هفت مورد مهم که برای زندگی در استرالیا باید بدانید.

هفت مورد مهم که برای زندگی در استرالیا باید بدانید.

به نظر شما چرا استرالیا یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای مهاجران به شمار می‌آید؟ نه فقط ایرانی ها و آسیایی ها بلکه برای خیلی از مردم جهان استرالیا یک مقصد جذاب مهاجرتی محسوب می‌شود. دلیل این محبوبیت، ویژگی‌های مناسب استرالیا به عنوان یک کشور مهاجر پذیر می‌باشد. مواردی نظیر فرصت شغلی بالا، کیفیت بالای زندگی، […]

به نظر شما چرا استرالیا یکی از محبوب‌ترین مقصدها برای مهاجران به شمار می‌آید؟ نه فقط ایرانی ها و آسیایی ها بلکه برای خیلی از مردم جهان استرالیا یک مقصد جذاب مهاجرتی محسوب می‌شود.

دلیل این محبوبیت، ویژگی‌های مناسب استرالیا به عنوان یک کشور مهاجر پذیر می‌باشد. مواردی نظیر فرصت شغلی بالا، کیفیت بالای زندگی، شرایط تحصیلی خوب، امنیت بالا و سیستم آموزشی خوب تا طبیعت و شرایط جغرافیایی مناسب این کشور همگی دست به دست هم داده تا این کشور به یک مقصد خوب برای مهاجران سراسر دنیا تبدیل شود. اگر شما هم قصد مهاجرت به استرالیا را دارید، این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد.

در این مقاله قصد داریم تا به موارد مهمی که برای زندگی در استرالیا نیاز است، اشاره کنیم.

 

1. هزینه مهاجرت به استرالیا

یکی از موارد مهم در نظر گرفتن هزینه‌های مهاجرت به استرالیا می‌باشد. هزینه‌های شما برای مهاجرت به استرالیا بسته به شرایط شما می‌تواند متغیر باشد.

در نتیجه عدد دقیق را نمی‌توان اعلام کرد اما به صورت حدودی برای اخذ ویزا در حدود ۸ الی ۱۵ هزار دلار استرالیا مورد نیاز است.

همچنین شما باید علاوه براین باید هزینه بلیط سفر، هزینه‌های زندگی در ماه‌های اول، وکیل و این موارد را نیز در نظر بگیرید.

 

2. شرایط آب و هوایی استرالیا

یکی از نکاتی که باید مورد توجه شما برای زندگی در استرالیا قرار بگیرد، آب و هوا و اقلیم این کشور است.

استرالیا کشوری با تنوع آب و هوایی بسیار بالا است و کشوری چهار فصل می‌باشد. در این کشور شما به کوه دریا و جنگل دسترسی خواهید داشت. همچنین استرالیا تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های معتدلی را دارا می‌باشد در نتیجه برای افرادی که به گرما علاقه دارند کشور بسیار خوبی است.

هفت مورد مهم که برای زندگی در استرالیا باید بدانید.

3. مردم استرالیا

مورد بعدی که باید در نظر گرفته شود، فرهنگ و زبان کشوری که قصد مهاجرت به آن را دارید می‌باشد. استرالیا کشوری مهاجر پذیر بوده و فرهنگ آن ترکیبی از مردم مناطق مختلف در جهان است. به همین دلیل با آغوشی باز از مهاجران در این کشور استقبال می‌شود. در این کشور مردم به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند و همین موضوع، کار را برای مهاجرت و زندگی در استرالیا آسان‌تر می‌کند.

همچنین امنیت بالا در استرالیا از نکات حائز اهمیت برای مهاجران است. نرخ جرم و جنایت و دزدی در استرالیا بسیار پایین بوده و به همین دلیل می‌توان با خیالی راحت و به دور از تنش و استرس در این کشور سکونت داشت.

 

4. امکان خرید خانه

در استرالیا یکی از دغدغه‌های مهم برای مهاجرت خرید ملک در آن کشور است. همونطور که می‌دانید یکی از روش‌های مهاجرت، خریدخانه در آن کشور می‌باشد اما استرالیا این امکان را به شما نمی‌دهد و شما زمانی که شهروند دائم این کشور باشید می‌توانید از امکانات خرید خانه استفاده کنید. در غیر این صورت باید با استفاده از پاسپورت خود یک خانه اجاره کنید.

هفت مورد مهم که برای زندگی در استرالیا باید بدانید.

5. شرایط کار و زندگی در استرالیا

زندگی در استرالیا بسیار لذت بخش و آرام می‌باشد. شهروندان این کشور از رفاه خوب و سطح کیفی زندگی بالایی برخوردار هستند. از لحاظ شغلی نیز استرالیا مناسب افراد متخصص و دارای تخصص‌های بالا می‌باشد. توصیه مهم برای مهاجرانی که قصد آمدن به استرالیا را دارند این است که حتماً سطح زبان خود را بالا ببرند تا بتوان از درآمد خوبی برخوردار باشند زیرا بسیار موثر است.

 

6. مخارج و هزینه‌های زندگی در استرالیا

این موضوع کاملا بستگی به شما دارد که از لحاظ هزینه‌ای به چه صورت پول خود را خرج کنید. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین قسمت‌های هزینه مربوط به اجاره خانه است که در شهرها و ایالت‌های مختلف متفاوت می‌باشد. هزینه‌های حمل و نقل و هزینه‌های درمانی، خوراک و پوشاک نیز باید از قبل برای شما برنامه‌ریزی شده باشد. به طور کلی می‌توان گفت هزینه زندگی در استرالیا نسبتا بالاست.

 

7. امکان دریافت اقامت دائم

یکی از نکات قابل توجه در استرالیا امکان دریافت کارت اقامت دائم این کشور است. از هر طریقی به استرالیا مهاجرت کرده باشید، مسیرهای مختلفی برای دریافت کارت اقامت دائم در جلوی شما قرار دارد. پس از ۴ سال از دریافت اقامت دائم می‌توانید برای گرفتن پاسپورت استرالیا نیز اقدام کنید.

 

و کلا آخر

برای مهاجرت به هر کشوری، باید جوانب آن را به طور کامل در نظر گرفت.هر مقصدی ویژگی‌ها و معایب خاص خود را دارا می‌باشد. اما تصمیم گیرنده اصلی شما هستید که انتخاب می‌کنید در چه جایی سکونت داشته باشید. پس با دید باز تصمیم بگیرید.

 

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *