اخذ شهروندی ترکیه

اخذ شهروندی ترکیه در کمترین زمان

ترکیه بخاطر وجود مراکز آموزشی، درمانی، تجاری و تفریحی متنوع و باکیفیت و همچنین فرصت های سرمایه گذاری و کاری بسیار، یک کشور محبوب برای ایرانیان جهت زندگی، کار، تحصیل و نیز اخذ شهروندی به شمار می آید. بر این اساس، روش های مختلفی برای کسب شهروندی ترکیه در کمترین زمان وجود دارد که یکی […]

ترکیه بخاطر وجود مراکز آموزشی، درمانی، تجاری و تفریحی متنوع و باکیفیت و همچنین فرصت های سرمایه گذاری و کاری بسیار، یک کشور محبوب برای ایرانیان جهت زندگی، کار، تحصیل و نیز اخذ شهروندی به شمار می آید. بر این اساس، روش های مختلفی برای کسب شهروندی ترکیه در کمترین زمان وجود دارد که یکی از آنها خرید ملکی به ارزش حداقل 400 هزار دلار می باشد. یکی از شهرهای پرطرفدار ترکیه برای این اقدام، شهر ازمیر می باشد که به دلیل شرایط عالی زندگی، آب و هوای مطبوع، موقعیت های متعدد کاری و سرمایه گذاری و بسیاری امتیازات دیگر، محبوب است.

برای این منظور، وب سایت اوکازیون با سال ها تجربه موفق در حوزه خرید و فروش انواع ملک در ترکیه، علاوه بر آمادگی کامل برای ارائه مشاوره رایگان به ایرانیان، آنها را جهت خرید ملک در ترکیه و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف، همراهی می کند. شما می توانید برای دریافت هرگونه مشاوره رایگان، بطور مثال، در مورد خرید ملک در ازمیر، با شماره تلفن: +90-5434131173 تماس بگیرید.

شرایط عمومی اخذ شهروندی ترکیه

اتباع خارجی برای دریافت پاسپورت ترکیه و اخذ شهروندی این کشور، در ابتدا باید شرایط عمومی زیر را داشته باشند:

  • اشخاص متقاضی باید به سن قانونی 18 سال رسیده و از سلامت عقلی کامل برخوردار باشند.
  • باید مالیات و هزینه های انجام فرآیند را بپردازند.
  • درصورتی که از طریق خرید ملک مایل به اخذ شهروندی هستید، باید در نظر داشته باشید قیمت ملک خریداری شده باید حداقل 400 هزار دلار بوده و هیچ گونه مشکل قانونی نداشته باشد.
  • ملیت فرد نباید یکی از پنج ملیت: ارمنستان، کوبا، نیجریه، کره شمالی و سوریه، که از داشتن املاک و مستغلات در ترکیه منع شده اند، باشد.
  • عدم اقامت غیرقانونی در ترکیه

نکته 1: اگر از طریق خرید ملک مایل به دریافت شهروندی ترکیه هستید، در نظر داشته باشید ملک مورد نظر شما باید از یک شهروند ترکیه خریداری شود؛ در غیر این صورت، امکان اخذ شهروندی برای شما وجود نخواهد داشت.

نکته 2: خریداران و سرمایه گذارانی که از طریق خرید ملک، شهروندی این کشور را کسب کرده اند، تا 3 سال اجازه فروش آن را نخواهند داشت؛ زیرا شهروندی آنها با این کار باطل خواهد شد.

اخذ شهروندی با خرید ملک در ترکیه

با توجه به شرایط بسیار مناسب ترکیه برای زندگی، کار، تحصیل و سرمایه گذاری، دریافت شهروندی و پاسپورت این کشور به ویژه برای کسانی که قصد بهبود کیفیت زندگی خود و سرمایه گذاری ایمن را دارند، بسیار ایده آل خواهد بود. به همین دلیل، ایرانیان بسیاری نیز بخاطر وجود شرایط مطلوب اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، رفاهی، درمانی و خدماتی، مایل به دریافت پاسپورت ترکیه، بویژه از طریق خرید ملک هستند؛ چراکه شما با داشتن پاسپورت این کشور می توانید از امتیازات مختص شهروندان ترکیه ای مثل: سفر راحت و بدون نیاز به دریافت ویزا به بیشتر کشورهای جهان، بهره مند شوید.

همانگونه که پیش تر اشاره شد، روش های مختلفی برای اخذ شهروندی ترکیه و پاسپورت آن وجود دارد؛ یکی از این روش ها خرید ملک در ترکیه به ارزش حداقل 400 هزار دلار می باشد که در سریع ترین زمان شما را به شهروندی این کشور می رساند. این روش، به خریداران خارجی اجازه می دهد علاوه بر دریافت پاسپورت ترکیه برای خودشان، همسر و فرزندان زیر 18 سال آنها نیز بتوانند از این مزیت استفاده کنند. لازم به ذکر است، ملک مورد نظر شما برای خرید، می تواند مسکونی، تجاری، اداری، مزرعه یا زمین باشد.

اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک
اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک

مدارک مورد نیاز جهت اخذ شهروندی

لازم به ذکر است مطمئن ‌ترین و بهترین روش اخذ شهروندی و تابعیت ترکیه، سرمایه ‌گذاری و خرید ملک در این کشور می باشد؛ برای این منظور، افراد متقاضی می بایست مدارکی را ارائه دهند و این مدارک عبارتند از:

  • ترجمه مدارک توسط مترجم قسم خورده دادگستری به زبان ترکیه ای (در صورتی که شما در ایران باشید، می توانید ترجمه مدارک خود را به سفارت یا کنسولگری ترکیه نیز جهت ترجمه ارائه دهید.)
  • اصل پاسپورت و کپی آن
  • 4 قطعه عکس بیومتریک (6×4)
  • گزارش ارزیابی ملک
  • گزارش سلامت پزشکی
  • گواهی عدم سوء پیشینه
  • دریافت شماره مالیاتی
  • سند مالکیت
  • فیش های پرداختی اصلی از حساب خریدار که از طرف بانک تایید شده باشند.

نکته مهم: با توجه به اینکه راه های مختلفی برای اخذ شهروندی ترکیه وجود دارد، ممکن است مدارک دیگری علاوه بر موارد ذکر شده، برحسب شرایط مختلف، نیاز داشته باشید.

مراحل درخواست شهروندی

  1. انتخاب روش اخذ شهروندی متناسب با شرایط ویژه هر فرد
  2. کسب اطلاعات لازم و جامع از منابع معتبر، در مورد هر کدام از روش های اخذ شهروندی
  3. جستجوی یک وب سایت، کارگزار یا شرکت معتبر و قابل اطمینان جهت پیگیری امور مربوط به خرید ملک و دریافت شهروندی ترکیه
  4. آماده سازی مدارک مورد نیاز و مرتبط با روش انتخاب شده برای اخذ شهروندی
  5. انجام اقدامات لازم برای سرمایه گذاری، خرید ملک، سپرده گذاری یا سایر روش های موجود برای کسب شهروندی ترکیه
  6. طی کردن مراحل قانونی برای ثبت رسمی و نهایی خرید ملک یا سرمایه گذاری در حوزه املاک و مستغلات
  7. پرداخت هزینه ها
  8. ارسال مدارک به اداره مهاجرت ترکیه
  9. تعیین وقت مصاحبه موسوم به «راندوو (Randevu)»
  10. مراجعه حضوری برای انجام مصاحبه (در صورت عدم آشنایی با زبان ترکیه ای، می توانید همراه با یک مترجم مراجعه کنید)
  11. دریافت مجوز اقامت کوتاه مدت از اداره مهاجرت ترکیه تا زمان صدور پاسپورت و مدارک مربوط به شهروندی شما برای ترکیه
اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک
اخذ شهروندی ترکیه با خرید ملک

اخذ پاسپورت ترکیه

اخذ پاسپورت ترکیه به عنوان یکی از معتبرترین پاسپورت ها می تواند برای شخص مورد نظر، مزایایی چون: دریافت آسان ویزای شینگن و سفر بدون ویزا به بیش از 75 کشور را به همراه آورد. شایان ذکر است، دریافت پاسپورت ترکیه به معنای اخذ شهروندی آن بوده و برای شما امتیازاتی برابر با یک تبعه ترکیه ای را فراهم می کند؛ در همین راستا، برخی دیگر از مزایای دریافت پاسپورت ترکیه عبارتند از:

  • آسان شدن شرایط برای دریافت ویزای آمریکا
  • تجارت آزاد و گسترده با سراسر جهان بدون محدودیت
  • ثبت نام فرزندان خود در مدارس و دانشگاه های معتبر
  • فرصت کار و همکاری با شرکت های بین المللی یا چند ملیتی
  • بهره مندی از مزایا، امکانات و حمایت های دولتی یکسان با اتباع ترکیه ای
  • دریافت نام و نام خانوادگی ترکیه ای (در صورت تمایل)
  • و سایر موارد

اخذ شهروندی ترکیه با اوکازیون

همانطور که قبلا ذکر شد، یکی از راحت ترین روش ها برای دریافت شهروندی ترکیه در کوتاه ترین زمان، خرید ملکی به ارزش حداقل 400.000 دلار است. در همین راستا، شما می توانید با خرید ملک از اوکازیون به عنوان یک مجموعه معتبر و باسابقه که با ارائه خدمات متنوع در حوزه خرید و فروش انواع ملک و اخذ پاسپورت و شهروندی ترکیه، در خدمت هموطنان عزیز می باشد، نسبت به اخذ شهروندی ترکیه اقدام کنید. همچنین، برای کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، می توانید در طول هفته و به صورت 24 ساعته با ما تماس گرفته یا از طریق وب سایت اوکازیون، سوالات خود را بپرسید.

 

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *