قناری به برای دیدن این سواحل سفر کرده اید باید این قانون را در هنگام گردش در این سواحل رعایت کنید. همچنین در جزیره مالاگا اسپانیا نیز گود کردن شن ساحل با بیلچه و بازی کردن با آن ها ممنوع شده و حتی ورود حیوانات خانگی به ساحل محدودیت دارد.

قانون چهاردهم- محدودیت در نام گذاری فرزندان

یکی دیگر از قوانین عجیب کشور اسپانیا محدودیت در انتخاب نام بچه ها است که افراد نمی توانند نام های قابیل، لنین و یهودا را برای فرزندان خود انتخاب کنند؛ همچنین گذاشتن اسم میوه ها برای اسم فرزندان ممنوع است.

فرهنگ مردمان کشور اسپانیا

شناخت فرهنگ مردمان یک کشور قبل از سفر به آن می تواند دید جامع تری را در مورد نحوه رفتار با افراد آن کشور را برای مسافران فراهم آورد. این کشور از فرهنگ و تاریخ غنی برخوردار است که در جشنواره های و فستیوال های آن به وضوح می توان آن را دید. فرهنگ احوال پرسی در بین مردمان اسپانیا بسیار رایج است و تهیه کادو برای رفتن به مهمانی جهت احترام به میزبان نیز مورد توجه ساکنان این کشور هست. از دیگر آداب کشور اسپانیا اجرای رقص فلامینکو همراه موسیقی است که بسیار هنرمندانه و با لباس های زیبا اجرا می شود. می توانید با تور جزایر قناری شرکت مسافرتی خدماتی آیشم برای دیدن فستیوال های جذاب آن سفر نمایید و لحظات لذتبخشی را تجربه کنید. دادن انعام به کارکنان کافه ها، هتل ها و رستوران هایی که به آنجا مراجعه می کنید از دیگر آداب رایج مردم اسپانیا است. در سفر به اسپانیا با تور مادرید اسپانیا باید بدانید اگر اولین مرتبه با کسی آشنا می شوید باید فقط با همان فرد دست بدهید.

جمع بندی

کشور اسپانیا به دلیل داشتن آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی مورد توجه بسیاری از توریست ها در سراسر جهان قرار گرفته است. قوانین عجیب کشور اسپانیا و وجود فستیوال های جذاب آن از دلایل مهم محبوبیت آن هستند. شرکت مسافرتی خدماتی آیشم ارائه دهنده خدمات گردشگری با کیفیت با هزینه ای مناسب یک گزینه عالی برای تور سفر به اسپانیا است که می تواند سفر خاطره انگیزی را برای مسافران رقم بزند.

منبع سایت آیشم https://www.aysham.com

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *