ثبت شرکت در امارات

اقامت دبی با ثبت شرکت

ثبت شرکت در امارات یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای دریافت اقامت در این کشور است و ازآنجایی­که دبی به‌عنوان شهر اقتصادی و پرجمعیت امارات متحده عربی شناخته می‌شود و به­دلیل موقعیت مناسب و شرایط زندگی مطلوب، یکی از مقاصد مهم مهاجران خارجی برای ثبت شرکت است. نرخ مالیات صفر درصد و شرایط ایده‌آلی که برای […]

ثبت شرکت در امارات یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای دریافت اقامت در این کشور است و ازآنجایی­که دبی به‌عنوان شهر اقتصادی و پرجمعیت امارات متحده عربی شناخته می‌شود و به­دلیل موقعیت مناسب و شرایط زندگی مطلوب، یکی از مقاصد مهم مهاجران خارجی برای ثبت شرکت است.

نرخ مالیات صفر درصد و شرایط ایده‌آلی که برای ثبت شرکت در این کشور وجود دارد، از جمله دلایلی است که افراد را ترغیب می‌کند تا این روش را برای مهاجرت انتخاب کنند. البته باید به این مسئله نیز توجه داشته باشید که چیزی به‌عنوان اقامت دائم در امارات به افراد خارجی تعلق نمی‌گیرد اما امکان تمدید به‌صورت مداوم وجود دارد.

ثبت شرکت در امارات

در طول سال‌های اخیر، امارات متحده عربی به­طور فزاینده‌ای از نظر اقتصادی رشد کرده و به­عنوان یکی از محبوب‌ترین مقاصد برای دریافت اقامت در سراسر جهان در نظر گرفته می­شود.

برای کسانی که به­دنبال راه مناسبی برای مهاجرت به این کشور هستند، ثبت شرکت در امارات می­تواند انتخاب بسیار خوبی برای آنها باشد که می­توان کیفیت بالای زندگی، فرصت‌های عالی برای توسعه تجارت در این منطقه و البته ثبات اقتصادی و سیاسی را برای این روش در نظر گرفت.

مزایای ثبت شرکت در امارات چیست؟

یکی از مزایایی که می­توان برای ثبت شرکت در امارات بیان کرد، مربوط به این است که به جز در مورد مجوز حرفه­ای، برای دریافت سایر مجوزهای کاری نیازی به مدرک تحصیلی خاصی ندارید.

بعد از اینکه شما تمام مراحل مورد نیاز برای ثبت شرکت در این کشور را طی می­کنید، امکان دریافت اقامت 3 ساله برای شما وجود دارد و تا زمانی که شرکت فعال باشد، امکان تمدید دائمی امکان­پذیر است.

به این مسئله نیز توجه داشته باشید که نیازی به انجام فعالیت کاری و تجاری به­صورت اجباری در این کشور نیست و شما تنها باید مجوزهای شرکت خود را با پرداخت هزینه مورد نظر تمدید کنید.

از دیگر مزایای این روش می­توان به عدم نیاز به مدرک زبان، نداشتن محدودیت سنی خاص (18 تا 60 سال) و امکان دریافت ویزای اقامت معتبر برای تمامی اعضای خانواده اشاره کرد. در ضمن شما می­توانید تمامی مراحل ثبت شرکت را در مدت­زمان 10 تا 15 روز کامل کنید.

حداقل شرایط ثبت شرکت در امارات

از سری شرایطی که برای ثبت شرکت در دبی باید مد نظر قرار دهید، مربوط به دریافت مجوز و تکمیل مدارک است. تا چند سال گذشته باید فردی را به­عنوان کفیل اماراتی معرفی می­کردید که درحال­حاضر این قانون لغو شده است.

برای شروع به­کار، باید تعداد سامداران را مشخص کنید و از طرفی نوع فعالیت شما برای ثبت شرکت در امارات نیز باید متناسب با یکی از مجوزهای ارائه­شده از طریق دولت باشد که شامل صنعتی، گردشگری، حرفه­ای، تجاری و کشاورزی می­شود.

در امارات انواع مختلفی شرکت مانند مسئولیت محدود، مشارکت عمومی، سهامی خاص، محلی، غیر سهامی، هلدینگ و برخی موارد دیگر وجود دارد که مهاجران خارجی می­توانند یکی از آنها را انتخاب کنند.

از طرفی برای ایرانیانی که قصد دارند به ثبت شرکت در کشور امارات بپردازند، شرایطی در خصوص انتخاب نوع شرکت در نظر گرفته می­شود و آنها تنها می­توانند مواردی همچون شرکت­های مسئولیت محدود، سهامی و غیرسهامی را انتخاب کنند.

ثبت شرکت در امارات
ثبت شرکت در امارات

ثبت شرکت در امارات به چه مدارکی نیاز دارد؟

به­منظور ثبت شرکت در امارات یکی از مهمترین اقداماتی که باید به آن توجه داشته باشید، آماده­کردن مدارک لازم است. درصورتی­که مدارک شما ناقص باشد امکان دارد روند فرایند دریافت اقامت طولانی­تر شود.

از همین رو باید مدارکی را جهت طی­کردن مراحل قانونی و دریافت تایید برای دریافت اقامت دبی با ثبت شرکت، تحویل دهید که شامل موارد زیر است:

  • اسناد و مدارک مربوط به شرکت
  • ارائه یک سری کپی از مدارک هویتی سهامداران و مدیران کسب­وکار
  • عکسی که مطابق با تصویر روی پاسپورت شما باشد.
  • یک طرح و برنامه در خصوص نوع فعالیت
  • فرم مخصوص RIC که برای مدیر شرکت صادر می­شود.
  • ارائه فرم تکمیل­شده مبنی­بر تاییدیه مجوز اولیه شرکت

ثبت شرکت در امارات طی چند مرحله انجام می شود؟

دریافت اقامت دبی از طریق ثبت شرکت در مقایسه با بسیاری از کشورهای خارجی دیگر مراحل ساده و راحتی دارد. شما می­توانید با دریافت اطلاعات لازم در خصوص مراحل قانونی از طریق یک مشاوره معتبر مانند موسسه دادمهر، به­راحتی این کار را انجام دهید.

در ابتدا برای ثبت شرکت در امارات باید از میان انواع شرکت­هایی که امکان انتخاب آنها برای شما وجود دارد، موردی را انتخاب کرده تا بتوانید براساس آن نحوه فعالیت و حوزه کاری خود را مشخص کنید.

بعد از اینکه نوع فعالیت شما مشخص شد، لازم است تا نامی را برای شرکت انتخاب کنید. برای این منظور، بهترین کار مراجعه به وب­سایت وزارت توسعه اقتصادی امارات خواهد بود تا مطابق با قوانین این کشور اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهید. دیگر مراحل مورد نیاز برای ثبت شرکت عبارت­اند از:

  • زمانی که مدارک شما آماده باشد می­توانید تایید اولیه را به­دست آورید.
  • پیش­نویسی را باید آماده کنید که در آن اهداف شرکت، میزان سرمایه و دیگر موارد خواسته­شده برای نوع شرکت خود را بیان می­شود.
  • درصورتی­که برای انجام فعالیت خود نیاز به اجاره دفتر دارید، در این مرحله باید به انجام این کار بپردازید.
  • با دریافت مجوز، می­توانید برای ثبت­نام در اتاق بازرگانی، اداره مالیات و وزارت منابع انسانی اقدام کنید.
  • در نهایت نیز این امکان برای شما فراهم می­شود تا با افتتاح حساب، اقامت در این کشور را به­دست آورید.

هزینه ثبت شرکت در امارات

در خصوص هزینه­هایی که افراد باید برای ثبت شرکت در امارت بپردازند، عوامل مختلفی تاثیرگذار خواهد بود که برخی از آنها شامل نوع مجوز، چگونگی فعالیت، منطقه­ای که برای آغاز کار انتخاب می­کنید، هزینه­های لازم برای استخدام کارکنان و اجاره دفتر در کنار دیگر موارد جانبی است.

به­طور تقریبی برای ایرانیانی که به­دنبال دستیابی به اقامت دبی با استفاده از ثبت شرکت هستند، هزینه مورد نیاز از 20 هزار درهم شروع خواهد شد و متناسب با دیگر موارد متغیر است و می­توانید برای دریافت مشاوره­های لازم در این خصوص از موسسه دادمهر کمک بگیرید.

جمع­بندی

ثبت شرکت در امارات با توجه به شرایط بسیار خوبی که از سوی این کشور برای افراد خارجی در نظر گرفته شده است، یکی از بهترین گزینه­ها برای دریافت اقامت در دبی و دیگر شهرهای این کشور است.

برای این منظور شما می­توانید مدارکی همچون کپی از پاسپورت، طرحی از کسب­وکار، مدارک هویتی سهامداران و دیگر موارد را تحویل دهید و در سریع­ترین زمان ممکن و با در اختیار داشتن تمکن مالی کافی، اقامت امارات را به­دست آورید.

 

توجه نمایید این مقاله به صورت اسپانسری (تبلیغاتی) منتشر شده و تراول تورز مسئولیتی درقبال محتوای آن ندارد.​

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *