کدام را رزرو کنم؛ هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟

کدام را رزرو کنم؛ هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟

شنا، ورزشی است که در اقصی نقاط این کره خاکی طرفداران زیادی دارد. حس جریان آب بر روی پوست، سنگینی و فشار آب بر روی بدن، صداهای زیر آب و … همگی از جمله جذابیت‌های این ورزش محبوب هستند. یکی از بهترین نقاط برای تجربه شنا، سواحل و جزیره‌ها هستند. به لطف خدا، کشور عزیز […]

شنا، ورزشی است که در اقصی نقاط این کره خاکی طرفداران زیادی دارد. حس جریان آب بر روی پوست، سنگینی و فشار آب بر روی بدن، صداهای زیر آب و … همگی از جمله جذابیت‌های این ورزش محبوب هستند. یکی از بهترین نقاط برای تجربه شنا، سواحل و جزیره‌ها هستند. به لطف خدا، کشور عزیز و پهناورمان ایران نیز از سواحل و جزایر مناسب برای شنا بی‌بهره نمانده است

. جزیره کیش، یکی از بهترین مناطق گردشگری برای دوست‌داران و علاقه‌مندان به ورزش شنا است. جریان‌های آبی کم خطر، سواحل کم عمق، هتل‌های استخردار و … همگی از جمله امکانات آبی این جزیره تماشایی به شمار می‌روند. با این حال، مسئله دیگری در حین سفر پیش می‌آید. کدام هتل را باید انتخاب کنیم؟ هتل موردنظر شما، اهمیت زیادی در تجربه شما از سفر دارد. در میان هتل‌های این جزیره، هتل پانوراما کیش و هتل ترنج بسیار مشهور اند. اگر شما نیز بین این دو هتل مردد مانده‌اید، با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم: کدام را رزرو کنم؛ هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟

هزینه نهایی چقدر برای شما اهمیت دارد؟

یکی از مهم‌ترین فاکتورهای هر سفری، هزینه نهایی سفر است. مسائل مالی برای عده زیادی از مردم مهم اند و درنتیجه، مردم با توجه به هزینه نهایی یک هتل آن را انتخاب می‌کنند. هرچند، ما به شما توصیه می‌کنیم که در انتخاب هتل و  رزرو بهترین هتل های کیش از علی بابا ، علاوه بر هزینه نهایی به فاکتورهای دیگر نیز توجه داشته باشید. در هر صورت، نمی‌توانیم که اهمیت زیاد بعد مالی سفر را کتمان کنیم. به همین منظور، در ادامه مقاله به بررسی این دو هتل از نظر هزینه نهایی آن‌ها می‌پردازیم.

در حالت عادی، هزینه اتاقی در هتل ترنج کیش برای شما در بازه هفت میلیون تومان الی 9 میلیون تومان خواهد بود. البته، سری اتاق‌های امپریال هافبرد با هزینه 14 میلیون تومان نیز وجود دارند که از نظر هزینه نهایی، اصلا مناسب نیستند! هرچند این اتاق‌‎ها امکانات لوکس‌تر و جذاب‌تری در اختیار شما قرار می‌دهند. در حال حاضر و با احتساب تخفیف 62 درصدی تابستانه، هزینه هر شب اقامت در اتاق‌های هتل ترنج کیش در بازه دو میلیون و 600 هزار تومان الی چهار میلیون و 700 هزار تومان خواهد بود. هزینه هر شب اقامت در یک اتاق امپریال هافبرد نیز به مبلغ 14 میلیون می‌‎رسد.

کدام را رزرو کنم؛ هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟
کدام را رزرو کنم؛ هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟

در نقطه مقابل، هتل پانوراما کیش تخفیف کمتری به شما می‌دهد. تخفیف تابستانه این هتل، 13 درصد است. هرچند، به دلیل هزینه پایه پایین‌تر هتل پانوراما کیش نسبت به هتل ترنج، نتیجه نهایی ارزان‌تر خواهد بود! هزینه هر شب اقامت در هتل پانوراما کیش در بازه یک میلیون تومان الی دو میلیون و 330 هزار تومان قرار می‌گیرد. همانطور که خودتان نیز مشاهده می‌کنید، از نظر هزینه نهایی، هتل پانوراما کیش برای شما گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

به دنبال چطور امکاناتی هستید؟

نکته بعدی که در مقایسه میان هتل پانوراما کیش و هتل ترنج اهمیت دارد، امکانات آن‌ها است. هتل پانوراما کیش، در مرکز شهر قرار دارد. بنابراین، اگر به دنبال تعطیلاتی همراه با گردش در شهر یا خرید سوغاتی و … هستید، این هتل گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. علاوه بر موقعیت مکانی، امکانات ارائه‌شده در خود هتل نیز کاملا مدرن و مناسب اند. در حال حاضر تقریبا 3 سال از افتتاح هتل پانوراما کیش می‌گذرد. درواقع، این هتل کاملا تازه ساخت است و از همین نکته می‌توانید به سطح امکانات آن پی ببرید. هتل پانوراما کیش، در نزدیکی خلیج فارس، مراکزی خریدی مانند سارینا و زیتون، و همچنین مکان‌های دیدنی مرکز شهر قرار دارد.

در نقطه مقابل، هتل ترنج کیش از مرکز شهر دورتر است. درصورتی که قصد دارید به وفور به مرکز شهر تردد کنید، یا برای مسائلی نظیر خرید و … به کیش سفر می‌کنید، این فاصله زیاد برای شما دردسرآفرین خواهد شد. برای این مقاصد مسافرتی، بهتر است هتلی را انتخاب کنید که در نزدیکی مرکز شهر باشد. به همین دلیل، هتل پانوراما کیش مزایای بیشتری برای شما خواهد داشت.

کدام را رزرو کنم؛ هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟
کدام را رزرو کنم؛ هتل ترنج یا هتل پانوراما کیش؟

اما از طرف دیگر، اگر دوست دارید که تعطیلات خود را دور از هیاهوی شهری بگذارنید، هتل ترنج کیش انتخاب مناسب‌تری خواهد بود. بعضی وقت‌ها، انسان از هیاهوی شهر و شلوغی آن خسته می‌شود و دوست دارد که از این موارد فرار کند. هتل ترنج کیش، تجربه یک تعطیلات ساکت و آرام اما باکیفیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. امکانات این هتل مانند غذاخوری‌ها، اقامت‌گاه‌ها و … شما را از مراجعه به شهر معاف خواهند کرد. بدین ترتیب، می‌توانید از تعطیلات آرام خود در ناحیه‌ای ساحلی لذت ببرید.

از علاقه‌مندان شنا در دریا هستید؟

با اینکه شنا طرفداران زیادی دارد، اما همه آن‌ها هم سلیقه نیستند. عده‌ای شنا در استخرهای روپوشیده یا روباز را ترجیح می‌دهند. در مقابل، دسته دوم ترجیح می‌دهند که در آب‌های آزاد ساحل شنا کنند. اگر جزئی از دسته دوم هستید، انتخاب مناسب برای شما هتل ترنج کیش خواهد بود. با اینکه خود هتل پانوراما کیش استخر دارد، ولی در مجاورت ساحل واقع نشده است. به همین دلیل، هربار برای شنا در ساحل باید مسافت زیادی را از هتل تا آن‌جا طی کنید. در نقطه مقابل، هتل ترنج کیش دقیقا بر روی دریا قرار گرفته است. شما هر لحظه که اراده کنید به ساحلی کم‌عمق و پاکیزه دسترسی دارید! بنابراین، اگر تجربه شنا در ساحل برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، حتما هتل ترنج کیش را انتخاب کنید. درصورتی که همچنان درمورد مواردی نظیر هتل پانوراما کیش یا هتل ترنج سوالاتی دارید، می‌توانید با متخصصین ما در قسمت پشتیبانی سایت تماس بگیرید و از مشورت آن‌ها بهره‌مند شوید.

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *