خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری سودآور

چرا خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری سودآور است؟

استانبول، شهری زیبا و آرمیده در جوار تنگه بسفر (Bosphorus) با طبیعت بی‌نظیر و شگفت‌انگیز و جذابیت‌های گردشگری فراوان، هر ساله هزاران گردشگر ایرانی و خارجی را به‌ سوی خود جذب می‌کند. این شهر یکی از ۱۰ شهر محبوب و پربازدید جهان است و یکی از دوست‌داشتنی ترین مقصدهای مهاجران ایرانی برای تجربه زندگی آرام […]

استانبول، شهری زیبا و آرمیده در جوار تنگه بسفر (Bosphorus) با طبیعت بی‌نظیر و شگفت‌انگیز و جذابیت‌های گردشگری فراوان، هر ساله هزاران گردشگر ایرانی و خارجی را به‌ سوی خود جذب می‌کند. این شهر یکی از ۱۰ شهر محبوب و پربازدید جهان است و یکی از دوست‌داشتنی ترین مقصدهای مهاجران ایرانی برای تجربه زندگی آرام و لذت‌بخش است.

حمایت مالی

روش‌های مختلفی برای گرفتن اقامت یا اخذ پاسپورت ترکیه وجود دارد، اما مطمئن‌ترین و آسان‌ترین روش، خرید ملک در ترکیه است. با توجه به اینکه اغلب ایرانیان شهر استانبول را دوست دارند، طبیعتاً ترجیح می‌دهند این شهر را برای خرید خانه و زندگی انتخاب کنند. به همین دلیل لازم دانستیم در این مطلب درباره این شهر زیبا و مزایای سرمایه گذاری ملکی در آن صحبت کنیم. اگر شما هم استانبول را به‌ عنوان مقصد مهاجرت خود انتخاب کرده‌اید و قصد خرید خانه یا آپارتمان در این شهر را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را دنبال کنید.

خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری سودآور
خرید ملک در استانبول یک سرمایه گذاری سودآور

استانبول؛ محبوب ترین مقصد مهاجرت به ترکیه

استانبول بهترین شهر ترکیه از نظر جذابیت‌های طبیعی، شرایط آب و هوایی، امکانات درمانی، رفاهی و گردشگری، امکانات آموزشی، حمل و نقل و معماری شهری است. زبان رسمی مردم این شهر ترکی استانبولی و واحد پول آنها لیر است. قبل از سفر به این شهر لازم است اطلاعات کلی را درباره آن بدانید:

  • شرایط آب و هوایی: مدیترانه ای
  • بهترین زمان سفر: بهار و پاییز
  • جاذبه های دیدنی: برج گالاتا، قصر توپکایی، مسجد آبی، خیابان استقلال، پارک مینیاتور، مسجد ایاصوفیه و آب ‌انبار قصر سلطنتی
  • وسایل حمل و نقل: اتوبوس، مترو، تراموا، تاکسی و کشتی
  • بایدها و نبایدها: مراقبت از وسایل ارزشمند در شهر و رعایت پوشش مناسب در مراکز مذهبی

با مزایای سرمایه گذاری برای خرید ملک در استانبول آشنا شوید

همانند زندگی در هر شهر مدرن و پیشرفته دیگری، زندگی در استانبول و خرید ملک در این شهر چندین مزیت مهم به همراه خواهد داشت که در ادامه توضیح می‌دهیم:

1.     امکان اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه

اولین و مهم‌ترین مزیت خرید خانه در استانبول، امکان دریافت پاسپورت یا شهروندی ترکیه است. البته به شرطی که ارزش ملک شما حداقل 400 هزار دلار باشد. براساس قوانین ترکیه به اتباع خارجی که برای خرید ملک در استانبول حداقل 400 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کنند، پاسپورت یا حق شهروندی تعلق می‌گیرد. اگر شهروندی ترکیه را داشته باشید، می‌توانید پس از گذشت 3 سال ملک خریداری ‌شده را بفروشید و در هر منطقه دیگری از استانبول که دوست داشتید، ملک جدیدی خریداری کنید.

با پاسپورت ترکیه می‌توانید به بیش از 70 کشور دنیا بدون ویزا سفر کنید، از انواع امکانات رفاهی و درمانی به ‌صورت رایگان بهره‌مند شوید و کلیه حقوق یک شهروند ترک را داشته باشید.

2.     امکان دریافت اقامت دائمی ترکیه

دومین مزیت سرمایه گذاری ملکی در استانبول، امکان اخذ اقامت دائمی این کشور است. اگر ارزش ملکی که خریداری می‌کنید حداقل 75 هزار دلار باشد، اقامت دائمی این کشور را دریافت می‌کنید. فقط باید توجه داشته باشید که ملک مورد نظر شما در محدوده مناطق ممنوعه استانبول نباشد. چون به املاکی که در مناطق ممنوعه هستند، اقامت دائمی داده نمی‌شود.

3.     تجربه ارزش ‌افزوده چند برابری در قیمت املاک خریداری ‌شده

مزیت بعدی، رشد روز افزون قیمت املاک در شهر استانبول است. خرید ملک در استانبول پیش از اینکه اقدامی در مسیر رسیدن به شهروندی ترکیه باشد، یک سرمایه گذاری عالی و به شدت سودآور است. زیرا قیمت ملک در ترکیه روز به‌ روز در حال افزایش است و هیچ بعید نیست ملکی که امروز به قیمت 400 هزار دلار خریداری می‌کنید، سال آینده به قیمت 8۰۰ هزار دلار برسد!

در حالی که در کشورهای اروپایی این طور نیست و شما هیچ کشوری را نمی‌توانید پیدا کنید که چنین شرایطی برای سرمایه گذاری و اعطای شهروندی داشته باشد. با توجه به پتانسیل بسیار بالای رشد قیمت املاک در ترکیه، پاسپورت ترکیه حداقل سودی است که شما از این سرمایه گذاری کسب می‌کنید و به بیان ساده‌تر، پاسپورت ترکیه برای شما کاملا رایگان تمام می‌شود. در ترکیه مناطقی وجود دارد که در حال ساخت و ساز هستند و پس از تکمیل ممکن است تا 300 درصد رشد قیمت داشته‌ باشند.

اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه
اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه

3 پیشنهاد عالی برای خرید ملک در استانبول و اخذ شهروندی ترکیه

همان طور که در بخش قبلی گفتیم، اولین و مهم‌ترین سودی که شما از خرید ملک در استانبول کسب می‌کنید، اخذ شهروندی ترکیه است. برای این کار فقط کافی است ارزش خانه یا آپارتمانی که از املاک ترکیه خریداری می‌کنید، حداقل 400 هزار دلار باشد. اما اینکه در کدام منطقه سرمایه گذاری کنید تا سود آن چندین برابر شود هم نکته مهمی است.

مناطقی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم جزو لوکس‌ترین و زیباترین محله های استانبول هستند که می‌توانید برای زندگی در آسایش و آرامش و هم‌زمان اخذ شهروندی این کشور، روی خرید آنها سرمایه گذاری کنید:

ü     منطقه سارییر؛ محله آیازآقا (Sarıyer_ayazağa)

سارییر یا ساری یر یکی از مناطق بسیار زیبای بخش اروپایی استانبول و به‌ اصطلاح اعیان‌ نشین است. تپه‌های اطراف این منطقه سرسبز و رو به مناطق جنگلی است و بیش از همه به سواحل زیبایش شهرت دارد. خانه های محله آیازآقا جزو لوکس‌ترین و زیباترین خانه‌های استانبول هستند و اغلب افراد متمول و مشهور ترکیه در این منطقه زندگی می‌کنند. شروع قیمت‌ها برای واحدهای تک خوابه این منطقه از 250 هزار دلار است.

ü     منطقه کادیکوی؛ محله فیکیرتپه (kadiköy_fikirtepe)

کادیکوی جزو مناطق بسیار زیبای بخش آسیایی استانبول است و محله فیکیرتپه جزو محله‌های رو به رشد این منطقه است که املاک مدرن و لوکسی دارد. خیابان معروف بغداد نیز در همین محله واقع شده است. فیکیرتپه استانبول یکی از مناطق دنج و آرام برای زندگی و شروع قیمت خانه‌های تک خوابه آن از 180 هزار دلار است.

ü     منطقه کائیتهانه (kağıthane)

منطقه کائیتهانه یا کائیت هانه نیز جزو مناطق در حال توسعه بخش اروپایی استانبول است. پروژه های بسیار لوکس و زیبایی در حال ساخته ‌شدن در بخش‌های مختلف این منطقه هستند. کائیت هانه از نظر دسترسی به امکانات رفاهی، تفریحی، گردشگری و مراکز خرید و همچنین وسایل حمل و نقل عمومی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد.

معتبرترین سایت ایرانی خرید ملک در استانبول
معتبرترین سایت ایرانی خرید ملک در استانبول

معتبرترین سایت ایرانی خرید ملک در استانبول

خرید ملک در استانبول کار آسانی نیست و نیاز به تجربه و تخصص بالا دارد. کم نیستند افرادی که به دلیل عدم آگاهی یا دریافت اطلاعات ناقص از مؤسسات مهاجرتی و بدتر از آن، عملکرد ناقص این مؤسسه‌ها سرمایه خود را از دست داده‌اند و موفق به خرید ملک نشده‌اند!

اما تیم هوم ترکی با بیش از 10 سال سابقه درخشان در زمینه امور مهاجرت به ترکیه از طریق خرید ملک، شامل مشاورین املاک حرفه‌ای و وکلای مجرب رسمی است که با شناخت بهترین مناطق استانبول برای سرمایه گذاری ملکی، بهترین خانه و آپارتمان‌ها را به شما معرفی می‌کنند. هلدینگ هوم ترکی خدمات متعدد دیگری را هم به ایرانیان ارائه می‌دهد، از جمله خرید ملک برای دریافت اقامت ترکیه و اخذ پاسپورت ترکیه با خرید ملک در استانبول، تحت نظر وکلای رسمی مجرب و مشاوران ملکی که بهترین واحدهای ملکی استانبول برای سرمایه گذاری و رسیدن به سود بیشتر را به شما معرفی می‌کنند.

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *