بررسی هزینه زندگی در مونته نگرو

بررسی کامل هزینه ‌های زندگی در کشورهای مونته نگرو، دومینیکا و سنت لوسیا

اگر شما قصد دارید به یکی از کشورهای جذاب مونته نگرو، دومینیکا و سنت لوسیا سفر کنید و شرایط اقامت در آنجا را بسنجید و برنامه بلند مدتتان این است که بتوانید در این کشورها زندگی کنید باید مهم‌ترین نکته که برسی هزینه زندگی در این سه کشور است را انجام دهید. ما در این […]

اگر شما قصد دارید به یکی از کشورهای جذاب مونته نگرو، دومینیکا و سنت لوسیا سفر کنید و شرایط اقامت در آنجا را بسنجید و برنامه بلند مدتتان این است که بتوانید در این کشورها زندگی کنید باید مهم‌ترین نکته که برسی هزینه زندگی در این سه کشور است را انجام دهید. ما در این مطلب سعی داریم از طریق آمار و ارقام این مسئله را برای شما بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

بررسی هزینه زندگی در مونته نگرو

آیا تصمیم گرفته اید در نهایت رویای همیشگی خود را دنبال کنید و زندگی جدیدی را در کنار دریا شروع کنید؟ پس باید بدانید که مونته نگرو انتخاب درستی برای انجام این کار است!

با این حال، مهاجرت به کشور دیگر تصمیمی است که باید با دقت گرفته شود. بنابراین، شما باید تمام اطلاعات را از قبل داشته باشید. دانستن هزینه زندگی در مونته نگرو یکی از اصلی ترین عواملی است که شما را تشویق می کند تا برای همیشه به این کشور جذاب در دریای آدریاتیک بروید.

بررسی هزینه زندگی در مونته نگرو
بررسی هزینه زندگی در مونته نگرو

هنگام اجاره آپارتمان در مونته نگرو، مکان خود را عاقلانه انتخاب کنید زیرا این عاملی است که عمدتاً هزینه ها را تعیین می کند. به عنوان مثال در شهرهای ساحلی هر چه ملک به ساحل نزدیکتر باشد، اجاره بها بیشتر می شود. قیمت همچنین به اندازه و نوع محل اقامت بستگی دارد، چه یک آپارتمان متوسط ​​اجاره کنید یا یک آپارتمان مجلل.

میانگین نرخ ماهانه اجاره آپارتمان در مونته نگرو:

  • آپارتمان یک خوابه – حدود 250 یورو
  • آپارتمان دو خوابه – تقریباً 350 یورو
  • آپارتمان درجه یک – بیش از 2000 یورو.

مونته نگرو به دلیل جذاب های شهری و طبیعی، مقصد زندگی مورد علاقه بسیاری از مردم است. بسته به علاقه  و سبک زندگی که به آن عادت دارید، هزینه های زندگی ماهانه می تواند متفاوت باشد. وقتی صحبت از هزینه های زندگی به میان می آید، سبد غذای نرمال بازار بهترین بینش را در مورد نیازهای عمومی ماهانه ارائه می دهد.

  • قرص نان – 0.50 یورو
  • غلات صبحانه – 3 یورو
  • لیتر شیر – 0.8 یورو
  • قهوه (200 گرم) – 2.5 یورو
  • مرغ (کیلوگرم) – 6 یورو
  • تخم مرغ – 1.50 یورو
  • موز (کیلوگرم) – 1.00 یورو
  • سیب (کیلوگرم) – 0.95 یورو
  • گوجه فرنگی (کیلوگرم) – 1.10 یورو
  • سیب زمینی (کیلوگرم) – 0.50 یورو

بررسی هزینه زندگی در دومینیکا

در مقایسه با آمریکا یا اروپا، هزینه زندگی در دومینیکا نسبتا پایین است. قیمت اجاره و املاک و مستغلات نسبت به اکثر جزایر کارائیب کمتر است، محصولات محلی ارزان هستند و همچنین حمل و نقل. اگر به دنبال زندگی یا بازنشستگی با بودجه هستید، این مکان مناسب شماست.

به عنوان مرجع، شما می توانید انتظار داشته باشید که هزینه یک خانواده چهار نفره در ماه حدود 3200 دلار بدون اجاره بها باشد. هزینه های ماهانه یک نفر بدون اجاره بها 860 دلار برآورد می شود.

یک قرص نان سفید تازه 1.90 دلار است، تقریباً همان قیمت یک پیمانه آبجو در یک بار است. تعرفه تلفن همراه که از پیش پرداخت میشود حدود 0.32 دلار در دقیقه هزینه دارد و خدمات آب و برق برای یک آپارتمان 85 متر مربعی حدود 46 دلار به اضافه اینترنت نامحدود 65 دلار است. کارت ماهیانه برای یک باشگاه که اوقات فراغت شما را به بهترین شکل ممکن پر کند حدود 60 دلار در ماه است.

بررسی هزینه زندگی در دومینیکا
بررسی هزینه زندگی در دومینیکا

غذا و نوشیدنی در خارج از خانه، در کشور دومینیکا ارزان است. این کشور مملو از بارها و رستوران‌ها و مکان های عالی برای صرف غذا است. به شما پیشنهاد میکنیم که حتما غذاهای لذیذ محلی را امتحان کنید، ترکیبی از تأثیرات غذاهای محلی، بومی آمریکا، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی.

در دومینیکا، گزینه های مختلفی برای صرف غذا وجود دارد و قیمت ها بر این اساس متفاوت است. یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت معادل 7 دلار است، در حالی که یک وعده غذایی سه وعده برای دو نفر در یک رستوران متوسط ​​برابر با 70 دلار است.

همچنین به خاطر داشته باشید که نوشیدنی های وارداتی و داخلی نسبت به اکثر کشورها ارزان تر هستند. دومینیکا یک سیستم آموزش عمومی – رایگان – و هم یک سیستم آموزش خصوصی – دارد که باید در آن هزینه پرداخت کنید. هزینه ماهانه یک پیش دبستانی یا مهدکودک خصوصی و تمام روز 140 دلار است

تحصیل در مدرسه برای دانش آموزان 5 تا 16 سال رایگان و اجباری است. با این حال می توانید چند مدرسه خصوصی در دومینیکا پیدا کنید. اکثر دانشگاه ها خصوصی هستند. هزینه های ثبت نام در دانشگاه ها متفاوت است، با این حال در زیر برآوردی از هزینه ها برای دانشجویان بین المللی برای یک سال در دانشگاه های خصوصی ارائه شده است.

  • هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی بین المللی 11900 دلار در سال برآورد شده است
  • هزینه برای فارغ التحصیلان بین المللی 17850 دلار در سال برآورد شده است

دانشجویان همچنین در صورت تمایل – با قیمت اضافی – این فرصت را دارند که در خانه های پردیس اقامت کنند.

 

هزینه زندگی در سنت لوسیا

هزینه زندگی در سنت لوسیا در مقایسه با بریتانیا و ایالات متحده نسبتاً پایین است و ساکنان از یک سیستم مالیاتی مطلوب بهره می برند – هیچ مالیات بر ارث، مالیات بر ثروت کسب شده در خارج از کشور در سنت لوسیا از شما گرفته نمیشود. از آنجایی که پس از دریافت تابعیت سنت لوسیا شما میتوانید از کیفیت بالای زندگی در این کشور زیبا برخوردار شوید ، این جزیره شاهد افزایش مهاجران خارجی است که به این بهشت ​​گرمسیری نقل مکان می کنند – که عمدتاً از ایالات متحده و کانادا آمده اند. جامعه مهاجر سنت لوسیا یکی از دوستانه ترین جامعه مهاجران در جهان است.

  • یک نانتقریباً 2 دلار آمریکا
  • بطری کوکولا 500 میلی لیتری تقریباً 2 دلار آمریکا
  • بطری آب لیتری 2 دلار آمریکا
  • دوجین تخم مرغ 5-6 دلار آمریکا
  • پنیربلوک کوچک 3 دلار آمریکا
  • نوشیدنی (محلی) 2 دلار آمریکا (اکثرنوشیدنی ها در اینجا تولید می شود و بسیار ارزان است) بطری 330 میلی لیتری
  • لوبیا پخته 470 میلی لیتر قلع – 4 دلار آمریکا
  • کره 1 پوند 10 دلار آمریکا
هزینه زندگی در سنت لوسیا
هزینه زندگی در سنت لوسیا

برای اینکه تخمینی از قیمت رستوران به شما بدهیم: یک وعده غذایی در یک رستوران ارزان قیمت 5 دلار است، در حالی که یک وعده غذایی برای دو نفر در یک رستوران متوسط ​​29 دلار است.

با هجوم مهاجرانی که به جزیره نقل مکان می کنند، بازار املاک و مستغلات سنت لوسیا در حال رونق است. املاکی مانند ویلاها، استراحتگاه ها، آپارتمان ها، آپارتمان ها، خانه های تاریخی استعماری با طیف وسیعی از قیمت ها در دسترس هستند. برخی از بهترین شهرها برای زندگی در سنت لوسیا عبارتند از Castries، Rodney Bay، Soufriere و Marigot Bay. در زیر برخی از قیمت های ملکی که می توانید در بازار پیدا کنید آورده شده است:

  • خانه محلی سنت لوسیا = شروع از 200000 دلار.
  • کاندوها و خانه های ییلاقی مدرن = حدود 300000 دلار
  • ویلاهای ساحلی = 1,000,000 دلار.

 

نتیجه

برای زندگی و مهاجرت در هرکدام از این سه کشور، یکی از فاکتورهای مهم مباحث مالی است. همانطور که دیدید، این کشورها ضمن داشتن امنیت و آرامش بیش از حد خود، از هزینه زندگی بالایی برخوردار نیستند و اگر شما سرمایه کافی را داشته باشید، به راحتی و با هزینه های بسیار کم میتوانید در این کشور از سطح زندگی مناسبی برخوردار شوید.

 

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *