معرفی محبوب ترین هتل های ارزان تهران

معرفی محبوب ترین هتل های ارزان تهران

پایتخت کشورمان تهران دارای انواع و اقسام تفریحگاه‌ها و بهترین مراکز آموزشی، درمانی و اداری است. به همین جهت همواره متقاضیان بسیاری برای اقامت دارد. پس خیلی عجیب نیست اگر با لیست بلند بالایی از هتل های تهران مواجه شوید! اما معیار بسیاری از مسافران انتخاب هتل های ارزان تهران است. اگر شما هم دوست […]

پایتخت کشورمان تهران دارای انواع و اقسام تفریحگاه‌ها و بهترین مراکز آموزشی، درمانی و اداری است. به همین جهت همواره متقاضیان بسیاری برای اقامت دارد. پس خیلی عجیب نیست اگر با لیست بلند بالایی از هتل های تهران مواجه شوید! اما معیار بسیاری از مسافران انتخاب هتل های ارزان تهران است. اگر شما هم دوست دارید محبوب ترین هتل های ارزان قیمت تهران را بشناسید، خواندن ادامه این مطلب را پیشنهاد می‌کنیم.

حمایت مالی

هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران
هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران که زیر مجموعه هتل ‌های اسکان بوده، در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. این هتل دارای ۱۱ طبقه مثبت و ۵ طبقه منفی است. هتل اسکان الوند تهران در کل ۶۴ اتاق دارد که نظیر آنها اتاق‌های یک ‌نفره، دو تخته دبل، دو تخته توئین و سوئیت دو نفره است. در این واحدهای اقامتی امکاناتی نظیر یخچال، اینترنت، سرویس فرنگی و ایرانی، ماهواره و تلفن وجود دارد.

این هتل در یکی از بهترین مناطق مرکزی و شمالی تهران یعنی میدان آرژانتین بنا گردیده است. هتل ۴ ستاره اسکان الوند، به دلیل مشرف بودن به خیابان ولیعصر دسترسی بسیار خوبی به بزرگراه‌های اصلی تهران دارد. نزدیک ‌بودن هتل اسکان الوند تهران به میدان آرژانتین، سبب ایجاد دسترسی آسان به پارک زیبا آب ‌و آتش شده و مسافران می‌توانند به راحتی پل طبیعت و پارک طالقانی را نیز در لیست جاهای دیدنی نزدیک هتل قرار دهند. میدان ونک که یکی از مراکز خرید مهم تهران است نیز فاصله اندکی با هتل اسکان الوند دارد.

از جمله امکانات هتل اسکان الوند تهران باید به سالن بیلیارد، سالن ورزش، تراس، سالن اجتماعات، سونا و جکوزی، نمازخانه، رستوران ایرانی، فرنگی و کافی‌شاپ، خشکشویی و پارکینگ اشاره کرد. در کل رستوران‌های هتل اسکان الوند معروف هستند و غذاهای باکیفیتی را ارائه می‌دهند؛ نمونه آنها رستوران فرانسوی کنتیننتال شار، رستوران ایرانی شار و کافی‌شاپ هتل است.

همان‌طور که می‌دانید همه هتل ها قوانینی دارند که میهمانان قبل از ورود و رزرو هتل باید آنها را بدانند. از جمله قوانین هتل اسکان الوند تهران هزینه اقامت کودکان زیر ۳ سال بوده که به صورت رایگان است؛ البته در صورتی ‌که از سرویس اضافه استفاده نکنند! تعرفه هزینه‌ برای اقامت کودکان بالای ۳ سال مانند بزرگسالان محاسبه می‌شود. سرویس‌ اضافه به‌ صورت تخت به مسافر ارائه می‌شود. پذیرش خانم تنها، همراه با کارت شناسایی انجام می‌گردد. پذیرش زوج، صرفاً با صیغه‌نامه رسمی به ‌صورت دفترچه با مهر برجسته به ‌همراه کارت ملی و شناسنامه زوجین امکان‌پذیر است.

هتل آپارتمان طوبی تهران

هتل آپارتمان طوبی تهران
هتل آپارتمان طوبی تهران

یکی دیگر از هتل های ارزان تهران، هتل آپارتمان طوبی است. این هتل در سال ۱۳۸۸ افتتاح شد. هتل آپارتمان طوبی تهران یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل ‌های تهران بوده که در یکی از خوش آب و هواترین مناطق شهر بنا گردیده است. ساختمان این هتل در کل دارای ۹ طبقه و ۲۸ باب واحد اقامتی مجهز به امکانات رفاهی است. موقیعت جغرافیایی هتل آپارتمان طوبی نیز بسیار عالی بوده و دسترسی ساده‌ای به مراکز تجاری، اداری و تفریحی شهر از جمله پارک آب و آتش، پل طبیعت و برج میلاد دارد.

ناگفته نماند هتل آپارتمان طوبی از امکانات چیزی کم ندارد و تا به حال توانسته رضایت اکثر مسافرانش را به دست آورد. برای نمونه سالن‌های همایش و کنفرانس هتل طوبی بسیار بنام هستند و بیشتر اداره‌ها و سازمان‌ها در این سالن‌ها مراسم و جلسات خود را برگزار می‌کنند؛ دلیل استقبال از سالن‌های کنفرانس هتل آپارتمان طوبی تهران، مجهز بودن به سیستم‌های صوتی و تصویری پیشرفته و ظرفیت بالا برای پذیرایی از میهمان‌ها است.

رستوران‌های هتل آپارتمان طوبی بهترین گزینه برای شکم‌گردی در پایتخت است. نظیر آنها رستوران روف تاپ گریل بوده که چشم‌اندازی عالی رو به تهران دارد و انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی را سرو می‌کند. روف تاپ کافه نیز همواره آماده پذیرایی از مسافران هتل بوده و با نوشیدنی‌ها و دسرهای خوشمزه‌اش لبخند را روی لبان شما می‌نشاند.

از جمله امکانات و خدمات هتل آپارتمان طوبی تهران فضای باز، بالکن، باغچه، غذا و نوشیدنی، بوفه صبحانه، کافی شاپ روباز، بطری آب معدنی، سرویس صبحانه در اتاق، مینی بار، امنیت و حفاظت، کپسول آتش نشانی، دوربین مدار بسته، اینترنت پر سرعت بی‌سیم، سرویس رفت و برگشت فرودگاهی، سیستم تهویه، امکان استعمال دخانیات، آسانسور، ویلچر، امکانات برای مهمانان ویژه، روزنامه، خدمات اتاق، خدمات پذیرش، صندوق امانات، نظافت روزانه، خدمات اتوکشی، خدمات خشکشویی، رخت شویی، باشگاه مجهز به سونا و جکوزی، کمد لباس، خدمات سونا و جکوزی، وان جکوزی، باشگاه تناسب اندام و… است.

قوانین هتل آپارتمان طوبی تهران را نیز بهتر است بدانید! اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان و کودکان بین ۳ تا ۸ سال در صورت عدم استفاده از سرویس به صورت نیم بها و بالای ۸ سال به صورت کامل محاسبه می‌شود. اقامت در اتاق‌های ساعتی فاقد هرگونه خدمات هتل بوده و شامل صبحانه هم نیست. پذیرش صیغه نامه معتبر با مهر برجسته، به همراه ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوجین، امکان پذیر است. پذیرش خانم تنها، فقط با ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار فرد امکان پذیر است.

هتل نادر تهران

یکی از هتل های لوکس تهران هتل نادر است. این هتل در خیابان قائم مقام فراهانی واقع شده و قدمت آن به ۵۰ سال پیش بازمی‌گردد. هتل نادر دقیقا در سال ۱۳۴۷ تاسیس شد و آخرین بازسازی آن مربوط به سال ۱۳۹۵ است. این هتل ۳ طبقه دارای ۲۴ باب اتاق با امکانات مناسب اقامت است. ظرفیت اتاق‌های هتل، یک نفره، دو نفره، سه نفره و… است. از امکانات داخلی اتاق‌های هتل نادر تهران باید به تختخواب، تلفن، میز به همراه آینه و خدمات نظافت اشاره کرد.

موقعیت مکانی هتل بسیار عالی بوده و دسترسی شما را برای رسیدن به مراکز خرید و اماکن دیدنی تهران مانند پارک لاله، موزه هنرهای معاصر و موزه فرش آسان می‌کند. از طرفی هتل نادر تهران به پل طبیعت، پارک آب و آتش، خیابان سی‌تیر، بازار تجریش و مجموعه کاخ نیاوران نزدیک است. از هتل نادر تهران تا دریاچه و پارک چیتگر هم ۴۵ دقیقه با خودرو فاصله است.

ناگفته نماند که با اقامت در این هتل به بسیاری از مراکز اداری، تجاری و دانشگاه‌هایی مانند امیرکبیر، نزدیک هستید. از هتل نادر تهران تا فرودگاه مهرآباد ۳۰ دقیقه، ایستگاه راه آهن تهران ۲۵ دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی امام خمینی ۱ ساعت با خودرو زمان می‌برد. بیمارستان آپادانا، بیمارستان سجاد، بیمارستان مهراد، بیمارستان جم، بیمارستان ایرانشهر و بیمارستان پانزده خرداد از مراکز درمانی و بیمارستان‌های نزدیک به هتل نادر تهران است.

از همه مهم‌تر اینکه هتل نادر دسترسی خوبی به ایستگاه اتوبوس و ایستگاه مترو هفت تیر دارد تا مسافران با کمترین هزینه به مقصد برسند. امکانات و خدمات هتل نادر نیز شامل نمازخانه، آسانسور، اینترنت رایگان با سرعت بالا است. بهتر است بدانید این اقامتگاه فاقد رستوران و کافی‌شاپ است؛ البته مسافران عزیز می‌توانند برای صرف غذا و نوشیدنی به رستوران‌های اطراف هتل مانند سفره‌خانه زند کریمان، کافه رستوران ریتون کریمخان و… سر بزنند.

هتل مهر تهران

برای رزرو هتل در تهران یکی از بهترین گزینه‌ها، هتل مهر است. این هتل در سال ۱۳۸۱ تاسیس شده و برای ارتقا کیفیت و خدماتش باری دیگر در سال ۱۳۹۱ مورد بازسازی قرار گرفته است. هتل مهر تهران در خیابان امیرکبیر واقع شده و به مرکز شهر دسترسی خوبی دارد. هتل ۳ طبقه مهر تهران در کل دارای ۳۰ واحد اقامتی است. از جمله نقاط قوت این هتل، پرسنل مجرب و باسابقه آن است که به خوبی از میهمانان پذیرایی می‌کنند.

هتل مهر جزو هتل های ارزان تهران نیز محسوب می‌شود؛ ولی باید بدانید برخی از اتاق‌های هتل فاقد حمام و سرویس بهداشتی هستند! البته برای آسایش بیشتر مهمانان، سرویس بهداشتی و حمام به صورت عمومی در هتل موجود است. اغلب افراد این هتل را برای سفرهای کاری رزرو می‌کنند؛ چراکه موقعیت مکانی خوبی دارد. از جمله قوانین هتل مهر تهران سن میهمانان است. برای مثال اگر سن مهمان از ۷ سال بیشتر باشد، مهمان بزرگسال محسوب می‌شود. در صورتی که سن خردسال زیر ۷ سال باشد، به صورت رایگان محاسبه می‌گردد.

هتل هرندی تهران

یکی از محبوب‌ترین هتل های تهران، هتل هرندی است. این هتل در سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است؛ البته باید بدانید هتل هرندی تهران یکبار دیگر در سال ۱۳۹۵ به منظور بهبود امکانات و خدماتش بازسازی شد. این هتل ۵ طبقه دارای ۳۵ باب اتاق است. این واحدهای اقامتی شامل اتاق‌های دو تخته، اتاق سه تخته و سوئیت برای خانواده‌ها است. از جمله امکانات داخلی این اتاق‌ها باید به سشوار، تلفن، یخچال، حمام، اسپیلت، قالیچه، میز آرایش، سرویس فرنگی و ایرانی اشاره کرد.

یکی از نکات مثبت درباره هتل هرندی، موقعیت مکانی آن بوده که در نزدیکی ایستگاه راه آهن تهران است! در واقع این هتل فقط ۲ کیلومتر با ایستگاه راه آهن فاصله دارد. همچنین از هتل هرندی تهران تا پارک بعثت که یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های تهران بوده تنها ۲.۵ کیلومتر فاصله است. اگر بخواهید از امکانات و خدمات هتل هرندی تهران برایتان بگوییم نباید اتاق میهمانی و جلسات کاری، فضای سبز، ورزشی و تفریحی، سالن بدنسازی، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی، پارکینگ، فروشگاه و غرفه و استخر را از قلم بیندازیم.

هتل گلستان تهران

نمونه‌ای از هتل های لوکس تهران هتل گلستان است. یک هتل باسابقه و قدیمی که حدود ۴۰ سال قدمت دارد. هتل گلستان تهران در مرکز و بافت قدیمی شهر و در نزدیکی میدان حسن ‌آباد قرار گرفته است. این هتل بااصالت با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع دارای ۳ طبقه است. هتل گلستان تهران در مجموع ۳۸ واحداقامتی دارد و همواره آماده خدمات رسانی به میهمانان گرامی است. اتاق‌های این هتل معمولا برای یک، دو و سه نفر ظرفیت دارد.

هتل گلستان دارای اتاق‌‌های دو تخته دبل و توئین و اتاق‌های سه تخته بوده و امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق و اینترنت بی‌سیم، تلفن، تلویزیون، یخچال، صندوق امانات و… را دارا است. خدمات هتل نیز شامل خدمات تهیه بلیط و پارکینگ، لاندری، تاکسی سرویس، کافی شاپ و رستوران است. همچنین باید بدانید رستوران هتل گلستان در طبقه همکف قرار گرفته و به گنجایش ۳۰ نفر است.

یکی از مزایای بزرگ اقامت هتل گلستان تهران مشرف بودن به بزرگ‌ترین مرکز خرید کشور، بازار قدیمی و تاریخی بزرگ تهران است. همچنین این هتل باقدمت و اصیل در نزدیکی جاذبه‌های معروف تهران مانند موزه دوران اسلامی، موزه آبگینه، موزه‌ ایران باستان، موزه جواهرات سلطنتی، کاخ موزه گلستان، مراکز تخصصی و فوق تخصصی درمانی کشور، بورس مبلمان اداری منزل و سیسمونی نوزاد، سازمان مرکزی بورس اوراق بهادار قرار دارد.

هتل زیبا تهران

یکی از هتل های ارزان تهران، هتل زیبا است. این هتل لوکس برای افرادی مناسب است که در هنگام رزرو به قیمت هتل های تهران می‌اندیشند. هتل زیبا در سال ۱۳۹۴ بنا شده و اقامتگاهی عالی برای ماندن در پایتخت است. موقعیت جغرافیایی هتل عالی به نظر می‌رسد؛ چراکه به کاخ گلستان، تئاتر شهر و… اشراف خوبی دارد. برای ایجاد زمینه تفریح و سرگرمی در اتاق‌ها تلوزیون قرار داده شده که متصل به شبکه‌های استانی است.

جدا از تمام این‌ها امکان اتصال به اینترنت رایگان و نامحدود برای میهمانان هتل وجود دارد. در تمام اتاق‌ها وسایل شخصی استحمام مانند صابون، شامپو، سشوار موجود است. همچنین با اقامت در این هتل می‌توانید از خدمات صبحانه بهره‌مند شوید. همچنین باید بدانید که در اکثر اتاق‌های هتل زیبا امکان شارژ وسایل الکترونیکی وجود دارد.

علاوه بر این امکاناتی مانند یخچال، میز تحریر، کمدلباس و تلفن در بیشتر واحدهای اقامتی این هتل به چشمی می‌خورد. سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش نیز برای آسایش مهمانان در تمامی واحدها تعبیه شده است. سرویس حمام اتاق‌ها شامل یک دوش ساده است و سرویس بهداشتی برخی از آن‌ها فرنگی است؛ اما شما می‌توانید به سرویس بهداشتی ایرانی بین طبقات رجوع کنید. از مزایای رزرو هتل زیبا تهران برخورداری از امکانات و خدمات مناسب و پرنسل حرفه‌ای و خونگرم آن است.

از جمله این امکانات و خدمات رستوران، کافی شاپ، صندوق امانات، فکس، فتوکپی، خدمات باربری، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، شبکه پخش فیلم، اینترنت در لابی، پارکینگ، تلفن در لابی، آسانسور، فکس، دستگاه واکس کفش است. امکانات داخلی هر یک از اتاق‌ها نیز شامل سرویس خواب، یخچال، تلویزیون، مینی بار با هزینه، تلفن در اتاق، میز تحریر، بالکن، اینترنت بی‌سیم رایگان، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است.

هتل امیرکبیر تهران

اگر قیمت هتل در تهران را جویا شوید خواهید دید که هتل امیر کبیر بسیار منصفانه قیمت‌گذاری نموده است. این هتل در خیابان ناصر خسرو قرار گرفته و سال ساخت آن به ۱۳۹۲ بازمی‌گردد. البته بعد از آن باری دیگر به جهت بهبود خدمات و امکاناتش در سال ۱۳۹۹ بازسازی انجام داد. این هتل دارای ۲ طبقه در کل ۲۲ واحد اقامتی دارد. هتل امیرکبیر تهران دارای اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته است.

در همه اتاق‌ها امکانات و خدمات رفاهی خوبی وجود دارد که نظیر آنها آباژور، دراور، کمد لباس، رخت ‌آویز، مبلمان، میز، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، میز آرایش، سیستم گرمایش و سرمایش، تلویزیون، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، دمپایی و… است. یکی از مزایای هتل امیرکبیر تهران نزدیکی به بازار بزرگ تهران است و با ۱۰ دقیقه پیاده‌روی در خیابان ناصر خسرو  قادر خواهید بود به مراکز خرید دسترسی داشته باشید. از طرفی این هتل در نزدیکی شمس العماره قرار داشته و فقط با ۱۵ دقیقه پیاده از شما و محل اقامتتان فاصله دارد و یکی از اماکن تاریخی مهم تهران نیز هست.

رستوران هتل امیرکبیر در طبقه منفی یک هتل واقع شده و همیشه آماده پذیرایی از ۱۲۰ نفر است. این رستوران فضایی دنج و صمیمی داشته و بسیار زیبا دکوراسیون شده است. وعده صبحانه هر روز از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۰صبح، ناهار از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴ و وعده شام از ساعت ۱۹ الی ۲۱ در این رستوران سرو می‌شود. غذاهای رستوران هتل امیرکبیر تهران بسیار خوشمزه و باکیفیت بوده و بسیار طرفدار دارد.

جالب است بدانید در طبقه اول هتل نیز یک کافی‌شاپ وجود دارد که از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ فعالیت می‌کند. در کافی شاپ هتل امیرکبیر تهران انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها خوش‌طعم برای مهمانان آماده و سرو می‌شود. موقعیت مکانی هتل نیز حرف ندارد! با رزرو هتل امیرکبیر تهران دسترسی آسانی به کاخ گلستان، میدان مشق، موزه ارتباطات، موزه جواهرات ملی، کاروانسرای دیر گچین و آتشکده بهرام خواهید داشت. هتل امیرکبیر با امکانات مناسب و پرسنلی حرفه‌ای همیشه آماده پذیرایی و خدمت رسانی به میهمانان عزیز پایتخت است.

حرف آخر

اگر دوست دارید یکی از هتل های ارزان تهران را رزرو کنید باید سری به وب سایت ایران هتل آنلاین بزنید. در این وب سایت انواع هتل های تهران یک تا پنج ستاره قابل رزرو بوده؛ حتی هتل آپارتمان‌ با قیمت‌ مقرون به صرفه، در وب سایت ایران هتل آنلاین قابل رزرو است. علاوه بر این امکان مشاهده نقشه و گالری تصاویر مربوط به هر هتل در تهران وجود دارد. از طرفی قیمت هتل در تهران در وب سایت ایران هتل آنلاین با آفرهای ویژه و تخفیفات فصلی قرار داده شده و مسافران می‌توانند هتلی متناسب با بودجه خود رزرو کنند.

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *