تور ترکیبی اروپا

هزینه ی سفر به اروپا چقدر است؟

سفر به اروپا می تواند یکی از تجربه های دلنشین سفر شما باشد. اما در زمان محاسبه مخارج و هزینه های سفر به اروپا توجه داشته باشید که این هزینه ها تنها در خرید بلیط و گرفتن هتل خلاصه نمی شود و بسیاری هزینه های دیگر است که ما از قلم می اندازیم و آن […]

سفر به اروپا می تواند یکی از تجربه های دلنشین سفر شما باشد. اما در زمان محاسبه مخارج و هزینه های سفر به اروپا توجه داشته باشید که این هزینه ها تنها در خرید بلیط و گرفتن هتل خلاصه نمی شود و بسیاری هزینه های دیگر است که ما از قلم می اندازیم و آن ها را فراموش می کنیم. این هزینه ها می توانند خورد و خوراک، حمل و نقل و بازدید های گردشگری باشد. پس اگر تصمیم دارید به اروپا سفر کنید قبل از آن برای هزینه های ضروری و غیر ضروری برنامه ریزی کنید چون اروپا یکی از مقاصد لاکچری محسوب می شود و سفر به آن هزینه ی نسبت بالایی می خواهد.

حمایت مالی

تور ترکیبی اروپا

چگونه هزینه ی سفر به اروپا را کاهش دهیم؟

یکی از راه های کاهش هزینه ی سفر به اروپا  دارا بودن کارت اعتباری ويزا کارت یا مستر کارت به اسم خودتان است. داشتن این کارت در کاهش قیمت بلیط هواپیما و کاهش قیمت رزرو هتل موثر است. البته دریافت این کارت ها آسان نیست و بعضی بانک های خصوصی با شرایط مورد نظر این کارت ها را که دریافت آن دو ماه طول میکشد، عرضه میکند.

یکی دیگر از راه های کاهش هزینه آگاهی داشتن و مطلع بودن از تمام جزئیات هواپیما های ارزان قیمت است. این اطلاعات شامل:

  • همراه داشتن پرینت بلیط
  • ابعاد کیف یا چمدان
  • وزن کیف یا چمدان
  • ………

انتخاب های مهم در کاهش هزینه های سفر

با برخی از انتخاب ها می توان هزینه های سنگین در سفر را حذف یا کمتر کرد. برای مثال خریداری چمدان مناسب با دسته و چرخ با کیفیت و ارزان قیمت می تواند از هزینه های شما کم کند. یکی دیگر از کارهایی که می تواند در کاهش هزینه ها موثر باشد پیش خرید کردن بلیط است. وقتی بلیط را زودهنگام بخرید شامل تخفیف های ویژه می شوید البته این در صورتی است که از تاریخ دقیق سفرتان مطمئن باشید.

تور ترکیبی اروپا

کارت pass یا کارت توريستی:

با خریدن کارت های pass یا توریستی میتوان از تخفیف ویژه در بعضی شهر ها برای موزه ها و جاهای دیدنی استفاده کرد. البته این کارت ها برای افرادی مناسب است که به موزه ها و جاذبه های دیدنی علاقه مند هستند. برای مثال اگر به گردش در شهر علاقه دارید می توانید کارت حمل و نقل را تهیه کنید که قیمت پایین تر و مناسب تری دارد. البته این قیمت ها در هر شهر متفاوت است.

از دیگر راه های کاهش هزینه ی سفر کردن به اروپا به همراه داشتن پول خرد به شکل سکه های یک و دو یورویی است که در مترو نیاز می شود. یکی از راه های استفاده بهینه از بلیط ها خواندن پشت آن است زیرا در بعضی مواقع در بلیط های تک سفر می توان از یک بلیط بیشتر از یکبار استفاده کرد.

 

چند نکته هنگام سفر به اروپا

در هنگام سفر با تور ترکیبی اروپا به این نکات توجه داشته باشید.

  • در زمان خریداری بلیط به محل سوار شدن توجه داشته باشید چون امکان دارد از قطار جا بمانید. به این علت که ایستگاه های قطار متعددی وجود دارد و ممکن است ما به ایستگاه اشتباهی برویم و از ایستگاه اصلی و قطار جا بمانیم.
  • تاریخ سفر در قیمت آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و در مقابل آن مسافت شهر ها ارتباطی با قیمت بلیط ها ندارد. پس بهتر است قبل از سفر قیمت بلیط ها را در تاریخ های مختلف چک کنید و بهترین و به صرفه ترین تاریخ را انتخاب کنید. با این ترفند می توان باعث کاهش هزینه ی سفر به اروپا شد.
  • در اکثر مواقع قیمت هواپیما ها و هتل ها آخر هفته ها بالاتر است. منظور از آخر هفته روز های پنجشنبه و جمعه و شنبه و یکشنبه است. روز های وسط هفته قیمت بلیط ها و هتل ها مناسب تر هستند و منظور از روز های وسط هفته روز های سه شنبه و چهارشنبه است.
  • اگر می‌ خواهید با قیمت مناسب بلیط های مقاصد مختلف را تهیه کنید بهتر است اول شهر هایی که تصمیم به اقامت در آن دارید را مشخص کنید زیرا در اکثر مواقع قیمت بلیط ها به طور ساعتی تغییر میکند و مشخص نیست چند روز بعد امکان خرید آن بلیط را با همان قیمت قدیم داشته باشید.

تور ترکیبی اروپا

ارزان ترین شهر های اروپایی

برای سفر میتوانید در تور ترکیبی اروپا به این شهر ها سفر کنید زیرا این شهر ها  باعث کاهش هزینه ی سفر به اروپا می شوند:

  1. بوداپست ، مجازستان
  2. پراگ ، جمهوری چک
  3. ویلنیوس ، لیتوانی
  4. کراکوف ، لهستان
  5. ریگا ، لتونی
  6. دوبرونیک ، کرواسی
  7. صوفیه ، بلغارستان
  8. ورشو ، لهستان
  9. لیسبون ، پرتغال

تور ترکیبی اروپا

در برنامه هزینه سفر به اروپا باید چه کارهایی انجام دهیم؟

در این برنامه ریزی آگاهی از فرودگاه مبدا و مقصد و فاصله آن تا شهر مورد نظر بسیار مهم و دارای اهمیت است. گاهی اوقات فاصله فرودگاه تا شهر مورد نظر به قدری زیاد است که حدود ۱۳ یورو باید هزینه کرایه اتوبوس تا فرودگاه پرداخت کنید. زمان پرواز ها نیز در برنامه ی ما بسیار قابل اهمیت است. برای مثال هزینه تاکسی صبح خیلی زود یا آخر شب خیلی سنگین می باشد. اگر بتوانید با کمک نقشه و راهنما مسیر وسایل عمومی را پیدا کنید و به آن مسلط شوید می توانید هزینه بیهوده و سنگین تاکسی را از برنامه خود حذف کنید.

 

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵.۳ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *