تحصیل در آرژانتین

تحصیل در آرژانتین رایگان (شرایط اقامت تحصیلی آرژانتین)

تحصیل در آرژانتین موقعیت بسیار کم هزینه برای مهاجرت آسان از طریق تحصیل در کشورهای آمریکای جنوبی می باشد. شما میتوانید به آسانی پس از فارغ التحصیلی در دانشگاه های آرژانتین، به استخدام شرکت های آمریکایی و کانادایی دربیایید. در ادامه با تراول تورز همراه باشید تا بیشتر درباره تحصیل رایگان در آرژانتین می پردازیم. […]

تحصیل در آرژانتین موقعیت بسیار کم هزینه برای مهاجرت آسان از طریق تحصیل در کشورهای آمریکای جنوبی می باشد. شما میتوانید به آسانی پس از فارغ التحصیلی در دانشگاه های آرژانتین، به استخدام شرکت های آمریکایی و کانادایی دربیایید. در ادامه با تراول تورز همراه باشید تا بیشتر درباره تحصیل رایگان در آرژانتین می پردازیم.

حمایت مالی
فهرست مطالب راهنمای مهاجرت تحصیلی آرژانتین

مقدمه تحصیل در آرژانتین

دانشگاه های دولتی آرژانتین مزایای بسیاری را برای دانشجویانی که توانایی پرداخت شهریه را ندارند ارائه می دهند تا بتوانند در آرژانتین به صورت رایگان تحصیل کنند.

با ادامه بحران اقتصادی ، دانشجویان بیشتری با حداقل هزینه های تحصیل و اسکان به دنبال فرصت های آموزش عالی می گردند. بیش از 90٪ دانشجویان در دانشگاه های تحت حمایت دولت ثبت نام می کنند که در آنها با وجود وضعیت مالی و موفقیت های تحصیلی ، تحصیلات رایگان دریافت می کنند.

شرایط تحصیل در آرژانتین

شرایط تحصیل در آرژانتین

دانشگاه ها در آرژانتین بر اساس الگوی آموزش غرب تأسیس شدند. آنها در سطح ملی و همچنین بین المللی از نظر کیفیت مدارک به پیشرفت شناخته شده ای دست می یابند. شما می توانید در آرژانتین در حدود 39 دانشگاه دولتی (ملی) و بدون شهریه که توسط وزارت آموزش و پرورش تأمین می شود ، به صورت رایگان تحصیل کنید.

این موسسات آموزش عالی سالانه بیش از 1.5 میلیون دانشجو ثبت نام می کنند. در طول دهه اول این قرن ، تعداد دانشجویان خارجی پذیرفته شده در دانشگاه های دولتی و خصوصی در آرژانتین به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

بیشترین قسمت این دانشجویان خارجی در دانشگاه بوینس آیرس ثبت شده است. این یک دانشگاه دولتی اصلی در آرژانتین است و در بزرگترین شهر و پایتخت واقع شده است. این دانشگاه همچنین به عنوان یکی از مهمترین دانشگاههای آرژانتین ارائه می شود.

در سال 2011 ، این دانشگاه 10،646 دانشجوی بین المللی را در برنامه های دانشگاه و 2165 دانشجو را در برنامه های تحصیلات تکمیلی ثبت نام کرده است.

دانشجویان در سطح دانشگاه در دانشکده های پزشکی ، بازرگانی ، اقتصاد ، معماری ، طراحی و حقوق متمرکز هستند. علاوه بر این ، مدارسی که بیشترین تعداد دانشجویان خارجی تحصیلات تکمیلی را شامل می شوند ، دانشکده های مهندسی ، معماری و طراحی هستند.

این دانشکده ها به حدود 40٪ فارغ التحصیلان بین المللی شباهت دارد ، در حالی که دانشکده های دندانپزشکی و روانشناسی حدود 25٪ از ثبت نام را انجام می دهند.

آموزش خصوصی در آرژانتین

به گفته رئیس دانشکده مدیریت بازرگانی در دانشگاه پالرمو ، بخش دانشگاه های خصوصی بسیاری از دانشجویان بین المللی را نیز به خود جذب می کند ، حدود 30٪ از دانشجویان.

اگرچه دانشجویان در دانشگاه های خصوصی شهریه را می پردازند ، اما معمولاً هزینه های دوره های کارشناسی کمتر از کشورشان است.

در حالی که دانشجویان آرژانتینی می توانند بدون هیچ گونه هزینه ای در دانشگاه های آزاد ثبت نام کنند ، دانشجویان بین المللی هنگام ثبت نام در دانشگاه دولتی آرژانتین انتظار دارند مبلغ کمی را پرداخت کنند.

هزینه های تحصیل در آرژانتین

شما می توانید در دانشگاه های دولتی به صورت رایگان در آرژانتین تحصیل کنید. از طرف دیگر ، برای تحصیل در دانشگاه های خصوصی در آرژانتین ممکن است بین 5000 تا 15500 دلار در سال هزینه شود ، هزینه های کارشناسی و برخی از برنامه های تحصیلات تکمیلی رایگان است.

علاوه بر این هزینه های زندگی در آرژانتین از بسیاری از کشورهای دیگر کمتر است.

ثبت نام در دانشگاه های آرژانتین

دانشگاه های دولتی آرژانتین بهترین هستند ، بخصوص که رایگان هستند. بسیاری از دانشگاههای خصوصی خوب نیز وجود دارند ، اگرچه آنها رایگان نیستند ، اما از نظر استانداردهای غربی گران نیستند.

شما برای دانشگاهی که در آرژانتین تحصیل می کنید گزینه های مختلفی دارید. برخی از برنامه ها وجود دارد که برای دانشجویان خارجی طراحی شده است ، به ویژه آنها که زبان اسپانیایی را می آموزند. دانشگاه های خصوصی مانند پالرمو و بلگرانو برنامه های ویژه ای را برای زبان آموزان اسپانیایی ارائه می دهند. این برنامه ها رایگان نیستند ، اما به طور قابل توجهی کمتر از متوسط برنامه های تحصیل در خارج از کشور هستند.

به یاد داشته باشید که ثبت نام در هر دانشگاهی که می خواهید آسان نیست. به عنوان مثال ، دانشگاه بوینس آیرس یکی از قدیمی ترین دانشگاه های رقابتی نه تنها در آرژانتین بلکه در کل آمریکای لاتین است. بنابراین ، شما باید یک کاندید مناسب برای جلب توجه باشید.

مدارک مورد نیاز برای پذیرش تحصیلی آرژانتین​

شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ پذیرش تحصیلی آرژانتین

برخی از دانشگاه ها برای تحصیل به عنوان دانشجوی خارجی مشکلی با شما ندارند ، در حالی که برخی دیگر مانند دانشگاه بوینس آیرس (UBA) به دانشجو یا اقامت نیاز دارند ، به استثنای دانشجویانی که ویزای توریستی دارند. قبل از ثبت نام در هر مکانی ، ابتدا با سفارت و مدرسه تماس بگیرید.

سالانه حدود 90،000 دانشجوی بین المللی برای تحصیل در آرژانتین می آیند ، بیش از هر کشور دیگری در آمریکای لاتین غیر از اروگوئه. بیایید شروع به صحبت در مورد نحوه دریافت ویزای دانشجویی برای آرژانتین کنیم ، پس از اینکه مهمترین دانشگاههای آرژانتین را قبلاً ارائه کردیم.

به عنوان یک دانشجوی بین المللی ثبت شده ، از موسسه دانشگاهی مطلع شوید که آیا به ویزای دانشجویی نیاز دارید یا خیر. همچنین مطمئن شوید که مدارک صحیحی برای ورود به کشور دارید. در مورد دانشجویان ساکن بیش از 90 روز ، معمولاً ویزای دانشجویی پیش شرط اصلی است.

شرایط اساسی برای گرفتن ویزای دانشجویی برای آرژانتین
گذرنامه معتبر ، از جمله مهر ویزای توریستی آرژانتین. اعتبار گذرنامه باید تا شش ماه پس از تاریخ اتمام تحصیل مورد انتظار شما باشد. همچنین باید یک فتوکپی از هر صفحه گذرنامه خود را ارائه دهید.
دو عکس 4 × 4 در پس زمینه سفید
اثبات ثبت نام دانشگاه شما در دانشگاه آرژانتین
یک گواهی پلیس نشان می دهد که شما در آرژانتین سابقه کیفری ندارید. این را می توانید از یک ایستگاه پلیس محلی تهیه کنید.
پرداخت هزینه ویزای دانشجویی. این فقط به صورت نقدی قابل پرداخت است.
بسته به ملیت ، محل تحصیل و مدت اقامت مورد انتظار ، ممکن است از شما خواسته شود که مدارک دیگری را ارائه دهید ، مانند:

نسخه های معتبر شناسنامه شما

اثبات داشتن بودجه کافی برای تأمین هزینه های خود در آرژانتین
مدارک کافی دانش اسپانیایی
گواهی حسن سلوک و رفتار. این مدرک را می توانید از پلیس کشوری که در آن زندگی می کنید تهیه کنید. این گواهینامه باید توسط مترجم معتبر Colegio de Traductores Públicos de la Ciudad de Buenos Aires ترجمه شود ، ترجمه رسمی شود و قانونی شود.
اسکن و کپیهای متعدد گذرنامه یا کارتهای شناسایی و عکسهای گذرنامه اضافی
چگونه درخواست شود
برنامه ها و مدارک باید مستقیماً در وقت ویزا ارسال شوند. بخش ویزا قرارهای ویزا را دوشنبه ، چهارشنبه و جمعه از ساعت 10:00 تا 12:30 صبح انجام می دهد. کنسولگری در تعطیلات آرژانتین و آمریکا بسته می شود. این متقاضیان را ترغیب می کند حداقل 30 روز قبل از تاریخ سفر پیشنهادی خود ، درخواست خود را ارسال کنند و قبل از صدور ویزا برنامه سفر غیرقابل برگشتی تنظیم نکنند.

الزامات ویزای دانشجویی آرژانتین

کمتر از 90 روز: برای دانشجویانی که در دوره های غیررسمی ، برنامه های تبادل دانشجو و بورسیه تحصیلی کمتر از 90 روز مشغول به کار هستند ، آنها به عنوان توریست (ویزای توریستی) وارد کشور می شوند و در آن اقامت می کنند.

بیش از 90 روز: برای دانشجویانی که بیش از 90 روز درگیر مطالعات غیررسمی ، برنامه های تبادل دانشجو و بورسیه تحصیلی هستند. دانشجویانی که مشغول برنامه های تبادل فرهنگی یا دوره های کارآموزی هستند (صرف نظر از مدت زمان آنها) باید موارد زیر را ارائه دهند:

مجوز ورود (PIM)

گذرنامه

فرم FSV را ایجاد کنید

دو (2) عکس فعلی

اثبات وضعیت مهاجرت

سوابق پلیس (16 سال یا بالاتر)

بیانیه سوگند خورده

مجوز سفر

اثبات وجوه

هزینه های ویزای آرژانتین

مجوز ورود (PIM): شما باید این درخواست را از موسسه آموزشی بخواهید. به محض صدور مجوز توسط Direccion Nacional de Migraciones (DNM) ، باید درخواست ها را در دفتر کنسولگری ذکر شده در مجوز ارائه دهید. در صورت عدم صدور مجوز ورود ویزا پردازش نخواهد شد. متقاضی باید اسناد زیر (اصل و یک نسخه) را در دفتر کنسولگری ارائه دهد:

گذرنامه / سند سفر: اصل و یک نسخه از صفحه اول را ارسال کنید. گذرنامه یا سند سفر باید حداقل شش (6) ماه از تاریخ در نظر گرفته شده برای ورود معتبر باشد و حداقل دارای دو (2) صفحه خالی باشد.

مراحل درخواست ویزای آرژانتین

روند ویزا به طور منظم 7-10 روز کاری طول می کشد. در برخی موارد ، به 30 تا 45 روز زمان نیاز دارد. در چنین مواردی به شما اطلاع داده می شود.

روند ویزای تسریع شده ای وجود دارد که حداکثر سه روز کاری طول می کشد و مستلزم پرداخت هزینه 40 دلار است. بسته به در دسترس بودن ، ممکن است واجد شرایط خدمات ویزای سریع باشید. در ازای ویزاهایی که به زمان پردازش 30-45 روز نیاز دارند ، هزینه تسریع شده اعمال نمی شود.

سوالات متداول درباره تحصیل در آرژانتین

تحصیل در این کشور ارزان است و برای افراد خاص که شرایط دریافت فاند و بورسیه را دارند میتواند رایگان شود.

این مبلغ بسته به موقعیت ملک کاملا متفاوت است اما عموما روی رنج ۱۲۰ تا ۴۰۰ دلار در ماه می باشد.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۴ از ۵
از مجموع ۵ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *