بليط هواپيما تهران به استانبول

بلیط هواپیما تهران به استانبول لوفتهانزا + قیمت و امکانات پرواز

استانبول شهر محبوبی برای گردشگران است. سالانه مسافران زیادی از شهرهای مختلف دنیا به استانبول سفر می‌کنند تا دیدنی‌های جذاب آن را از نزدیک دیده و روزهای خوبی را در این‌شهر داشته باشند. جاذبه‌های فرهنگی، هنری و تاریخی استانبول باعث شده‌اند تا فضای جذابی برای مسافران از ترکیب مدرنیته و سنت به وجود بیاید. اگر […]

استانبول شهر محبوبی برای گردشگران است. سالانه مسافران زیادی از شهرهای مختلف دنیا به استانبول سفر می‌کنند تا دیدنی‌های جذاب آن را از نزدیک دیده و روزهای خوبی را در این‌شهر داشته باشند. جاذبه‌های فرهنگی، هنری و تاریخی استانبول باعث شده‌اند تا فضای جذابی برای مسافران از ترکیب مدرنیته و سنت به وجود بیاید. اگر نگاهی به سایت‌های فروش بلیط داشته باشیم متوجه می‌شویم که پروازهای مختلفی از ایران به استانبول انجام می‌شود. استانبول مقصد محبوبی برای سفرهای خارجی‌ ایرانی‌ها است. اگر قصد سفر به کشوری دیگر داشته باشید، قطعا یکی از اولین گزینه‌هایی در لیست بررسی شما ظاهر می‌شود، شهر استانبول خواهد بود. بليط هواپيما تهران به استانبول را می‌توانید از شرکت‌های هواپیمایی مختلفی بخرید. سایت علی بابا به شما کمک می‌کند تا بتوانید انواع بلیط‌های پرواز به استانبول را با هم مقایسه کرده و گزینه فوق‌العاده‌ای برای سفر خود و همراهان‌تان داشته باشید.

در این‌مقاله می‌خواهیم درباره بلیط هواپیما تهران به استانبول لوفتهانزا توضیح دهیم. اگر به استانبول سفر می‌کنید یا دوستان دارید درباره قیمت و امکانات پرواز تهران به استانبول لوفتهانزا اطلاعات بیشتری داشته باشید، حتما این‌مقاله را دقیق و کامل خوانده و آن را با دوستان یا هم‌سفران خود نیز به اشتراک بگذارید. موضوع را با توضیح کوتاهی درباره هواپیمایی لوفتهانزا آغاز می‌کنیم و سپس جزئیاتی از پرواز این‌شرکت به شهر زیبای استانبول را به شما توضیح می‌دهیم.

هواپیمایی لوفتهانزا

شرکت هواپیمایی لوفتهانزا بزرگ‌ترین هواپیمایی آلمان و اروپا است که پروازهای بسیاری را به نقاط مختلف جهان مدیریت می‌کند. از ویژگی‌های این‌هواپیمایی می‌توان به ناوگان هواپیمایی بزرگ و خدمات فوق‌العاده آن به مسافران اشاره کرد. یکی از اولین مواردی که شاید هنگام خرید بلیط تهران به استانبول هواپیمایی لوفتهانزا روبه‌رو شوید، ممکن است قیمت بیشتر آن نسبت به برخی از دیگر ایرلاین‌ها باشد که این‌موضوع با شرایطی که گفته شد و امکانات و خدمات خوب این‌ایرلاین می‌تواند تا حدود زیادی طبیعی و قابل‌پیش‌بینی باشد. مقر اصلی هواپیمایی لوفتهانزا، فرودگاه فرانکفورت و کلن است. اغلب پروازهای لوفتهانزا از شهرهای فرانکفورت و مونیخ انجام می‌شوند. هواپیمایی لوفتهانزا کلاس‌های مختلفی را برای مسافران خود فراهم کرده که عبارت‌اند از:

  • پرواز فرست کلاس لوفت‌هانزا
  • پرواز بیزینس کلاس لوفت‌هانزا
  • پرواز پریمیوم اکونومی لوفت‌هانزا
  • پرواز اکونومی کلاس لوفت‌هانزا
بليط هواپيما تهران به استانبول
بليط هواپيما تهران به استانبول

هریک از کلاس‌ها شرایط خاص خود را دارند که شما بسته به‌ این‌که کدام نوع از کلاس‌ها برای پرواز خود انتخاب می‌کنید، می‌توانید اطلاعات آن‌ها را از سایت خود شرکت هواپیمایی لوفتهانزا یا سایت‌هایی مانند علی بابا بخوانید. در قسمت‌های بعد می‌خواهیم درباره بليط هواپيما تهران به استانبول با این‌شرکت هواپیمایی توضیح دهیم. اگر دوست دارید با شرکت هواپیمایی لوفتهانزا از تهران به استانبول سفر کنید حتما ادامه مقاله را بخوانید.

خرید بليط هواپيما تهران به استانبول هواپیمایی لوفتهانزا

یکی از بهترین سایت‌ها برای خرید انواع بلیط‌های هواپیما مانند بليط هواپيما تهران به استانبول، سایت علی بابا است. علی بابا سعی کرده بهترین و کامل‌ترین لیست را از همه پروازها و مسیرهای برای مسافران فراهم کند. شاید شما بليط پرواز تهران به استانبول هواپیمایی لوفتهانزا را در بسیاری از سایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما پیدا نکنید، اما علی بابا این‌امکان را برای شما فراهم کرده تا انتخاب‌های بیشتری را در بستر یکی از بهترین رابط‌های کاربری دراختیار داشته باشید. کافی است برای خرید این‌بلیط به سایت علی بابا مراجعه کرده و در قسمت بلیط هواپیما نام مبدا و مقصد را وارد کرده و جستجو کنید. برای این‌که راحت‌تر بلیط هواپیما شرکت هواپیمایی لوفتهانزا را پیدا کنید، کافی است از قسمت فیلتر اسم شرکت‌ها، نام این‌شرکت را تیک بزنید.

بليط هواپيما تهران به استانبول
بليط هواپيما تهران به استانبول

امکانات بليط هواپيما تهران به استانبول هواپیمایی لوفتهانزا

اگر می‌خواهید بليط هواپيما تهران به استانبول هواپیمایی لوفتهانزا بخرید، می‌توانید از کلاس پروازی اقتصادی یا همان پرواز اکونومی کلاس لوفت‌هانزا استفاده کنید. سرگرمی‌های متنوعی مانند جدیدترین فیلم‌ها و شبکه‌های رادیویی بین‌المللی، فضای بیشتر برای درازکشیدن و خواباندن صندلی و کوسن‌های نرم ۴۰‌سانتی‌متری برخی از امکاناتی هستند که سفر با این‌کلاس را برای مسافران راحت‌تر می‌کند. شما در این‌کلاس پروازی می‌توانید چمدانی با وزن 23 کیلوگرم با خود داشته باشید. از دیگر خدماتی که سفر با هواپیمایی لوفتهانزا برای مسافران فراهم می‌کند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فروشگاه‌‌های جهانی لوفت‌هانزا
  • چک این باکیفیت‌تر در فرودگاه فرانکفورت
  • ناوگان هواپیمایی نسل جدید
  • امکان دریافت خدماتی مانند دریافت رایگان ویلچر برای افرادی که به آن نیاز دارند

قیمت بليط هواپيما تهران به استانبول هواپیمایی لوفتهانزا

قیمت بلیط هواپیما به موارد زیادی بستگی دارد. شما ممکن است در یک روز قیمت‌های مختلفی را برای انواع بلیط‌های چارتری ببینید. در سایت‌های فروش آنلاین بلیط به‌راحتی امکان برسی تاثیر عوامل مختلف بر قیمت بلیط هواپیما وجود دارد. شما برای سفر از تهران به استانبول با هواپیمایی لوفتهانزا باید حدود 32 میلیون تومان برای پرواز اکونومی کلاس لوفت‌هانزا بپردازید. البته ممکن است نرخ‌های متفاوتی را با شرایط دیگری هم برای این‌پرواز پیدا کنید. قطعا یکی از بهترین و ارزان‌ترین سایت‌های برای خرید بلیط هواپیما سایت علی بابا است که شما می‌توانید اطلاعات بیشتری درباره این‌پرواز را در همین سایت بخوانید.

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵.۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *