هزینه سفر به ازمیر ترکیه

وقتی به شهرهای بزرگ ترکیه فکر می کنید ، احتمالاً به طور خودکار ابتدا به استانبول و سپس به پایتخت آنکارا فکر می کنید. البته ، این دو شهر فوق العاده برای افزودن به لیست مقصد شما هستند ، اما با فرض این که تنها گزینه ها هستند ، چیز خاصی را از دست می […]

وقتی به شهرهای بزرگ ترکیه فکر می کنید ، احتمالاً به طور خودکار ابتدا به استانبول و سپس به پایتخت آنکارا فکر می کنید. البته ، این دو شهر فوق العاده برای افزودن به لیست مقصد شما هستند ، اما با فرض این که تنها گزینه ها هستند ، چیز خاصی را از دست می دهید. یکی دیگر از مکان های شگفت انگیز برای بازدید از ترکیه ، ازمیر است. ازمیر یک شهر فوق العاده ، جوان ، پر جنب و جوش و زیبا است که تاریخ در گوشه و کنار آن کمین کرده است. ازمیر واقع در خط ساحلی اژه ، بسیار زیبا و بسیار اینستاگرامی است. چطور می توانید با یک اسب سواری در امتداد ساحل لذت ببرید؟ در ازمیر امکان پذیر است!

حمایت مالی

در دوران باستان ، ازمیر با نام Smyrna شناخته می شد. مانند بسیاری از ترکیه ، این کشور در طول این سالها بین امپراتوریهای مختلف ، از جمله یونانیان ، رومیان و عثمانی ، دست به دست هم داده است.در اینجا متوجه ترکیبی فوق العاده از قدیمی و جدید خواهید شد. ازمیر یک شهر بزرگ دانشگاهی است در حالی که فرصت های خرید فوق العاده ای را نیز ارائه می دهد. زندگی شبانه پر جنب و جوش و متنوع است ، غذاخوری به طور جدی در حال انجام است و تاریخ زیادی برای کاوش در همان زمان وجود دارد. پس همراه ما در تور ازمیر  و راهنمای سفر به ازمیر و همینطور به برخی از شهرهای ترکیه باشید.

از شهر تجاری ازمیر
نمایی از شهر تجاری ازمیر

هزینه سفر به ازمیر ترکیه

برای سفر به ازمیر چقدر پول نیاز خواهید داشت؟ شما باید برنامه ریزی کنید که روزانه 399 لیر (47 دلار) برای تعطیلات خود در ازمیر هزینه کنید ، که این میانگین قیمت روزانه بر اساس هزینه سایر بازدیدکنندگان است. برای صرف غذا در یک روز و 77 لیر(9.14 دلار) برای حمل و نقل محلی هزینه کرده اند. همچنین ، میانگین قیمت هتل در ازمیر برای یک زوج لیر381 (45 دلار) است. بنابراین ، سفر به ازمیر برای دو نفر به مدت یک هفته به طور متوسط ​​5588 لیر(661 دلار) هزینه دارد. همه این میانگین قیمت های سفر از سایر مسافران جمع آوری شده است تا به شما در برنامه ریزی بودجه سفر خود کمک کند با این حال پیشنهاد می کنیم که حتما به لینک درج شده (تور ازمیر) مراجعه کنید و بدانید که چگونه می توان به ارزان ترین حالت ممکن وارد ازمیر شد. البته از این نکته هم نباید پذشت قیمت سفر زمینی به ازمیر با نوع هوایی آن نیز هم متفاوت است.

 

از ازمیر چگونه به سایر شهرهای ترکیه برویم؟

فاصله ازمیر تا استانبول

چگونه از استانبول به ازمیر برویم؟ اگر تور ارزان ازمیر خریداری کردید و قصد دارید از راه زمینی سفر به استانبول کنید، دانستن فاصله استانبول تا ازمیر مهم است. سفر شما در مجموع 314 مایل (505 کیلومتر) خواهد بود. مسافت پرواز 234 مایل (375 کیلومتر) است. میتوانید با پرواز داخلی به استانبول بروید سپس به روش های ذکر شده عازم ازمیر شوید.

  1. سفر از ازمیر به استانبول با هواپیما: فرودگاه مندرس ازمیر روزانه پروازهای مستقیم زیادی از دو فرودگاه استانبول دریافت می کند و این پرواز 70 دقیقه به طول می انجامد.
  2. سفر از ازمیر به استانبول با اتوبوس: زمان سفر بسته به زمان حرکت (به دلیل شرایط ترافیکی هنگام خروج از ازمیر) بین هفت تا نه ساعت متغیر است و توقف هایی که در طول مسیر با اتوبوس انتخاب شده انجام می شود.

فاصله ازمیر تا بدروم

شبه جزیره بدروم در ساحل غربی ترکیه واقع شده است و دارای حس اروپایی خاصی است. فاصله بدروم تا ازمیر اینگونه است که این منطقه حاشیه ای وسیع و شفاف از دریای اژه دارد و تنها 20 دقیقه تا نزدیکترین جزیره یونانی کوس فاصله دارد.

فرودگاه میلاس بدروم
فرودگاه میلاس بدروم

راه های سفر ازمیر به بدروم

این اتوبوس مسیرهایی از ازمیر به دورترین گوشه های بدروم و همچنین خدمات مختلف را ارائه می دهد. اتوبوس های مستقیم از ازمیر حرکت کرده و به بدروم می رسند. خدمات روزانه 4 اتوبوس و 28 اتوبوس در هفته انجام می دهد. این سفر تقریباً 4 ساعت طول می کشد و هزینه آن از 9 دلار آمریکا است.

ازمیر به بدروم با اتوبوس

تنها 150 مایل ازمیر و بدروم را جدا می کنید ، بنابراین می توانید یک مسیر اتوبوس مناسب برای راحتی و راحتی سفر خود انتخاب کنید. 4 ساعت طول می کشد تا از جایی به مکان دیگر برسید. بلیط اتوبوس به طور متوسط 12 دلار برای شما هزینه دارد. همچنین بلیط اتوبوس از 9 دلار آمریکا در دسترس است. در طول سفر با اتوبوس 4 توقف خواهید داشت. MetroTurizm در مسیر ازمیر به بدروم از اتوبوس ها استفاده می کند.

مسیرهای رانندگی ازمیر به بدروم

فاصله رانندگی بین ازمیر و بدروم 147 مایل است. میانگین زمان سفر حدود 3 ساعت است. برای سوخت گیری خودروی خود در این مسیر باید 37 دلار هزینه کنید. سفر به صورت هوایی نیز باتوجه به اینکه باید بخشی از مسیر را به صورت زمینی طی کند فاصله هوایی این دو شهر تقریبا 1 ساعت و 50 دقیقه می باشد.

فاصله ازمیر تا مارماریس

از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا مارماریس 3 ساعت و 30 دقیقه می باشد. باتوجه به اینکه پروازهای مستقیم به مارماریس کم است اکثرا مسافران تور مارماریس از فرودگاه های ازمیر یا دنیزلی به این شهر منتقل می شوند. سفر با تور مارماریس از ازمیر نیز می تواند خاطرات عالی را برایتان رقم بزند.

فاصله ازمیر تا آلانیا

این موضوع نیز یکی از پرجستجوترین عباراتی است که طرفداران تور ترکیه و کسانی که سفر به مناطق مختلف این کشور را دوست دارند هم به دنبال آن ها می باشند.
اول از هرچیز اگر دوست دارید با هواپیما با تور لحظه آخری آنتالیا به این شهر و سپس آلانیا بروید در نظر داشته باشید که برای سفر به آلانیا با ایرلاین های خارجی چون پگاسوس می توانید از فرودگاه امام خمینی تهران تا فرودگاه قاضی پاشا آلانیا به صورت مستقیم سفر داشته باشید. اما با پرواز داخلی این شرایط وجود ندارد و چه بسا به شیوه ای که با پروازهای داخلی قصد سفر به آنتالیا را دارید باید پیش بگیرید و سپس از فرودگاه های اسپارتا و دنیزلی به صورت زمینی وارد آنتالیا و سپس آلانیا شوید و بعد از گذراندن لحظاتی خاطره انگیز سفر خود را بصورت هوایی و زمینی به ازمیر آغاز نمایید. اما اگر اول به ازمیر رفتید و سپس قصد دارید به آلانیا خودتان را برسانید چند راهکار وجود دارد:

  1. سقر به آلانیا صورت هوایی از ازمیر:از مرکز ازمیر تا فرودگاه عدنان مندرس 25 دقیقه بصورت ریلی و سپس 3 ساعت 10 دقیقه تا فرودگاه قاضی پاشا و تقریبا 1 ساعت شاتل فرودگاهی تا آلانیا زمان میبرد.
    سفر با اتوبوس به صورت زمینی از ازمیر: این سفر تقریبا 10 ساعت به طول می انجامد.

 

مسیر هوایی ازمیر و آلانیا
مسیر هوایی ازمیر و آلانیا

کلام پایانی

با این حال پیشنهاد می کنیم با تور ترکیه بصورت ترکیبی و یا تور ازمیر  و سایر مقاصدی که از آن ها نام برده شد سفرتان را راحتتر کنید. ما ضمانت میدهیم که اینگونه اضطرابی بابت سفر خود نخواهید داشت.

سوالات متداول

بهترین زمان برای سفر به ازمیر کی است؟

باتوجه به اینکه ازمیر شهر ساحلی است فصل تابستان توریستی ترین و بهترین زمان سفر به ازمیر است.

ازمیر تا استانبول با هواپیما چقدر فاصله دارد؟

مدت زمان پرواز از استانبول به ازمیر 55 دقیقه است فاصله استانبول تا ازمیر تقریبا 340 کیلومتر است.

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور قطر، تور روسیه، تور قشم و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس هواپیمایی به www.alefbatour.com  مراجعه کنید.

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۸.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *